Los van het feit dat het hartstikke waar is, moet je zoiets vragen aan Vodafone.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef Chimpmunk het volgende:
'iedereen weet dat roaming uit moet, eigen schuld'
Maakt dat echt iets uit voor de vraag van TS?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Doodloper het volgende:
In welke periode zijn die kosten gemaakt?
Afgelopen maandquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Doodloper het volgende:
Ja, want sinds kort moet Vodafone je internet afsluiten als je over het x bedrag in het buitenland hebt geïnternet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maakt dat echt iets uit voor de vraag van TS?
En in welk landquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Doodloper het volgende:
Alleen binnen de euquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, want sinds kort moet Vodafone je internet afsluiten als je over het x bedrag in het buitenland hebt geïnternet.
Vanaf 1 januari 2013 toch pas?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, want sinds kort moet Vodafone je internet afsluiten als je over het x bedrag in het buitenland hebt geïnternet.
Maar wat verstaan ze onder "vanaf de zomer"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef Autodrop het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-in-buitenland.html
1 juli is er weer nieuwe regelgeving ingegaan toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wat verstaan ze onder "vanaf de zomer"
Ter aanvulling:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:59 schreef Autodrop het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-in-buitenland.html
Gaat dus om twee zaken:quote:Het is voor het eerst dat er een maximumprijs op mobiel internet binnen de Europese Unie komt te staan. Er waren al maximumprijzen voor belminuten en sms'jes. Ook hebben reizigers nu al een plafond; de provider waarschuwt als de telefoonrekening boven de 60 euro dreigt uit te komen. De gebruiker moet zelf actie ondernemen door toestemming te geven om te roamen.
Hebben ze ook gedaan. Het welkomst smsje bij het overgaan van de grens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Nope, je hebt een NL-se Provider dus die moet je informeren over de kosten.
die smsjes ben ik al helemaal vergeten:) heb ik uitgezetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan. Het welkomst smsje bij het overgaan van de grens.
Alleen als je binnen de eu een bepaalt bedrag bereikt moeten ze je informeren. Daarbuiten niet.
Dan zou ik nog een keer bellen... Dan krijg je geld toe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Chimpmunk het volgende:
FIJNNN!! Rekening na een belletje verlaagd naar 550 euro!!
Waar is de 'vind ik leuk'-knop?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een keer bellen... Dan krijg je geld toe.
Waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Chimpmunk het volgende:
FIJNNN!! Rekening na een belletje verlaagd naar 550 euro!!
Klopt. Dat is policy daar als je tenminste aardig belt, het de eerste keer is en doet alsof je dom bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef FortunaHome het volgende:
Coulance heet dat. Welk land was het nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |