quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt een foto van een tochtige koe ook onder de policy?
Wat lees ik hier nou ineensquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het niets bijzonders als ze het halve weekend aan het plafond geketend gangen, en onderwijl het middelpunt zijn van een orgie.
Dus, wat heb je precies gedaan?
Opvallend veel overeenkomsten met jouw weekend?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nou ineens [ afbeelding ]
Nee, ik heb mijn weekend voornamelijk met een baby en een peuter doorgebrachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvallend veel overeenkomsten met jouw weekend?
Vroeger, toen jij ook nog een wild leven had.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn weekend voornamelijk met een baby en een peuter doorgebracht
t jouwe?
Jullie zijn wel al erg ver he, gaat snel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn weekend voornamelijk met een baby en een peuter doorgebracht
t jouwe?
En dan zit je te fokkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen jij ook nog een wild leven had.
Relaxed vooral. Gister weinig gedaan, nu ergens op bezoek.
Van mn zusjequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie zijn wel al erg ver he, gaat snel.
Je moet wat op het toilet.quote:
territoriumdrang.quote:
als je moet, dan moet je toch, kun je weinig aandoen ja t ophouden en giga buikpijn kweken, neh dank jequote:
Ja maar tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je moet, dan moet je toch, kun je weinig aandoen ja t ophouden en giga buikpijn kweken, neh dank je
Dat heet een popquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
En, ik heb met een baby gespeeld. Maar gelukkig, mijn kinderwens is nog steeds niet-bestaand.
Ze was wel een makkelijke baby, ik heb haar niet horen huilen de hele dag.
Duidelijke afkeer ontbreekt. Die biologische klok tikt al flink door blijkbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
En, ik heb met een baby gespeeld. Maar gelukkig, mijn kinderwens is nog steeds niet-bestaand.
tik tak tik tak...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |