Over kansloze vergelijkingen gesprokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoendat bedoel ik
Ik had Koreanen 1,2,3 gegoktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Thas het volgende:
Oh[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goed voor m'n Olympische poule dit, zullen weinig andere zijn die hem goed hadden voorspeld
Ja das een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoendat bedoel ik
Democratie is het absoluut niet nee. Ben ook totaal geen fan van die overheid. Staat hier verder vrij los van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.
Maar verdedig deze 'democratie' vooral tot in de treurnis verder hoor.
Als je daar fan van was was je gestoord kerel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Democratie is het absoluut niet nee. Ben ook totaal geen fan van die overheid. Staat hier verder vrij los van.
Im.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, nog een vraagje, wie heeft gewonnen.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je daar fan van was was je gestoord kerel!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ie het maar af moeten maken. Kansen gehad.
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00bquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Jinx TT huilhuilhuil, Nou je ziet het
Godverdomme, zo dichtbij. Prachtprestatie, maar toch ook choken...
Je herhaalt nu mijn woorden. Maar ik vind verder niet dat hij het nu slecht gedaan heeft.quote:
Dat zaten er een aantal hier te huilen toen er achtereenvolgens Rick wint Goud en Rick wint Brons in de TT stond. Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef bfx het volgende:
[..]
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00b
Ik zeg ook niet dat hij het `slecht'' gedaan heeft, alleen ik kan me niet voorstellen dat hij vindt dat hij een goed toernooi gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je herhaalt nu mijn woorden. Maar ik vind verder niet dat hij het nu slecht gedaan heeft.
-> TRUquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef bfx het volgende:
[..]
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00b
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zaten er een aantal hier te huilen toen er achtereenvolgens Rick wint Goud en Rick wint Brons in de TT stond. Onzin natuurlijk.
Ze hebben een x aantal jaar geleden waarschijnlijk eens zoiets mee gemaakt met 2 potjes op rij, sindsdien is het woord "jinx" het populairste woord in SPT.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef bfx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar waarom wordt daar soor sommigen dan zoveel belang aan gehecht? Ik lees het overal, vooral in de tennistopics
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |