abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115069382
oke het zit zo , ik ben nu met een jongen bezig al ruim 5 maanden en hij heeft me nog steeds niet gevraagt. we hebben vaak ruzie gehad maar sinds hij op vakantie is gegaan is hij heel erg veranderd. hij was eerst een beetje bot tegen mij en zo. maar sinds hij op vakantie is , is hij een heel ander persoon geworden. hij maakte zelfs zijn excuses dat hij me slecht heeft behandelt en dat hij met geen meisje zal gaan deze vakantie. hij gaf wel eerlijk toe dat hij met een meisje had gekust maar dat die dat niet meer zal doen. ik weet niet wat ik moet doen.. moet ik wachten tot hij me vraagt of moet ik het zelf doen.. en wat als die nee zegt.. ik weet niet precies wat ik moet doen. help aub
alvast bedankt !

xxx
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:24:04 #2
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_115069518
Die man heeft eindelijk door hoe pussy smaakt
*Hosselcopter*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:24:28 #3
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_115069546
Ik zou in ieder geval wachten tot hij thuis is en het dan een tijdje aankijken voor je iets onderneemt.
pi_115069567
AHAHA
en ik vind hem echt leuk en hij heeft wel eerder pussy gehad ..
pi_115069617
Hoe oud ben je? Hoe oud is hij?
Rustig aan.
pi_115069628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik zou in ieder geval wachten tot hij thuis is en het dan een tijdje aankijken voor je iets onderneemt.
hmmm dankje maar ik heb er al een hele lange tijd overnagedacht , als die terug is zou ik het nog steeds niet weten..
pi_115069642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe oud ben je? Hoe oud is hij?
ik ben 16 , hij is 21
pi_115069718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef yamie-amie het volgende:

[..]

ik ben 16 , hij is 21
Ik ruim mezelf op uit jouw topic ter preventie van topic vervuiling....
Veel plezier maar wees voorzichtig....
Rustig aan.
pi_115069786
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dankje..
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:29:25 #10
351921 CruellaDeVil
pi_115069791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef yamie-amie het volgende:

[..]

hmmm dankje maar ik heb er al een hele lange tijd overnagedacht , als die terug is zou ik het nog steeds niet weten..
Maar dat zie je dan wel weer. Desnoods vraag je het dan nog een keertje hier.
Mijn punt is dat hij nu op vakantie is. Op vakantie zijn mensen vaak wat anders. Je zegt zelf dat hij heel erg veranderd is.

Wat bedoel je overigens met bezig? Daten? Dan zou ik, jammer maar helaas, zijn omslag verklaren als dat hij zich gewoon schuldig voelt omdat hij eigenlijk wel weet dat hij dat meisje niet had moeten zoenen. Dat dat niet eerlijk is tegenover jou. Dat hij het wel heeft gedaan zegt wel iets over hem en dat iets is dus niet zo positief.
pi_115069799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kan toch nu al zien dat dit een top relatie gaat worden :')
pi_115069919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Je kan toch nu al zien dat dit een top relatie gaat worden :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Mijn punt is dat hij nu op vakantie is. Op vakantie zijn mensen vaak wat anders. Je zegt zelf dat hij heel erg veranderd is.

Wat bedoel je overigens met bezig? Daten? Dan zou ik, jammer maar helaas, zijn omslag verklaren als dat hij zich gewoon schuldig voelt omdat hij eigenlijk wel weet dat hij dat meisje niet had moeten zoenen. Dat dat niet eerlijk is tegenover jou. Dat hij het wel heeft gedaan zegt wel iets over hem en dat iets is dus niet zo positief.
Mensen veranderen niet, zeker niet in korte tijd...
Rustig aan.
pi_115069973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ze hebben nog niks....
Rustig aan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:37:11 #14
351921 CruellaDeVil
pi_115070288
quote:
0s.gif Op
vrijdag 3 augustus 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze hebben nog niks....
Ik weet het, maar ik vind het toch wel iets zeggen dat hij wanneer ze al een tijdje 'bezig' zijn met elkaar met een ander zoent.

quote:
Mensen veranderen niet, zeker niet in korte tijd...
Mensen kunnen zeker wel in korte tijd veranderen, alleen houden ze het dan ook korte tijd vol. Dat was mij punt daar.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:37:49 #15
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115070333
Vraag het gewoon, waarom niet :)
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115070390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik vind het toch wel iets zeggen dat hij wanneer ze al een tijdje 'bezig' zijn met elkaar met een ander zoent.

[..]

Mensen kunnen zeker wel in korte tijd veranderen, alleen houden ze het dan ook korte tijd vol. Dat was mij punt daar.
Ik zit zelf in een situatie met 2 meisjes.... Kan nog alle kanten op... Ik wil ook niemand kwetsen, maar ik heb toch geen verplichtingen aan niemand? Ik heb toch niks beloofd? Kom nou?

Mja ehh.... Gedrag en persoonlijkheid kunnen we ook wel als 2 verschillende dingen zien lijkt me.
Rustig aan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:42:47 #17
351921 CruellaDeVil
pi_115070610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zit zelf in een situatie met 2 meisjes.... Kan nog alle kanten op... Ik wil ook niemand kwetsen, maar ik heb toch geen verplichtingen aan niemand? Ik heb toch niks beloofd? Kom nou?
Zoals TS het neerzet is dat 'bezig' van haar wel wat vaster dan nog alle kanten op kunnen.
Maar hé, ik zeg enkel dat ik het wat vind zeggen. Gezien degene die het zegt en het onderwerp is dat niet meer dan een "Hm? Ach ja.".

quote:
Mja ehh.... Gedrag en persoonlijkheid kunnen we ook wel als 2 verschillende dingen zien lijkt me.
Ja. Helaas heeft TS dat niet helemaal door heb ik het idee.
pi_115070672
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zoals TS het neerzet is dat 'bezig' van haar wel wat vaster dan nog alle kanten op kunnen.
Maar hé, ik zeg enkel dat ik het wat vind zeggen. Gezien degene die het zegt en het onderwerp is dat niet meer dan een "Hm? Ach ja.".
Hoe weet je wat ''vast'' is en wat ''los'' is?... Sorry hoor maar dat is gewoon totaal vaag als je er niet over praat met elkaar.
Rustig aan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:47:11 #19
351921 CruellaDeVil
pi_115070829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe weet je wat ''vast'' is en wat ''los'' is?... Sorry hoor maar dat is gewoon totaal vaag als je er niet over praat met elkaar.
Ja, goh, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat TS wel ergens in de buurt van de waarheid komt tot ik duidelijk aanwijzingen zie dat dat niet zo is.
pi_115071138
Als hij thuis is ga dan bij hem langs of vraag hem mee naar een terras. en laat hem vertellen over zijn vakantie. En misschien doet de gelegenheid zich voor om hem te zeggen wat je voelt voor hem.

Zeggen dat je hem hebt gemist is ook altijd goed :P
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_115071237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ja, goh, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat TS wel ergens in de buurt van de waarheid komt tot ik duidelijk aanwijzingen zie dat dat niet zo is.
Ik gok dat zij nergens in de buurt van de waarheid komt.... ze is 16 en ze is te onzeker om open te praten over hun relatie? Beetje vaag toch?
Rustig aan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:58:02 #22
351921 CruellaDeVil
pi_115071376
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gok dat zij nergens in de buurt van de waarheid komt.... ze is 16 en ze is te onzeker om open te praten over hun relatie? Beetje vaag toch?
Een onzekere 16-jarige vaag? :P
pi_115072400
het probleem ligt niet bij het onzeker zijn , ik weet gewoon niet wat te doen. dit overkomt me nooit. ik bent nooit verliefd.. ik vind jongens knap of interessant en daar hou ik het op .. ik kan ze kussen , lol met ze hebben en net doen alsof het allemaal niet gebeurt is. dat breekt me niet. maar bij deze voelde ik me al sins de eerste dag anders.. fijner. ik weet dat ik niet zonder hem kan zoiezo. ik zou er kapot van zijn. ik mis hem en hij weet dat. ik heb de hele tijd contact met hem via whatsapp en het gaat goed maar alles zal anders zijn wanneer hij terug is. ik date hem.. of ja het was daten ik dacht dat het sirieus was maar hij hield het dus op daten .. mr nu kan die er nie tegen als ik jongens in me lijst heb of met ze praat. en hij wil me wachtwoord vn alles enzo. en ik weet dat die boos zou zijn als die wist dat ik met een jongens had gekust of iets dergelijks.. wat moet ik doen !
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:19:34 #24
351921 CruellaDeVil
pi_115072538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef yamie-amie het volgende:
het probleem ligt niet bij het onzeker zijn , ik weet gewoon niet wat te doen. dit overkomt me nooit. ik bent nooit verliefd.. ik vind jongens knap of interessant en daar hou ik het op .. ik kan ze kussen , lol met ze hebben en net doen alsof het allemaal niet gebeurt is. dat breekt me niet. maar bij deze voelde ik me al sins de eerste dag anders.. fijner. ik weet dat ik niet zonder hem kan zoiezo. ik zou er kapot van zijn. ik mis hem en hij weet dat. ik heb de hele tijd contact met hem via whatsapp en het gaat goed maar alles zal anders zijn wanneer hij terug is. ik date hem.. of ja het was daten ik dacht dat het sirieus was maar hij hield het dus op daten .. mr nu kan die er nie tegen als ik jongens in me lijst heb of met ze praat. en hij wil me wachtwoord vn alles enzo. en ik weet dat die boos zou zijn als die wist dat ik met een jongens had gekust of iets dergelijks.. wat moet ik doen !
Uitkijken dus voor die jongen. :{ Als hij tijdens het daten al zo controlerend is... (En natuurlijk niet geven!)

Ik zou eigenlijk willen zeggen: blijf bij hem uit de buurt, dit belooft weinig goeds. Maar ja, daar ga je toch niet naar luisteren...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:23:23 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_115072760
Een ass van een playertje. Ga er geen energie in steken joh en zoek een vent die je respecteert en normaal tegen je doet. Of is dat te normaal?

Mongoloïde normen tegenwoordig. Dat je hier een discussie van maakt en over nadenkt is echt te debiel voor woorden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')