Beste mensen,
ik zit met een grote dillema en ik kom er maar niet uit

.
Ik zit hier met 2 mogelijke carrierepaden:
1) Starten bij de grote 4 als trainee/associate. Startsalaris is dan rond de 2530 (1 dag studeren in de week, dan hou ik er bruto 2250 van over). Daarnaast veel goodies (leaseauto, laptop, gsm, etc.) als secundaire voorwaarden en natuurlijk de RA studie wat vergoed wordt. Contract 40 uur in de week.
2) Starten bij de Rabo. bieden 3000 aan salaris (traineeship) voor 40 uur. Verder geen goodies (behalve OV jaarkaart). Geen studie mogelijkheden (voor zover ik het weet)
Nu is mijn vraag aan mijn die werken bij de grote 4 of bij een bank, wat moet ik doen? Welke van de 2 moet ik accepteren?
Ik vind bankieren ontzettend gaaf, maar ik heb het gevoel dat ik bij de big 4 veel meer toekomst perspectief heb. Mijn studieachtergrond (MSc Finance) sluit ook beter aan bij een bank, maar ik kan in principe in een jaar mijn MSc Accounting halen en daarna door gaan voor de RA (wat max 3/4 jaar zou moeten duren in deeltijd. Daarnaast is een RA titel natuurlijk ook veel geld waard.
Het gaat mij voornamelijk om de toekomst. Ik wil over een jaar of 5/6 werken bij een multinational zoals Unilever/Philips/etc. Mijn droom/ambitie is natuurlijk CFO/CEO worden

.
Welke pad moet ik bewandelen? Trainee bij een bank of starter/trainee bij de grote 4??
[ Bericht 0% gewijzigd door superman1221 op 03-08-2012 19:41:18 ]