abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115007509

Altijd al op eigen houtje door het Star Wars-universum willen zwerven? Planeten als Coruscant, Tatooine en Korriban willen bezoeken? De zwakkeren aan je lightsaber rijgen als Sith Warrior, of ze juist in bescherming nemen als nobele Jedi Knight? Dan is dit je kans. Want je haalt het complete Star Wars-universum in huis met de massively multiplayer online role-playing game Star Wars: The Old Republic.

Duizenden jaren voor de geboorte van Anakin Skywalker verscheurde een oorlog tussen het duistere Sith Empire en de Republic het universum. Na de vernietiging van de Jedi-tempel op Coruscant wordt een wapenstilstand afgekondigd. Maar de vrede hangt aan een zijden draadje. Licht en duister kunnen tenslotte niet vreedzaam naast elkaar bestaan. Kies jouw kant en bepaal het lot van The Old Repubic.

Star Wars: The Old Republic geeft je de mogelijkheid het universum vanuit verschillende perspectieven te verkennen. Kies voor jouw karakter uit één van de 8 beschikbare klassen: van Sith Warrior tot smokkelaar, van Jedi Consolar tot premiejager, alle typische Star Wars oermodellen zijn beschikbaar. Elke klasse heeft zijn eigen wapens en eigenschappen en volgt een unieke verhaallijn.

Ontwikkelaar BioWare heeft een indrukwekkend cv als het op role playing games aankomt, met titels als Baldur's Gate, Mass Effect, Dragon Age: Origins en niet te vergeten Star Wars: Knights of the Old Republic, dat de toon zet voor Star Wars: The Old Republic. Deze eerste MMORPG van BioWare is nu al het duurste project ooit van uitgever Electronic Arts. Dat belooft een flinke disturbance in the Force.

Ruim 3500 jaar vóór de opkomst van Darth Vader handhaafde de Galactic Republic vrijheid en orde in de galaxy. Mede met hulp van de Jedi was de republiek meerdere generaties lang veilig en vreedzaam... Tot nu. Het is driehonderd jaar nadat Revan zijn voormalige apprentice Darth Malak versloeg en zijn reis begon richting de Unknown Regions (Knights of the Old Republic, 2003). Iedereen in de republiek was in de veronderstelling dat de Sith nu eindelijk definitief waren uitgeroeid en de onderdrukking tot het verleden behoorde. Niets bleek minder waar. Na een voorbereiding van maar liefst driehonderd jaar lieten de Sith weer van zich horen toen ze op die bewuste dag, met een enorme vloot aan oorlogsschepen en een leger waar zelfs de Jedi niet tegen opgewassen waren, terugkeerden om hun wraak te uiten en de macht naar zich toe te trekken. Coruscant, hoofdplaneet van de Galactic Republic, werd grotendeels vernietigd (Sacking of Coruscant) en de republiek had geen andere keus dan het tekenen van het Treaty of Coruscant. Dit verdrag hield in dat de republiek al haar troepen (inclusief de Jedi) terug moest trekken en alle bondgenoten moest overgeven aan de Sith.

Classes
Planets
Allegiances
Timeline
Biographies
Inhabitants
Starships

Bekijk deze YouTube-video

Official Website Star Wars: The Old Republic
http://www.swtor.com/
De MMO-Champion van Star Wars: The Old Republic
http://darthhater.com/

Guilds
We hebben zelf geen guild, maar we doen mee met twee andere grote guilds. Een Republic en een Empire guild.
No Win Scenario
Een internationale guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Galactic Republic
Server: Legions of Lettow - PVP English
Site: http://www.nowinscenario.co.uk/
Crimson Order
Een Nederlandse guild waar veel mensen van FOK! aan meedoen.
Faction: Sith Empire
Server: Lord Calypho - RP-PVP English
Site: www.crimson-order.nl/

Lijst met characters van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115012859
Nog steeds jammer dat er geen mac versie is…. :(
pi_115014357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef MiesieNL het volgende:
Nog steeds jammer dat er geen mac versie is…. :(
Er is toch software om een Windows-omgeving te faken?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:34:29 #4
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_115014821
Ik speel SWTOR sinds release via Bootcamp op mijn iMac. :P

Maar ja, ik vind het ook jammer dat er geen mac versie is van SWTOR. Die zal er waarschijnlijk ook nooit komen. Scheelt me toch wat tijd met het opstarten van Windows enzo. :P
pi_115025360
Ik heb een mac mini zonder disc drive en zou niet weten hoe dat allemaal werkt met bootcamp en een windows versie erop zetten enzo
pi_115193812
Haters gaan haten, maar ik blijf gewoon doorspelen. Gratis of niet
pi_115194610
eikel :r
pi_115222543
ach dat weet je gewoon van te voren als je een MAC hebt.. dat je er niet veel games op kan spelen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:56:11 #11
126783 pjats
The Pjatser
pi_115365912
Ze staan ook op Gamescom met hun nieuwe warzone. Dus die zal ook na dat tijdstip komen.
pi_115371455
ben benieuwd wat ze BCD doen dit jaar, vorig jaar was dat gewoon het tonen van een ops en huttbal, vraag me af of het dit jaar weer tegenvalt.
pi_115374667
Een nieuwe huttball kaart zou wel leuk zijn, of de optie om geen huttball te spelen. Ik ben het aardig zat.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:20:04 #14
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_115411236
Na een aardig lange pauze ben ik weer begonnen. Gelijk transfer van Sluis Shipyards naar Red Eclipse. :) Scheelt al een hoop. Van maximaal 5 man op een planeet naar ruim 50.
You know, I've learned something today
pi_115417095
ik zoek nog naar een goede manier om aan cash te komen, om al mijn low levels de experience bonusen te geven.

Dailies leveren best wel wat geld op, maar zijn echt oersaai om telkens weer te herhalen, kost ook veel tijd.
pi_115418041
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:57 schreef Rhalius het volgende:
ik zoek nog naar een goede manier om aan cash te komen, om al mijn low levels de experience bonusen te geven.

Dailies leveren best wel wat geld op, maar zijn echt oersaai om telkens weer te herhalen, kost ook veel tijd.
Tja dailies is toch echt the way to go...
Je companion heeft ook Rakata implants nodig :P

Ik verdien ook aardig wat centen op 1 char met Slicing, en de Underworld trading & Treasure hunting missions die ik daar krijg schuif ik door naar char 2.
Denk 2-3 miljoen per maand aan de mats die daaruit komen :)
pi_115418282
slicing heb ik geprobeerd, maar ik heb het idee dat het zo ongeveer evenveel kost als dat het opbrengt met de missies, het lijkt meer te gaan om de dingen die je vind.
pi_115444149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:10 schreef Rhalius het volgende:
slicing heb ik geprobeerd, maar ik heb het idee dat het zo ongeveer evenveel kost als dat het opbrengt met de missies, het lijkt meer te gaan om de dingen die je vind.
Je krijgt gemiddeld altijd een beetje meer. Maar je krijgt ook missies die je voor geld kan verkopen.
pi_115520131
Ben eindelijk klaar met mn volledige 146 set op mn Sentinel:
http://swtor.askmrrobot.c(...)f6-8bfb-58e4f46003c5

Moet nog 1 mod aanpassen, die in Vest gaat naar een Potent Mod 26 (41 crit ipv 32, 52 str ipv 41, wel 19 minder End).

Stats zijn nu als volgt, met alle buffs en Exotech Might stim:

Met de mod uitgewisseld kom ik denk ik wel op 1000+ uit :)

Nog tips? Wil eigenlijk iets minder surge en iets meer crit (1,5% ofzo).
pi_115530644
Ah, een nieuw live event komt eraan! Wel jammer dat ik nu op vakantie ben :(
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:31:06 #21
126783 pjats
The Pjatser
pi_115539832

Een video van het event. Het is nog niet bezig, maar het komt eraan.
pi_115545795
denk dat ze morgen in Keulen daar wat meer over gaan vrtellen
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:04:22 #23
126783 pjats
The Pjatser
pi_115550556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:59 schreef Morthill het volgende:
denk dat ze morgen in Keulen daar wat meer over gaan vrtellen
Misschien, maar het is al begonnen :D

http://dulfy.net/2012/08/(...)tions-race-coverage/
  woensdag 15 augustus 2012 @ 02:15:15 #24
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_115584580
Ik heb de event al gehaald d.m.v. een exploit. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bioware toch. :{

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=520883&page=3
pi_115592557
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 02:15 schreef JediSimons het volgende:
Ik heb de event al gehaald d.m.v. een exploit. :')

SPOILER
Bioware toch. :{

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=520883&page=3

Ik vraag me toch af hoe mensen denken hoe je dit kunt testen. Maar goed ik ga gewoon alle quests doen, dan krijg ik meer tokens. Ik wil graag die pet kopen en ik denk ook een bowcaster voor mijn vanguard tank. En een bowcaster om barrels naar mijn alts te brengen. Legacy weapon FTW :D

Maar dit komt wel op een beetje naar tijdstip. Ik wil graag ook mijn Sage naar level 50, maar nu heb ik daar bijna de tijd niet voor. En ik hoef nog maar een half level :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')