Sja, hoe klein zijn zulke minpuntjes... ik weet dat ik niet 100% kan verwachten van chinese apparatuur (eigenlijk alle android devices die ik gehad heb hebben wel foutjes, van mn htc desire tot aan die zt-180) dus wat dat betreft, wil gewoon dat dat ding een beetje lekker browset en ik prima filmpjes en wat spelletjes kan spelen (maar wel lange tijd). Voor overige dingen heb ik m'n telefoon, netbook en mn laptop.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende maand eens voor een Nexus ga kijken, ik erger me teveel aan die kleine minpuntjes van de Fire.
De meeste ereaders zijn toch ook ongeveer 7inchquote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Syntix het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen het zo ideaal vinden die 7" tablets. Het is net niks... Te groot voor een mobiele telefoon, maar te klein voor een lekker beeldscherm voor games/videos/e-books. Ik wacht nog steeds op de 9.7/10" quad-core tablets die ook nog een beetje betaalbaar zijn, maar blijkbaar gaat dit nogal langzaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |