Is dat bij de mannen ook zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Amper maar check voor de lol het 3000m record en daarna welke toploopster maar liefst 15 seconden langzamer is.
IAAF debielen laten ook de erkende dopingrecords gewoon staan. Doen ze bij gewichtheffen toch beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dat ziet toch elke debiel, waarom worden die records erkent?
Stond het record van BJ ook nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
IAAF debielen laten ook de erkende dopingrecords gewoon staan. Doen ze bij gewichtheffen toch beter.
Waanzin eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
IAAF debielen laten ook de erkende dopingrecords gewoon staan. Doen ze bij gewichtheffen toch beter.
Nee en die records zijn verifieerbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat bij de mannen ook zo?
Behalve als we aliens als gastarbeiders gaan halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waanzin eigenlijk.Dat record gaat er nooit meer aan denk ik zo?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chinezen zeker?
Hoe kunnen ze daarop toegestemd hebben
Tuurlijk Chinezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kan ik daar ergens iets meer over lezen?
Die records op de 800 en 1500 meterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niemand, maar misschien Defar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef Columbiafan het volgende:
Wie gaat Dibaba wat doen op die 5000 dan?
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat WR gelopen in verboden schoenen ofzo?
Mhua niet alle beste afstanden, want het verspringen is normaal haar 2e beste onderdeel, maar je hebt wel gelijk verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef Wilskracht het volgende:
Meerkampster Schippers heeft uitzicht op medaille volgens het AD 6e staat ze.
AD weet blijkbaar niet dat Schippers beste afstanden al geweest zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
oke, welke neger heeft er gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |