daarom vraag ik me dus af het is tot 22:00 betaald parkeren en de boete is van 22:00 gaan ze mij 56eur aanrekenen voor 5 min parkeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Hyman het volgende:
Hmm das wel zwaar genaaid.
Je kan het altijd proberen.
Zij kunnen natuurlijk niet weten dat je er net een paar minuten staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef T42 het volgende:
[..]
daarom vraag ik me dus af het is tot 22:00 betaald parkeren en de boete is van 22:00 gaan ze mij 56eur aanrekenen voor 5 min parkeren.
Zeer slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:05 schreef Snowballed het volgende:
Had je maar eerder moeten zijn tijd is tijd... ik was 2 uur te laat...
als ik nou gefilmd heb dat ik in de file stond...?
Tuurlijk niet dan moet ie maar eerder aankomen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Zeer slechte vergelijking.
Je maakt wel degelijk kans TS want het is niet jou fout dat de 1e paal niet functioneert.
Hij komt te laat aan omdat de 1e paal niet functioneert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dan moet ie maar eerder aankomen...
5min eerder weg en klaar...
Altijd die smoesjes omdat mensen eeuwig te laat zijn...
Het is met regelmaat dat die dingen niet werken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Hij komt te laat aan omdat de 1e paal niet functioneert.
Ts moet dus verder lopen en dat kost tijd, dus ts komt niet door eigen fout te laat aan bij de auto.
wtf? ben je nou echt zo dom of?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het is met regelmaat dat die dingen niet werken...
Dus heb je daar maar rekening mee te houden... net als een brug, spoorweg, file etc
Tijd is tijd..
Wie is hier nou dom..?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
wtf? ben je nou echt zo dom of?![]()
Wat heeft een brug of een file nou in godsnaam te maken met een auto wat al geparkeerd staat maar waar je geen kaartje voor kan halen omdat de paal niet werkt.
jij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie is hier nou dom..?
Je hebt maar rekening te houden met dat iets niet op de seconde geregeld kan worden..
En dan moet je niet janken als er iets tegen zit en je dus te laat bent..
Dat dus. Weer zo'n actie die bij voorbaat kansloos is. Bespaar je de moeite en betaal gewoon, dat scheelt ons allemaal een hoop ellende en kostenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie is hier nou dom..?
Je hebt maar rekening te houden met dat iets niet op de seconde geregeld kan worden..
kennelijk jij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie is hier nou dom..?
Meer tijd nemen een optie..?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef T42 het volgende:
[..]
kennelijk jij?
dus hoe moet ik volgens jou een kaartje halen? eerst 1 kopen en dan hopen dat er plek is?
nu snap ik je niet? meer tijd? ik had alle tijd? heb zelfs zowat 10min moetten lopen voor een werkende paal die wel op munt geld werkt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Meer tijd nemen een optie..?
Oh wacht... misschien heb je dan tijd over en verdoe je je leven...
Denk het wel, helemaal aangezien je kan aantonen dat de eerste paal niet functioneerde en voordat je bij de volgende betaalgelegenheid was het al vrij parkeren zou zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef T42 het volgende:
ik heb dus net een boete gekregen (helmond)
je moet tot 22:00 betalen daarna is het gratis.
nu is de bon uitgeschreven om 22:00...
de 1e paal pakte geen geld dus naar de 2e gelopen (eindje verder). toen zag ik dat het 21:58 was en liep ik terug. (dacht dat het tot 23u betalen was namelijk)
bon onder het raam..
heb van de 1e paal gefilmt dat hij mijn geld niet wil aannemen (geldklepje ging niet open)
(heb daar eerst 4 min zitten kloten en ben toen naar de 2e gelopen wat een 5min lopen is
dus wil ik een bezwaarschrift indienen. heb ik kans?
heb mijn briefje al klaar liggen voor de post morgen dus we zien welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk het wel, helemaal aangezien je kan aantonen dat de eerste paal niet functioneerde en voordat je bij de volgende betaalgelegenheid was het al vrij parkeren zou zijn.
Keep us postedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef T42 het volgende:
[..]
heb mijn briefje al klaar liggen voor de post morgen dus we zien wel
Jij haalt altijd eerst met de auto een kaartje en kijkt daarna pas of er een parkeerplaats is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Meer tijd nemen een optie..?
Oh wacht... misschien heb je dan tijd over en verdoe je je leven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |