abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 14:42:21 #295
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_116420872
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Denk dat ik volgende maand eens voor een Nexus ga kijken, ik erger me teveel aan die kleine minpuntjes van de Fire.
Sja, hoe klein zijn zulke minpuntjes... ik weet dat ik niet 100% kan verwachten van chinese apparatuur (eigenlijk alle android devices die ik gehad heb hebben wel foutjes, van mn htc desire tot aan die zt-180) dus wat dat betreft, wil gewoon dat dat ding een beetje lekker browset en ik prima filmpjes en wat spelletjes kan spelen (maar wel lange tijd). Voor overige dingen heb ik m'n telefoon, netbook en mn laptop.

Waar heb je 'm trouwens besteld? Had je nog douanekosten bij DHL?
Koekje d'r bij?
pi_116421840
Ik snap niet dat zoveel mensen het zo ideaal vinden die 7" tablets. Het is net niks... Te groot voor een mobiele telefoon, maar te klein voor een lekker beeldscherm voor games/videos/e-books. Ik wacht nog steeds op de 9.7/10" quad-core tablets die ook nog een beetje betaalbaar zijn, maar blijkbaar gaat dit nogal langzaam...
pi_116422702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Syntix het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen het zo ideaal vinden die 7" tablets. Het is net niks... Te groot voor een mobiele telefoon, maar te klein voor een lekker beeldscherm voor games/videos/e-books. Ik wacht nog steeds op de 9.7/10" quad-core tablets die ook nog een beetje betaalbaar zijn, maar blijkbaar gaat dit nogal langzaam...
De meeste ereaders zijn toch ook ongeveer 7inch
  woensdag 5 september 2012 @ 15:39:49 #298
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116422961
Ja, mij leek 7" eerst ook niks. Uit de kluiten gewassen smartphone, dus begon met een 10.1", maar dat is meer een vooroordeel. Nu zijn m'n laatste 3 tablets 7" geweest en dat is gewoon uitstekend, dan niet beter omdat 'ie makkelijker mee te nemen is en goed te typen is met twee handen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116423565
Ik ben er nog niet uit qua formaat. Ik moet voor mijn studie erg veel pdf's lezen en wil dat graag doen op een tablet, omdat je daarmee toch makkelijker ergens gaat zitten dan met een 15 inch laptop op je schoot.
  woensdag 5 september 2012 @ 16:10:49 #300
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116424281
True, al moet je rekening houden met het feit dat een tablet geen laptopvervanging is en niet zo productief werkt en apps voor tablets nooit een suite als Office voor notebooks/pc's kunnen vervangen.

Je kunt eventueel een Asus Transformer, oud of nieuw model nemen, daar kan je tenminste nog een dock bijnemen met toetsenbord en trackpad erop. Tevens wordt daarmee de accuduur verlengd en zit er een SD-kaartlezer en een fullsized USB-poort op. Daar kun je dan enigszins wat aantekeningen mee maken en ben je toch compact bezig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116425050
Ik zag laatst een post over hoe je die Chinese meuk eraf haalt en de nieuwste firmware erop zet , volgens mij is die een beetje outdated. Hoe root ik mijn Aurora 2 en waar kan ik de nieuwe firmware vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')