quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een strip boek voor je: Suske en Wiske en de glunderende gluurderIk verzamel tegenwoordig zo'n beetje alle strips digitaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alle suskes en wiskes dus al.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
hij zit er altijd als ik ga golfen idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Was hij ook niet, maar hij ging wel heul vaak vreemd. Met een golftas oid.
Ohh, ik dacht dat Ticootje daar op doeldequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
is hij toch ook niet?
ruud is juist een relaxte vent. enige wat je hem kunt verwijten is dat hij niet monogaam was. nou ok dat weet ze. maar verder niets mis met ruud hoor
was die ook niet gehosseld via FHF?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker los met die handjes in je strakke hardloopbroek. Yeah.
trainingspak wel dacht ik, hardoopbroek mssquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was die ook niet gehosseld via FHF?
vriendendienstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Alles toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee joh, die schulden moeten toch érgens vandaan komen?quote:
Dat dus..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sommige kicken er op hoor, vergis je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |