UBERLOL!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schanulleke!
Helaas zal ze ook gecensureerd worden, maar Tante Sidonia zal hierover waken en Jerommeke zal een dreun uitdelen. Dat jullie het maar weten!
op haar gesponsorde hardloopschoenenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Schanulleke!
Helaas zal ze ook gecensureerd worden, maar Tante Sidonia zal hierover waken en Jerommeke zal een dreun uitdelen. Dat jullie het maar weten!
KIJK DR EENS HARD LOPEN!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Schanulleke!
KIJK DR EENS HARD LOPEN!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op haar gesponsorde hardloopschoenen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Schanulleke!
KIJK DR EENS HARD LOPEN!
mn vriendin is van de week teruggekeerd uit dld, die had niet te klagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef She-Wolf het volgende:
Ik ga naar Duitsland btw, hoop dat het een beetje relaxed weer is. En anders sluit ik me gewoon elke dag een paar uur op in de sauna, in een van de twee badkamers.
Dat kunnen er een hoop niet zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
mn vriendin is van de week teruggekeerd uit dld, die had niet te klagen
Wel grijpgrage handjes.quote:
ze zat eerst in tsjechie en daar was t al heel heet em daarna in naar dld, wel minder. maar wel te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kunnen er een hoop niet zeggen.
Ik had het over terugkeren uit Duitsland.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ze zat eerst in tsjechie en daar was t al heel heet em daarna in naar dld, wel minder. maar wel te doen
Ik ben geen cat zoals jullie zien.quote:
Jij bent nog sneller?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben geen cat zoals jullie zien.
Neequote:
ah k. hele flauwe grappen vat ik meestal niet idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het over terugkeren uit Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |