Nederlandersquote:zo 29 jul 13.00 Zeilen Mannen Finn - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Mannen Star - Opening Series
zo 29 jul 14.30 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Round Robin
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen 49er - Opening Series
ma 30 jul 13.00 Zeilen Mannen Laser - Opening Series
ma 30 jul 13.05 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Opening Series
ma 31 jul 13.00 Zeilen Mannen RS:X - Opening Series
ma 31 jul 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Opening Series
do 02 aug 13.00 Zeilen Mannen 470 - Opening Series
vr 03 aug 13.00 Zeilen Vrouwen 470 - Opening Series
zo 05 aug 14.00 Zeilen Mannen Star - Medal Race
zo 05 aug 15.00 Zeilen Mannen Finn - Medal Race
ma 06 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Laser Radial - Medal Race
ma 06 aug 15.00 Zeilen Mannen Laser - Medal Race
di 07 aug 14.00 Zeilen Mannen RS:X - Medal Race
di 07 aug 15.00 Zeilen Vrouwen RS:X - Medal Race
di 07 aug 16.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Kwartfinale
wo 08 aug 14.00 Zeilen Mannen 49er - Medal Race
do 09 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 5-8
do 09 aug 14.00 Zeilen Mannen 470 - Medal Race
do 09 aug 17.15 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 7-8
do 09 aug 17.20 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 5-6
vr 10 aug 14.00 Zeilen Vrouwen 470 - Medal Race
vr 10 aug 15.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Halve finale 1-4
za 11 aug 13.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 3-4
za 11 aug 14.00 Zeilen Vrouwen Elliott 6m - Finale 1-2
Standen na 3 augustusquote:Kalle Coster/Sven Coster - 470
Pieter-Jan Postma - Finn
Dorian van Rijsselberge - RS:X
Rutger van Schaardenburg - Laser
Marit Bouwmeester - Laser Radial
Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 470
Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - Matchracing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Laser na 8 races (Rutger van Schaardenburg - 11de)
Medaille-race: 15:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Laser Radial na 8 races (Marit Bouwmeester - 3de)
Medaille-race: 14:00 uur (maandag 6 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's Finn na 10 races (Pieter-Jan Postma - 3de)
Medaille-race: 15:00 uur (zondag 5 augustus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men's 470 na 4 races (Kalle Coster/Sven Coster - 7de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's 470 na 2 races (Lobke Berkhout/Lisa Westerhof - 4de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women's Elliot 6m (Renée Groeneveld/Annemieke Bes/Marcelien Bos-De Koning - 9de)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 04-08-2012 00:56:11 ]![]()
Kljakovic ligt pas 12equote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef marcodej het volgende:
Wel een korte race, met slechts 5 boeien.![]()
![]()
Zijn ook wel favoriet toch? 4 jaar terug nog Goud voor Berkhout/De Koning in de 470.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef DeeBee het volgende:
Westerhof en Berkhout lopen verder uit!![]()
De Mannen Laser klasse zit ik nu te kijken, maar dat lijkt wel alsof ze stilstaan, zo langzaam gaat dat![]()
![]()
Ken ze wel allemaal van naam, maar enkel van de OS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Keauning het volgende:
NL is wel echt goed in zeilen, nooit geweten.
Berkhout/De Koning kende je niet? En Marit Bouwmeester is wereldkampioen 2011. Dorian kende ik dan weer niet, ook Pieter-Jan en Coster/Coster noch Rutger niet.![]()
Berkhout is er op vooruit gegaan met Westerhof?![]()
Zilver dacht ik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ook wel favoriet toch? 4 jaar terug nog Goud voor Berkhout/De Koning in de 470.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Zilver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn ook wel favoriet toch? 4 jaar terug nog Goud voor Berkhout/De Koning in de 470."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Moeten vandaag 2x. Ze moeten 2x winnen om de kwartfinale te bereiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Szura het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de matchracers?![]()
Oh dat wordt krap dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moeten vandaag 2x. Ze moeten 2x winnen om de kwartfinale te bereiken.
Wel tegen Zweden, dat moet gewoon een punt zijn.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
470 nog steeds eerste na 3 rondingen. Lopen uit op nummer 2."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Postma ook nog steeds 1ste, loopt ook uit. Wel de fransoos op plek 2 nu.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
De Kroaat is aan een flinke opmars bezig, oa ten koste van AinslieLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
In de Finn staat het straks in het klassement echt dicht op elkaar...Al vaart die Deen echt verreweg het meest constant, die is wel favoriet voor goud hoor.
Jack does it in real time...![]()
Een klapgijp tegen zijn harses had ik hem gegund, maar dit is ook goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef Sautor het volgende:
Ainsley verliest wel een hoop plekken trouwens, 9e![]()
Nummer 3 ligt al op een minuutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef marcodej het volgende:
470 nog steeds eerste na 3 rondingen. Lopen uit op nummer 2.![]()
![]()
Denemarken, GB, Frankrijk en Kroaat nu top vier virtueel. Doordat Frankrijk en Kroatie komen opzetten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kijken kan niet. Er is maar 1 tv baan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wil ook finn kijken! maar kan alleen de laser op de nos site vinden
Kan dit ook in de OP?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
GB op 30, Kroatie en Frankrijk op 39, Postma op 40 als ik goed tel. Kan nog alles gebeurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef marcodej het volgende:
Denemarken, GB, Frankrijk en Kroaat nu top vier virtueel. Doordat Frankrijk en Kroatie komen opzetten.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: