Echt GVD AAAAAH YOU SUCK!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef Watertornado het volgende:
Kijk deze James Bond imitatie dan
Wel een kutnummer dat trouwens.
Ja, volledig wit gescheiden was ik niet mee, wit shirt met een tekstje of oid er op was ik wel gewoon mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deed ik ook, echter sommige hele lichte kleding kan wel met de witte was mee. Wit shirt met tekst bv.
Ja, dat laatste deed ik ook en die is nu verkleurtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, volledig wit gescheiden was ik niet mee, wit shirt met een tekstje of oid er op was ik wel gewoon mee.
Kan ik het hiermee nog goedmaken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt GVD AAAAAH YOU SUCK!Ik ga niet meer naar de meet
Ik doe alles binnenstebuiten ivm slijtagequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
En spul met prints etc. erop altijd binnenstebuiten.
Simpele witte shirts donder ik er gewoon in daar kijk ik niet eens naarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe alles binnenstebuiten ivm slijtage.
Heb je nog meer zin om te stofzuigen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar over gesproken, even de stofzuiger door de kamer.
Dat geluidquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nog meer zin om te stofzuigen?(ik haat stofzuigen
)
Al gedaan, het was wel nodigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nog meer zin om te stofzuigen?(ik haat stofzuigen
)
Lijkt meer op een mop dan op een stofzuigerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij is redelijk stil, spint hoogstens een beetje.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 jonguh!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
Heroes of might and magic VI
Och de herinneringen.
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |