hmmm dankje maar ik heb er al een hele lange tijd overnagedacht , als die terug is zou ik het nog steeds niet weten..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik zou in ieder geval wachten tot hij thuis is en het dan een tijdje aankijken voor je iets onderneemt.
Ik ruim mezelf op uit jouw topic ter preventie van topic vervuiling....quote:
dankje..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ruim mezelf op uit jouw topic ter preventie van topic vervuiling....
Veel plezier maar wees voorzichtig....
Maar dat zie je dan wel weer. Desnoods vraag je het dan nog een keertje hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:26 schreef yamie-amie het volgende:
[..]
hmmm dankje maar ik heb er al een hele lange tijd overnagedacht , als die terug is zou ik het nog steeds niet weten..
Je kan toch nu al zien dat dit een top relatie gaat wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ruim mezelf op uit jouw topic ter preventie van topic vervuiling....
Veel plezier maar wees voorzichtig....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je kan toch nu al zien dat dit een top relatie gaat worden
Mensen veranderen niet, zeker niet in korte tijd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar dat zie je dan wel weer. Desnoods vraag je het dan nog een keertje hier.
Mijn punt is dat hij nu op vakantie is. Op vakantie zijn mensen vaak wat anders. Je zegt zelf dat hij heel erg veranderd is.
Wat bedoel je overigens met bezig? Daten? Dan zou ik, jammer maar helaas, zijn omslag verklaren als dat hij zich gewoon schuldig voelt omdat hij eigenlijk wel weet dat hij dat meisje niet had moeten zoenen. Dat dat niet eerlijk is tegenover jou. Dat hij het wel heeft gedaan zegt wel iets over hem en dat iets is dus niet zo positief.
Ze hebben nog niks....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:29 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar dat zie je dan wel weer. Desnoods vraag je het dan nog een keertje hier.
Mijn punt is dat hij nu op vakantie is. Op vakantie zijn mensen vaak wat anders. Je zegt zelf dat hij heel erg veranderd is.
Wat bedoel je overigens met bezig? Daten? Dan zou ik, jammer maar helaas, zijn omslag verklaren als dat hij zich gewoon schuldig voelt omdat hij eigenlijk wel weet dat hij dat meisje niet had moeten zoenen. Dat dat niet eerlijk is tegenover jou. Dat hij het wel heeft gedaan zegt wel iets over hem en dat iets is dus niet zo positief.
Ik weet het, maar ik vind het toch wel iets zeggen dat hij wanneer ze al een tijdje 'bezig' zijn met elkaar met een ander zoent.quote:
Mensen kunnen zeker wel in korte tijd veranderen, alleen houden ze het dan ook korte tijd vol. Dat was mij punt daar.quote:Mensen veranderen niet, zeker niet in korte tijd...
Ik zit zelf in een situatie met 2 meisjes.... Kan nog alle kanten op... Ik wil ook niemand kwetsen, maar ik heb toch geen verplichtingen aan niemand? Ik heb toch niks beloofd? Kom nou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het toch wel iets zeggen dat hij wanneer ze al een tijdje 'bezig' zijn met elkaar met een ander zoent.
[..]
Mensen kunnen zeker wel in korte tijd veranderen, alleen houden ze het dan ook korte tijd vol. Dat was mij punt daar.
Zoals TS het neerzet is dat 'bezig' van haar wel wat vaster dan nog alle kanten op kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit zelf in een situatie met 2 meisjes.... Kan nog alle kanten op... Ik wil ook niemand kwetsen, maar ik heb toch geen verplichtingen aan niemand? Ik heb toch niks beloofd? Kom nou?
Ja. Helaas heeft TS dat niet helemaal door heb ik het idee.quote:Mja ehh.... Gedrag en persoonlijkheid kunnen we ook wel als 2 verschillende dingen zien lijkt me.
Hoe weet je wat ''vast'' is en wat ''los'' is?... Sorry hoor maar dat is gewoon totaal vaag als je er niet over praat met elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zoals TS het neerzet is dat 'bezig' van haar wel wat vaster dan nog alle kanten op kunnen.
Maar hé, ik zeg enkel dat ik het wat vind zeggen. Gezien degene die het zegt en het onderwerp is dat niet meer dan een "Hm? Ach ja.".
Ja, goh, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat TS wel ergens in de buurt van de waarheid komt tot ik duidelijk aanwijzingen zie dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ''vast'' is en wat ''los'' is?... Sorry hoor maar dat is gewoon totaal vaag als je er niet over praat met elkaar.
Ik gok dat zij nergens in de buurt van de waarheid komt.... ze is 16 en ze is te onzeker om open te praten over hun relatie? Beetje vaag toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:47 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja, goh, maar ik ga er voor het gemak vanuit dat TS wel ergens in de buurt van de waarheid komt tot ik duidelijk aanwijzingen zie dat dat niet zo is.
Een onzekere 16-jarige vaag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok dat zij nergens in de buurt van de waarheid komt.... ze is 16 en ze is te onzeker om open te praten over hun relatie? Beetje vaag toch?
Uitkijken dus voor die jongen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef yamie-amie het volgende:
het probleem ligt niet bij het onzeker zijn , ik weet gewoon niet wat te doen. dit overkomt me nooit. ik bent nooit verliefd.. ik vind jongens knap of interessant en daar hou ik het op .. ik kan ze kussen , lol met ze hebben en net doen alsof het allemaal niet gebeurt is. dat breekt me niet. maar bij deze voelde ik me al sins de eerste dag anders.. fijner. ik weet dat ik niet zonder hem kan zoiezo. ik zou er kapot van zijn. ik mis hem en hij weet dat. ik heb de hele tijd contact met hem via whatsapp en het gaat goed maar alles zal anders zijn wanneer hij terug is. ik date hem.. of ja het was daten ik dacht dat het sirieus was maar hij hield het dus op daten .. mr nu kan die er nie tegen als ik jongens in me lijst heb of met ze praat. en hij wil me wachtwoord vn alles enzo. en ik weet dat die boos zou zijn als die wist dat ik met een jongens had gekust of iets dergelijks.. wat moet ik doen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |