Deze man heeft gelijk. Die landen zijn zo gestoord als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.
Maar verdedig deze 'democratie' vooral tot in de treurnis verder hoor.
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat telt toch niet voor jouw? Jij noemt goud aleen goed en het is eredivisie

Ze hebben een groot toernooi gewonnen laatst. Maar bij beachvolleybal kan iedereen van elkaar winnen in de top.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ook mannen beach volley of zijn ze meer outsiders
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef kilon het volgende:
Dit was toch een prachtig toernooi. Ik heb genoten
Had ie het maar af moeten maken. Kansen gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef plerda het volgende:
Rick had het goud verdient niet die tering aziaten.![]()
![]()
Over kansloze vergelijkingen gesprokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoendat bedoel ik
Ik had Koreanen 1,2,3 gegoktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Thas het volgende:
Oh[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goed voor m'n Olympische poule dit, zullen weinig andere zijn die hem goed hadden voorspeld
Ja das een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoendat bedoel ik
Democratie is het absoluut niet nee. Ben ook totaal geen fan van die overheid. Staat hier verder vrij los van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.
Maar verdedig deze 'democratie' vooral tot in de treurnis verder hoor.
Als je daar fan van was was je gestoord kerel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Democratie is het absoluut niet nee. Ben ook totaal geen fan van die overheid. Staat hier verder vrij los van.
Im.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, nog een vraagje, wie heeft gewonnen.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je daar fan van was was je gestoord kerel!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ie het maar af moeten maken. Kansen gehad.
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00bquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Jinx TT huilhuilhuil, Nou je ziet het
Godverdomme, zo dichtbij. Prachtprestatie, maar toch ook choken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |