1 en 3 gespeeld vroegerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vroeger alleen 1 en 2 gespeeld geloof ik, nu dus de nieuwste spelen.
Waarmee?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een level 1 Elven ranger.
D&D Online. Gisteren lukte het niet, dus vanochtend opnieuw geïnstalleerd.quote:
Nooit gespeeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D&D Online. Gisteren lukte het niet, dus vanochtend opnieuw geïnstalleerd.
Ik vind de besturing wel crappy, en de D&D regels zijn niet echt zichtbaar.Tenminste, qua BAB en ATP.
Die Vindictus speelde lekkerder iig. Al is deze iets overzichtelijker.quote:
Wow eindelijk iemand met hele verhalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker opruimen, straks eerst even het vuilnis buiten zetten en dan ga ik de afwas doen! Oja, moet me ook nog scheren want ik heb straks een bbq van een vriend die alweer een jaartje ouder is geworden![]()
![]()
Wat een oude lul is het ook! Daarna waarschijnlijk naar de stad en allemaal gezelligheid en knusheid
![]()
Morgen squatten, dat word weer dolle pret! Wat gaan jullie vandaag en morgen allemaal doen!?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vandaag lekker opruimen, straks eerst even het vuilnis buiten zetten en dan ga ik de afwas doen! Oja, moet me ook nog scheren want ik heb straks een bbq van een vriend die alweer een jaartje ouder is geworden![]()
![]()
Wat een oude lul is het ook! Daarna waarschijnlijk naar de stad en allemaal gezelligheid en knusheid
![]()
Morgen squatten, dat word weer dolle pret! Wat gaan jullie vandaag en morgen allemaal doen!?![]()
![]()
Ik ga morgen ook nog aan de gewichten hangen om een beetje in het spoor van idool Drommeldaris te blijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:11 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk morgen zon zodat ik shirtloos voor in de tuin kan zitten en al die bejaarde fietsdames wat te soppen hebben voor de avond wanneer manlief al ligt te ronken.
Mijn sportschool is tot 6 uur open (vakantieregeling)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook nog aan de gewichten hangen om een beetje in het spoor van idool Drommeldaris te blijven![]()
Vanavond wel rustig aan. Want gisteravond al gezopen, plus morgen is de sportschool maar tot 12 uur open. Dus als ik teveel drink dan zit ik daar niet op tijd natuurlijk.
Ook gister mn tuin voor op orde gemaakt, laatste stuk is nu ook toonbaar. Hopelijk morgen zon zodat ik shirtloos voor in de tuin kan zitten en al die bejaarde fietsdames wat te soppen hebben voor de avond wanneer manlief al ligt te ronken.
Ik moet ook nog naar de winkel, maar wacht nog op een telefoontjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh.. ik moet nog boodschappen doen maar ik heb geen zin om op te staan en aan te kleden en heeeelemaal naar de winkel te gaan. Ik ben zo zielig.
nee, ik wacht tot ik de moed bij elkaar geschraapt heb om naar boven te lopen en kleren te pakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet ook nog naar de winkel, maar wacht nog op een telefoontje
Boven, ben je verhuisd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wacht tot ik de moed bij elkaar geschraapt heb om naar boven te lopen en kleren te pakken
Nee, ik woon hier al meer dan een jaar, en de 14e moet ik eruit zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boven, ben je verhuisd?
Ik zit al in de serre, aangekleed en al, maar wil niet door de winkel lopen.
Groningen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik sla nog eens een aantal zwervers dood. Mn fiets is alweer gestolen laatste keer was nog geen half jaar geleden
Misschien zelf een oud krakkemikkerig ding gaan rijden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik sla nog eens een aantal zwervers dood. Mn fiets is alweer gestolen laatste keer was nog geen half jaar geleden
In Grunn was toch zo goed als geen criminaliteit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |