gelukkig hebben we de caps nog hoor zenoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 augustus 2012 23:26 schreef Houtvester het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat een mooie geste om mijn zin te laten staan ben zeer vereerd ,erg orgineel ook![]()
Zal opaatje deugd doen ...
[/quo
???????????????????????? waar dan die drank doet je toch echt eens de das om hoor
Ja en nu??? ik zie voorlopig niks staat geen topic titel je was weer aan het schreeuwen voordat je je brilletje opdeed om te kijken, de wens van de gedacht he.......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Houtvester het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de caps nog hoor zeno
nanananananaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja en nu??? ik zie voorlopig niks staat geen topic titel je was weer aan het schreeuwen voordat je je brilletje opdeed om te kijken, de wens van de gedacht he.......
Nee Ben dat kan niet he als je een nieuw topic opent en achteraf een andere topic titel wil aanpassen, dat moet een mod dan doen.......................ach dat is al jaren zo op FOK maar daar leer je alleen maar van hoor Ben, dus nu heb je weer wat geleerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef BenQnie het volgende:
Nee Toverheks, de TT is nèt aangepast door PB, en de wens is de vader van de gedachte tochEn Opa draait House
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef BenQnie het volgende:
Nee Toverheks, de TT is nèt aangepast door PB, en de wens is de vader van de gedachte tochEn Opa draait House
verkeerd gequotquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef Houtvester het volgende:
[..]
nananananana
deden ze op het schoolplein al ..ik ga weer in zeno bey
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Houtvester het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk er zijn toch nog oplettende mensen ,yeeee en dat bevestigd maar weer dat ik niet bezopen ben ,dat is er maar een en die zit on stream![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat hier heel allenig en bang te zijn!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was even iets anders aan het doen.
En ze zeiden allemaal hele gekke dingen tegen elkaar, alsof ze elkaar niet mochten. Ik was gans verward.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Allemaal users die een overdaad aan smileys gebruikten zeker?
Dat is inderdaad raar, normaal gesproken voel je de liefde hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zeiden allemaal hele gekke dingen tegen elkaar, alsof ze elkaar niet mochten. Ik was gans verward.
Daarom!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar, normaal gesproken voel je de liefde hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |