Extra slaag!quote:
quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:01 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Ik heb echt behoefte aan een rugmassage.
Naakt geslapen en op de tocht gelegen.quote:
Als jij naderhand mijn schouders masseertquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:01 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Ik heb echt behoefte aan een rugmassage.
Tochtigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naakt geslapen en op de tocht gelegen.
Valt een foto van een tochtige koe ook onder de policy?quote:
Inderdaad, vrouwen ruften.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Miss liet scheetjes.. uhh neen dat doen vrouwen niet...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen die in het weekend om acht uur s ochtends buiten staan te blèren
Stukken beter dan dat ze rond dat tijdstip aan je bed staan te blèren. Ik snap die ouders wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Kinderen die in het weekend om acht uur s ochtends buiten staan te blèren
Ze even wat kleren aan gooien en dan buiten in de zandbak zetten ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken beter dan dat ze rond dat tijdstip aan je bed staan te blèren. Ik snap die ouders wel.
Voor sommige mensen is het niets bijzonders als ze het halve weekend aan het plafond geketend gangen, en onderwijl het middelpunt zijn van een orgie.quote:
Eh. Ik kom niet verder dan slecht geslapen. Helaasquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het niets bijzonders als ze het halve weekend aan het plafond geketend gangen, en onderwijl het middelpunt zijn van een orgie.
Dus, wat heb je precies gedaan?
Dat je slecht slaapt als je in de kettingen hangt en voortdurend wordt betast, kan ik mij goed voorstellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh. Ik kom niet verder dan slecht geslapen. Helaas.
Als je dat goed doet dan val ik juist spontaan in slaap daarvan hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je slecht slaapt als je in de kettingen hangt en voortdurend wordt betast, kan ik mij goed voorstellen.
Dan had je blijkbaar niet de juiste mensen over de vloer voor een orgie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:57 schreef Tegan het volgende:
Als je dat goed doet dan val ik juist spontaan in slaap daarvan hoor.
Mja, dat wist ik al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je blijkbaar niet de juiste mensen over de vloer voor een orgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |