abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115008949
Op het VWO een paar jaar geleden kreeg ik de mogelijkheid om met een extra uurtje Engels per week het Anglia Proficiency diploma te halen. Deze zou internationaal erkend worden en stond gelijk aan Europees niveau C1. Dit diploma heb ik dan ook met grade distinction behaald.
Nu wil ik komend jaar echter een master in Zweden volgen waarbij mijn niveau Engels moet worden bewezen met een TOEFL of IELTS toets.
Weet iemand of Anglia Proficiency gelijk staat aan deze diploma's?
Ik zou het namelijk jammer vinden als ik voor niets dat diploma heb gehaald en nu weer geld en tijd in een ander diploma zou moeten steken..
Ik zou natuurlijk de universiteit kunnen mailen, maar ik dacht: misschien heeft iemand hier iets soortgelijks meegemaakt ;)
pi_115009059
Soms is een website genaamd Google wel makkelijk...
http://www.anglia.org/ins(...)%20ESOL%20tests/7013
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:43:04 #3
369304 Bangarang
is een boomerang
pi_115089341
Vergelijkbaar probleem: gevolgd onderwijs naast engels VWO is english A2 higher level (IB)

Iemand een overzichtje ?
pi_115089621
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:43 schreef Bangarang het volgende:
Vergelijkbaar probleem: gevolgd onderwijs naast engels VWO is english A2 higher level (IB)

Iemand een overzichtje ?
Zie link...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:58:54 #5
369304 Bangarang
is een boomerang
pi_115089737
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zie link...
Er staat niks in de link over de IB levels waar A1 het hoogste is ....
pi_115100738
Misschien hebben die papiertjes ook maar een beperkte geldigheidsduur?
Ik ga ervan uit dat je op de website hebt gekeken en dat daar wordt gemeld dat je een van die twee testen moet hebben afgelegd met een voldoende resultaat.
Stuur gewoon een mailtje naar die universiteit en je weet waarschijnlijk binnen een paar dagen hoe het zit.

De tijd mag geen probleem zijn, daar zou je zonder te oefenen een goed resultaat voor moeten kunnen halen. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als je de kosten kan besparen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_115107283
Staat bijna altijd aangegeven op de website van de desbetreffende universiteit. Verschilt ook per universiteit. Zoeken naar een kopje 'English language requirements', of iets soortgelijks. Als het niet op de website staat kun je de universiteit zelf e-mailen. Op de website staat ook vaak hoe lang het geldig blijft.
"Fear is only as deep as the mind allows."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')