Die lijken me tof. Moet altijd even kroelen als ik er eentje zie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Tegan het volgende:
Oh en, ik had idd een mopsje CL (zie sig).
Een kennis van me heeft er een. Ze vallen wel op en ik heb er automatisch meer mee dan random honden natuurlijk. Tenzij mega-schattigquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijken me tof. Moet altijd even kroelen als ik er eentje zie.
Fontanel? Heb je je vingers er extra ingeduwd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, dat was echt nasty, dat gat in haar schedel dat je kon voelen.
Gewoon niet teveel voeren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ze worden alleen heel dik en lelijk op een gegeven moment
De hond uhh de baas lijkt altijd op de hond...quote:
Of een ruwharigequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel voeren.
Maar, ik wil ook wel een tekkel. Een langharige.
Ze 'sliep' toen ik naar huis ging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fontanel? Heb je je vingers er extra ingeduwd?
Neh. Beagle kan wel. De rest meh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een ruwharige
Of een beagle.
Of een cocker spaniėl.
Of een schapendoesje.
Kortharige of cocker. Cute.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een ruwharige
Of een beagle.
Of een cocker spaniėl.
Of een schapendoesje.
Ja, reageer je eindelijk op mijn joke.quote:
Alle honden eten konijnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Tegan het volgende:
Moet er wel een zijn die niet bang is voor konijnen.
Of ze ze ook durven te vangen is een tweede.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, reageer je eindelijk op mijn joke.
[..]
Alle honden eten konijnen.
Daar gaan ze ook dood van helaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Honden zijn meestal wel gevoed in een asiel, dus hooguit bijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |