de wat?quote:
Gaat dat niet gewoon op naam dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
Maar ik had een tijdje geleden de pil voor een jaar ofzo gehaald, maar ze hadden niet meer zo veel op voorraad. En toen had ik een briefje gekregen dat ik de rest de week erna kon ophalen. Alleen dat was ik natuurlijk vergeten. En nu ben ik een keer thuis tijdens kantoortijden en kots ik niet meer dus dacht ik wel even die kant op te kunnen gaan. Maar nu kan ik dat briefje niet meer vinden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho mensen die in het nageltopic naar complimenten vissen.
Dat is wel handigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
Maar ik had een tijdje geleden de pil voor een jaar ofzo gehaald, maar ze hadden niet meer zo veel op voorraad. En toen had ik een briefje gekregen dat ik de rest de week erna kon ophalen. Alleen dat was ik natuurlijk vergeten. En nu ben ik een keer thuis tijdens kantoortijden en kots ik niet meer dus dacht ik wel even die kant op te kunnen gaan. Maar nu kan ik dat briefje niet meer vinden.
Ik moet echt op receptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat dat niet gewoon op naam dan?
Hier gaat het nog op naam geloof ik. Al kan dat ondertussen ook weer veranderd zijn, ook altijd een jaarvoorraad hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet echt op receptmoet je steeds bellen enzo. Mijn ma heeft een ruzie staan maken bij de apotheek omdat dat opeens een nieuwe regel was bij die pil en ze die van haar dus niet meekreeg
Ik was van huisarts en apotheek gewisseld en ik was op de allerlaatste dag naar de huisarts gegaan die een nieuw recept naar de nieuwe apotheek had gestuurd. Maar die was nog niet binnen, dus ze wilden me geen pil meegeven. Dokter was niet meer te bereiken, ik had geen enkele pil meer liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet echt op receptmoet je steeds bellen enzo. Mijn ma heeft een ruzie staan maken bij de apotheek omdat dat opeens een nieuwe regel was bij die pil en ze die van haar dus niet meekreeg
Helemaal staan schreeuwen daar, EN DALIJK BEN IK ZWANGER OMDAT JULLIE MIJ EEN PIL NIET WILLEN GEVEN AAAAHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was van huisarts en apotheek gewisseld en ik was op de allerlaatste dag naar de huisarts gegaan die een nieuw recept naar de nieuwe apotheek had gestuurd. Maar die was nog niet binnen, dus ze wilden me geen pil meegeven. Dokter was niet meer te bereiken, ik had geen enkele pil meer liggen.
Ik had middenin mijn laatste strip een stopweek gehad, en die avond ervoor bij mij vriend geslapen dus als ik toen die dag geen pil had kunnen pakken had ik de kans gehad om zwanger te kunnen worden. En ze wilden het gewoon níet meegeven. Na lang zeiken kreeg ik één strip mee.
Nu zit ik gelukkig bij een andere apotheek.
En je bent ws de enige die rookt? Want Melaatsen dat zijn wij, dat zijn wij!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
VerdorieVandaag best rete druk op het werk.. Dus net na het eten; dacht ik: Ja ik mķet echt even roken... Dus ik sigaretten uithalen.. Aansteker nergens te vinden grrrrr... Nu heeft cif er een handje van om die uit mijn tas te pikken; maar ok ik heb hem al eens vaker beschuldigd terwijl ik de aansteker thuis had laten liggen oid... Dus ik een normaal wa'je sturen of ie toevallig misschien wellicht mijn aansteker heeft genomen.. krijg een nope terug.. dus ik zielig: d'awwww ik kan mijn o-b-i aansteker niet vinden......
Stuurt ie een foto met mijn aansteker terug 'oeps'.
![]()
Mijn verslaving; wat doe je
Heb nooit vuur maar wel altijd klerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
zonder vuur is als zonder kleren....
Beter dan vuur in je kleren!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb nooit vuur maar wel altijd kleren
Ja ik haal hem ook maar een keer in het jaar dat ding zelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn moeder neemt 'm altijd mee voor me.(apotheek zit een bietje ver en ze werkt ernaast zo ongeveer)
Maar volgens mij gaat 'ie automagisch met de verzekering.
Best fijn, kunnen kauwenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ja, die 250 ekkies is al mijn bijdrage....het kost wat, maar dan kan je ook weer kauwen
Da's ook handig ja. Als ik geen tijd heb om hem te halen, haalt mijn man hem voor mij, onder het motto 'je mag er ook wel wat voor doen!'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn moeder neemt 'm altijd mee voor me.(apotheek zit een bietje ver en ze werkt ernaast zo ongeveer)
Maar volgens mij gaat 'ie automagisch met de verzekering.
Ik heb het in april gehaald en nog geen rekening gehad dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoef ook niets te betalen maar gaat volgens mij wel van het eigen risico af
Collega die ook rookt is vandaag hele dag bij klant en normaal heb ik 1 in de auto maar die heeft cif ook al eerder ingepiktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En je bent ws de enige die rookt? Want Melaatsen dat zijn wij, dat zijn wij!!
Geen vuur in de auto? Daar heb ik altijd nog een back-upje liggen
Cold turkey quiting starts today...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Collega die ook rookt is vandaag hele dag bij klant en normaal heb ik 1 in de auto maar die heeft cif ook al eerder ingepikt![]()
Dat is zķķķ geen grappige opmerking wanneer je als roker snakt naar een sigaretjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Cold turkey quiting starts today...![]()
Ik heb helemaal geen briefje, nooit. Doe alleen een belletje dat ik een nieuwe voorraad wil en als ik dan bij de apotheek kom geef ik alleen m'n naam op en krijg ik het mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef niet eens te bellen voor een herhalingsrecept. Krijg meteen een briefje mee
Ik heb er normaal geen last van; want normaal rook ik ook helemaal niet overdagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Cold turkey quiting starts today...![]()
Ghehe I know... Maar ik hoef zo ontzettend niet meer te roken, bevalt me prima om ervanaf te zijn eikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is zķķķ geen grappige opmerking wanneer je als roker snakt naar een sigaretje
Oh my god!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef megamandy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ig_buurtfeest__.html De vraag is natuurlijk dan van wie welke baby is
Dat snap ik dus nooit, hoe je weken niet kan roken en dan ineens toch weer begint.. Of hoe je zomaar besluit om een paar weken niet meer te roken. Had ik niet gekund zo denk ik, it's all or nothingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er normaal geen last van; want normaal rook ik ook helemaal niet overdagMaar als het rete druk is; ga ik even pauze pakken met een sigaret.. Dus
Overigens gebeurt het wel vaker dat ik een week niet rook en dan in het weekend wel en dan weer weken nietIk ben nogal een nepperd eik
Dat wordt een lichte maaltijd dan ghehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 3 kwartier geleden 2 broodjes zitten kanen en ik moet zo avondetenmeh
Neh is chai thee met warme melk (ik heb soyamelk) en nog wat shizzle geloof ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat sjiek voor kouwe thee met melk?
Die willen de cognitieve schema's in hun hoofd goed pratenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
Wat is dat toch met negerts die denken dat je hard to get speelt als je niet op hun avances ingaat?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
Wat is dat toch met negerts die denken dat je hard to get speelt als je niet op hun avances ingaat?
Omdat reet en tieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
Je mist er niks aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog nooit sjans met een neger gehadfml
Ik kreeg ergens in maart dit jaar een rekening, voor de pil van 1-1-2011 tot 31-12-2011. Afhankelijk van hoe je verzekerd bent, kan het dus zijn dat ze je pas aan het eind van het jaar laten betalenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het in april gehaald en nog geen rekening gehad dus zal wel goed zijn
Zal maar niet zeggen dat ze best een cleanup kan gebruikenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho mensen die in het nageltopic naar complimenten vissen.
kan best.. er wordt zat 'opbouwende' kritiek gegeven daar de laatste tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen dat ze best een cleanup kan gebruiken
Ik beslis het niet eens. Ik heb er gewoon geen behoefte aan danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, hoe je weken niet kan roken en dan ineens toch weer begint.. Of hoe je zomaar besluit om een paar weken niet meer te roken. Had ik niet gekund zo denk ik, it's all or nothing
Oeh daarom heb ik nog nooit last gehad van een negerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
echt, hoe dikker ik ben hoe meer negerts ik achter m'n reet aan heb altijd
Ik vond ze niet mooi... daarentegen heb ik wel alle dubbellakjes van essence gekocht want die waren er toch nog allemaal en ik vond ze eik wel tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jee ik heb alle Coolibri lakjons!![]()
En 3 uit het nieuwe assortiment
Zijn ze ook! En je weet dat je de flesjes uit dat middending kan wrikken voor makkelijke opslag he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond ze niet mooi... daarentegen heb ik wel alle dubbellakjes van essence gekocht want die waren er toch nog allemaal en ik vond ze eik wel tof
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn ze ook! En je weet dat je de flesjes uit dat middending kan wrikken voor makkelijke opslag he?
swatches?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jee ik heb alle Coolibri lakjons!![]()
En 3 uit het nieuwe assortiment
Beetje wiggle wiggle, dan wiggle wiggle tet wiggle, nog meer wiggle en losquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee
![]()
![]()
Heb ze ook gekocht omdat ik je swatches mooi vondEik moet ik niet meer op je blog komen; want ik zie telkens lakjes waarvan ik dacht "meh" en dan swatch jij ze en dan wil ze toch.
Heb ik ook bij amygrace en homyledamn you bloggers
verplichting?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat het een 'verplichting' is om in het nageltopic op elke mani te reageren. Flikker op man ik reageer wanneer ik het wil.
Nou ja, er beginnen meteen mensen te piepen als er een keer niet op hun foto gereageerd wordt.quote:
gewoon zeggen dat het geen verplichting is om te reagerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zoals die ene gaat janken toen er niemand reageerde
Korte nagelsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet eigenlijk bloggen maar door die gescheurde nagel zijn mijn nagels nu zo kort dat ik ze niet mooi vindten ik ben moe
ugh
Oeh die wiggle tet sounds goodquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beetje wiggle wiggle, dan wiggle wiggle tet wiggle, nog meer wiggle en los.
Hihi sorry. Een beetje dan
. Ennuh.... Holyme bedoel je
?
Ja zonder tet wiggle kun je wigglen met dat potje wat je wil, it ain't workin'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh die wiggle tet sounds good
En ja ooohshinies dus... crap![]()
![]()
Ja maar ik heb lakjes terug gestuurdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Dames hier die via een Braziliaan aan hun Hits no Olimpo zijn gekomen? En zo ja, welke prijs was je kwijt?
Oh jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
hou er wel rekening mee dat je nu gaatjes in je lakjes geboord krijgt
OH MYquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Blauw: Birds Flying High
Geel: Twist of Lemon
Roze: Abloom
Oranje: Exotica
Groen: Virgin Forest
Hahaha ooopsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OH MY
dat plaatje was niet voor jou bedoeld hedie zag ik gewoon op facebook langskomen en wou ik hier sharen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maakt niet uit ik moest er ook heel hard om lachen, toen ik terug keek zag ik wel dat je zou kunnen denken dat ik het voor jou bedoelde omdat je de namen er niet bij had, maar zo was het echt niet bedoeldquote:
Ja dies mooi hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die oranje is purrdy, die heeft roze shimmer
Ik vond het een hele mooie subtiele hintquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maakt niet uit ik moest er ook heel hard om lachen, toen ik terug keek zag ik wel dat je zou kunnen denken dat ik het voor jou bedoelde omdat je de namen er niet bij had, maar zo was het echt niet bedoeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die middelste is dat dan meer roze? Of toch ook richting rood? Want vind hem meer rood lijken, maar in de volgende post noem jij hem rozequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Catrice Coolibri voor Sjaan (en andere geīnteresseerden)
Bottle pics:
[ afbeelding ]
En snelle swatches, allemaal 2 laagjes. De gele had nog een derde kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Drogen snel en de formule was goed.
Ik hou ook niet van oranje, maar deze heb ik toch mooi wel meegenomen :-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dies mooi heEn ik hou normaal helemaal niet van oranje haha. En die groene vind ik ook echt een hele mooie kleur
Ze hadden hier 3 displays staan
nee joh dan had ik wel gezegd HEY WAAR ZIJN DIE NAMEN VERDORIE!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het een hele mooie subtiele hint![]()
Oh gadver wat lelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
Aah ik zie in de zon inderdaad maar roze, dan hoef ik hem niet
[ afbeelding ]
ZOMG goeden swatchquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef megamandy het volgende:
Aah ik zie in de zon inderdaad maar roze, dan hoef ik hem niet
[ afbeelding ]
Alle nagels ongelijk en dan ook nog zo lelijk gelakt bij de nagelriemen is de lelijkheid daarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
Op zich valt het wel mee wat er naast de nagel zit maar omdat ze zo lang zijn ziet het volgens mij extra raar uit dat de lak bij de nagelriem niet netjes is afgemaakt.
OfzoKan niet zeggen wat de swatch zo raar maakt.
Die gele heeft dus 4 laagjes nodig...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bottle pics:
[ afbeelding ]
En snelle swatches, allemaal 2 laagjes. De gele had nog een derde kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Mss het volgende:
Over gele nagels gesproken.
[ afbeelding ]
Oeiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Mss het volgende:
Over gele nagels gesproken.
[ afbeelding ]
Ik wil ook wat lekkers pakken, ff bedenken watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
Vandaag 1e x late dienst gehad, ging best vloten ik kon weer een x uitslapen
en morgen weer, yaay!
En nu lekker op de bank met zoute sticks
ik heb net een paar chocolade slagroomsoesjes opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook wat lekkers pakken, ff bedenken wat
Hoe is het met je knie?
Oh dat is kutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben lekker bezig afgelopen week en zeker vandaag... heb mijn portemonnee op werk laten liggen... dus ik stond voor lul bij de AH hiero
Man maar even gebeld, die naar de winkel kwam om te betalen, gelukkig was het de AH in de buurt.
Alleen beetje jammer dat ik nou morgen op mijn vrije dag langs mijn werk moet (3 kwartier heen, 3 kwartier terug.........) om hem weer op te halen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik niequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb net een paar chocolade slagroomsoesjes op
gewoon lekker dom, normaal sluit ik zelf alles af, maar nu heeft mijn collega afgesloten en ik kwam er dus pas in de winkel bij het afrekenen achter dat ik daarom mijn portemonnee niet had gepakt uit mijn kastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat is kut![]()
Dubbel kut dat je nog extra op en neer kan ook
er zijn er nog 2 hieroquote:
ah, dat dus. Is ook lekkerquote:
Hoeveel weekendjes ben jij weg per jaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon lekker dom, normaal sluit ik zelf alles af, maar nu heeft mijn collega afgesloten en ik kwam er dus pas in de winkel bij het afrekenen achter dat ik daarom mijn portemonnee niet had gepakt uit mijn kast![]()
Normaal zou ik zeggen, fuck it, komt na het wekend wel. Maar ik ga een weekendje weg en mijn pasjes en rijbewijs zitten er ook in en die heb ik wel nodig![]()
Sukkel ben ik ook
Hij is al opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, dat dus. Is ook lekker
Even in de oven opwarmen, omnomnom!
Kip gaat ieder weekendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeveel weekendjes ben jij weg per jaar?![]()
velen weekendjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeveel weekendjes ben jij weg per jaar?![]()
op mijn werk valt het mensen ook opquote:
ohhhhhhhh, lekkerrrrrquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is al op
Dat is mijn toetje, na mijn culinair hoogstaande afbakstokbrood met aioli
Ja, maar, vakantiesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op mijn werk valt het mensen ook op![]()
stagiair vandaag: dit is je 6e vakantie al ofzo sinds ik hier ben en da's pas 6 maanden![]()
![]()
Ghehe, aioli met halfvolle mayo, is pot van huismerk AHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhhhhh, lekkerrrrr
hoe maak jij aiolie? Of gebruik je kant en klaar?
Beter!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
velen weekendjes
Sommige wat duurder, maar de meeste cheap ass
Vriendin van me heeft een paar reisbureau's, dus gaan we soms cheap ass een leuk weekendje weg.
Nu was dit een aanbieding van Stay Okay, voor 50 euro pp 2 nachtjes weg met mijn zusjes
cheap ass weekendjes zijn het heerlijkst. Kost weinig, je bent er toch even tussenuit en het kost geen vrije dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, maar, vakanties![]()
Wil ook nog in het najaar weg. En dan zou ik dit jaar 2x weg gegaan zijn en dat vind ik dus echt weinigvroeger ging ik iedere vakantie weg
Ooh ik moet natuurlijk wel vrij vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cheap ass weekendjes zijn het heerlijkst. Kost weinig, je bent er toch even tussenuit en het kost geen vrije dagen
als in knoflookje persen en door de halfvolle mayo roeren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, aioli met halfvolle mayo, is pot van huismerk AH![]()
Maar zooo lekker!
gaafquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik moet natuurlijk wel vrij vragenmaar ik heb geen vakantiedagen ivm 0-urencontract dus
Maar denk dat ik nog naar Berlijn wil in het najaar, en wil ook heel graag naar Stockholm
Knie is wel ok. Zolang ik halve dagen blijf werken gaat het goed. Ik blijf wel meds slikken 2x per dag want anders gaat het niet lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook wat lekkers pakken, ff bedenken wat
Hoe is het met je knie?
wat voor meds slik je nu? Arthrotec ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Knie is wel ok. Zolang ik halve dagen blijf werken gaat het goed. Ik blijf wel meds slikken 2x per dag want anders gaat het niet lekker
huh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
hou er wel rekening mee dat je nu gaatjes in je lakjes geboord krijgt
Voor de liefhebber, de groenequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bottle pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat had iets met de douane te maken. Ik vroeg me alleen af of je lakjes dan "open" zijn als ze klaar zijn met boren en checken of er geen drugs ofzo in zit. Want dat lijkt me niet zo tof.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
huh?
[..]
Voor de liefhebber, de groene![]()
http://www.lovevarnish.co(...)st-with-flowers.html
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat had iets met de douane te maken. Ik vroeg me alleen af of je lakjes dan "open" zijn als ze klaar zijn met boren en checken of er geen drugs ofzo in zit. Want dat lijkt me niet zo tof.
Oja geld heb ik wel, nu had ik ook niet gespaard. Weinig vaste lasten dus gebruik dan gewoon mijn maandloon en de rest van de maand koop ik dan gewoon nietsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaaf
Gewoon lekker doen, mits je de centjes hebt natuurlijk. Heerlijk hoor![]()
Ik wil volgend jaar naar Stockholm, lijkt me geweldig
yep, maar of het echt helemaal open is als in contact met de lucht, of de dop door boren om te checken of er geen coke-rommel in de dop zit (en de lak zelf dicht laten), weet ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Loqi het volgende:
[..]wat heb ik gemist dan? boren ze serieus flesjes open? de fuck?
Nee, alsin die pot wordt zo verkocht, als aioli met halfvolle mayoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als in knoflookje persen en door de halfvolle mayo roeren?
Dat doe ik altijd, mjam mjam mja, lekkâh
Lijkt die trouwens niet best veel op King of Greens?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
huh?
[..]
Voor de liefhebber, de groene![]()
http://www.lovevarnish.co(...)st-with-flowers.html
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, maar of het echt helemaal open is als in contact met de lucht, of de dop door boren om te checken of er geen coke-rommel in de dop zit (en de lak zelf dicht laten), weet ik niet.
die heb ik zelf niet, maar als ik zo op plaatjes google dan lijkt ie er niet opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt die trouwens niet best veel op King of Greens?
Volgens mij komt er geen lucht bij de lak. Maar boren ze door de dubbele bodem van de dop. Hoewel het natuurlijk geen bodem is maar dan snappen jullie mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, maar of het echt helemaal open is als in contact met de lucht, of de dop door boren om te checken of er geen coke-rommel in de dop zit (en de lak zelf dicht laten), weet ik niet.
Ik heb ze allebei en ze zijn echt verschillendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt die trouwens niet best veel op King of Greens?
da's ook wel een goed idee. Beetje sparen en een beetje genietenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja geld heb ik wel, nu had ik ook niet gespaard. Weinig vaste lasten dus gebruik dan gewoon mijn maandloon en de rest van de maand koop ik dan gewoon niets
Best stom, kan zo een hele maand niets sparen en alles uitgeven maar ik kan ook makkelijk op vakantie of even een tv kopen en de rest van de maand ook genoeg hebben.
Maar vanaf deze maand ga ik echt sparen
Mirjam had het met haar lakjes uit Brazilië, verder weet ik het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Loqi het volgende:
[..]waar kan ik daar over lezen? heb ik niet meegekregen
[..]
die heb ik zelf niet, maar als ik zo op plaatjes google dan lijkt ie er niet op
Valt me nu in dat Loqi geen facebook heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Mss het volgende:
Dat stond op de facebook loqi. De lakjes van Sjaan (en Mir volgens mij) hadden gaatjes in de doppen.
oooh, dan heb ik dat niet gezien nee, thnx!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Mss het volgende:
Dat stond op de facebook loqi. De lakjes van Sjaan (en Mir volgens mij) hadden gaatjes in de doppen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
oooh, dan heb ik dat niet gezien nee, thnx!
wel raar hooraso dat dat zomaar mag met andermans spullen
quote:
Nouja, mensen schijnen tegenwoordig best creatief met dit soort dingen te zijn, dus ergens snap ik het wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Loqi het volgende:
[..]damn, dat dat mag
![]()
zo is je flesje idd gelukkig niet open..maar wtf
wie gaat daar nou drugs in duwen ofzo![]()
![]()
Schijnbaar welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Loqi het volgende:
Ja maar mag je dan zo andermans spullen stuk maken? als ze ver genoeg door boren raken ze t kwastje en dan is je lak dus wel open
Jah.. Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Loqi het volgende:
Ja maar mag je dan zo andermans spullen stuk maken? als ze ver genoeg door boren raken ze t kwastje en dan is je lak dus wel open
Trusten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, toch iets suffer dan ik dacht. Ik ga eens slape. Trusten!
Dat hoop ik ook ja! Liefst zonder al te veel douane!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Mss het volgende:
Overigens hoop ik dat de Hits van Dwyn en mij wel fatsoenlijk aankomen.
Ben ook jaloers op mijn vent, die heeft zelfs nog gewoon vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, en maar een halve dag, jaloers op bb weldie ligt nog te meuren
En weet je al wat je mist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:12 schreef Mss het volgende:
Ik ben me zeer sterk aan het afvragen of ik wel al mijn kleren aan heb. Mensen zijn zo erg naar me aan het staren dat ik het gevoel heb dat ik iets ben vergeten aan te trekken ofzo
Vanmiddag weer verder in de tuin?quote:
kei goed, heb eigenlijk nauwelijks meer lastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vanmiddag weer verder in de tuin?
Hoe is het met je rug nu trouwens, is dat te doen met al dat werk in de tuin?
Ah kijk, da's mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kei goed, heb eigenlijk nauwelijks meer last
Heb je ooit border security gekeken? Echt de gékste spullen bevatten drugsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Loqi het volgende:
Omdat het al zo vaak mis is gegaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je ooit border security gekeken? Echt de gékste spullen bevatten drugsEn jup als de douane vermoed dat er iets niet goed zit en ze zien het niet op de scanner; mogen ze pakketten openen/uit elkaar halen
Het is niet fijn; maar ik snap de beveiliging wel
En morgeuhhh !! Skoe kater ja? Feestje gehad of gewoon bieravond
Vanavond komen schoonbroer en -zus op bezoek... Die komen eigenlijk nooit; maar ze kwamen onder het mom van 'we willden de trouwfoto's kijken'..... Dus vermoeden we dat ze iets anders komen vertellenIk weet alleen niet hoe ik er op moet reageren; als het zo is tbh........
Ja dat idd... En dan is het nog tot 17 weken wachten voor we meer weten. Maar goed; we zien wel vanavondquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het al zo vaak mis is gegaan?
Ja, vrienden op bezoek gisteren, en iedereen was vandaag vrij behalve ik
En ik moest om 7 uur op omdat de container kwam
Voordeel van TFSI: make-up van gisteren zit er nog perfect op
Meest achterlijke reclame ever... Kfc reclame komt er zeer dicht bij "hij is goeeeehoeed"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
kenser, ik zette net de TV thuis uit terwijl die AIDSdolfijnen van CruiseDirect.nl er op waren, nu heb ik dat deuntje in mijn hoofd![]()
![]()
We duimen gewoon allemaal voor zequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat idd... En dan is het nog tot 17 weken wachten voor we meer weten. Maar goed; we zien wel vanavondAls zij er blij om zijn; zijn wij dat natuurlijk ook
Je gunt het ze zo verschrikkelijk...
Oeh das altijd zuur als jij dan diegene bent die wél vroeg op moetSucces vandaag. Velen water drinken jongeuh
Juh; ogen plakken dan wel wat; maar beetje bij smotsen en klaar. Ik doe het soms ook als ik te lam ben om mijn make-up er af te halen![]()
Schoen naar d'r hoofd gooienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:35 schreef megamandy het volgende:
Dalijk om 10u word ik opgehaald door een vriendin. Maar mijn ma kwam al om kwart voor 7 vrolijk binnen wandelen en dan gaat ze meteen al met me praten en vragen stellen terwijl ik nog wil slapen
![]()
Zo irritant
Nee ze is alweer weg en vanavond zou ze mij chinees brengen dus ik ben maar zo aardig mogelijkquote:
Hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nichtje
(quotes onder mijn foto op FB)
Hmm, ja dat is dan wel slim jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ze is alweer weg en vanavond zou ze mij chinees brengen dus ik ben maar zo aardig mogelijk
Ja meteen vragen of ik biet gestofzuig heb en weet ik watquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ja dat is dan wel slim jaMaar wel vervelend om zo vroeg uit je bed 'gepraat' te worden
Die kun je het beste aantrekken en meteen naar buiten lopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
kattenhaar
Ik had dus een zwarte jeans gekocht
Fail
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
kattenhaar
Ik had dus een zwarte jeans gekocht
Fail
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die kun je het beste aantrekken en meteen naar buiten lopen
Maar ik ga, op naar Eindhoven
Ik heb gister al gefaald maar ik moet het thuis nog ff meldenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh... Dit wordt een moeilijke dag. Ik zit telkens webshops te openen en heb een urge om te falen. That's not good
Nee das noodzaakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb alleen een TD-pakketje vol met top- en basecoat gekocht. Is dat ook falen?
Vind ik ookquote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Dwyn het volgende:
Mensen op FB die meerdere keren op vakantie gaan
Ja precies! Hoe kunnen ze dat betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heb ik ookNet een week terug uit Egypte en vanavond alweer richting Turkije, WTF
Ja en hij is werkloosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Hoe kunnen ze dat betalen?
Pff! Ach, een vriendin van mij in de bijstand kocht een LV tas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en hij is werkloos![]()
Ik snap het ook niet
Zo'n sociale huurwoning kost heel weinig, tel daar de zorgsubsidie en de kindersubsidie bij op en je houdt zat overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Hoe kunnen ze dat betalen?
poop out ALL the babiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef milka82 het volgende:
Ik mag ook niet zeuren,moet ik maar niet door blijven fokken (verbouwing en herverdeling slaapkamers op komst)
Noeezzz ik dacht dat ik de enige was... Adriana wat doe jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Spam wordt wel steeds overtuigender agressiever
Ik had op verkansie gekund als bb de auto niet in de vangrail had geparkeerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Als je beide werkt en geen of niet teveel gekke dingen doet (nagellakverslaving, nieuwe kinderen op komst, verbouwing, studie e.d.), kun je heus wel op vakantie.
Helaas zijn er ook mensen die wel idiote dingen doen, geen of weinig werk hebben, hun vaste lasten /rekenibgen niet brtalen maar uiteraard wél meerdere keren of zwaar duur op vakantie gaan...
En helaas zijn dat er behoorlijk veel. Van die kansloze figuren die alleen maar uit de ruif vreten en zulks.
Noooeeeeezzzzz ze gaat me in mijn ballen schoppenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeezzz ik dacht dat ik de enige was... Adriana wat doe je
ze gaat je in je ballen trappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Spam wordt wel steeds overtuigender agressiever
En je moet sparen voor je bruiloftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had op verkansie gekund als bb de auto niet in de vangrail had geparkeerd.
En ja, ik kan nog steeds wel op vakantie, maar dan moet ik zo'n goedkope last minute naar een all inclusive resort in Turkije boeken, dan blijf ik dus liever thuis
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Noooeeeeezzzzz ze gaat me in mijn ballen schoppen![]()
Ik ga maar eens boodschapprn doen denk ik
pehehequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze gaat je in je ballen trappen
ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moet sparen voor je bruiloft![]()
Turkijequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ja, ik kan nog steeds wel op vakantie, maar dan moet ik zo'n goedkope last minute naar een all inclusive resort in Turkije boeken, dan blijf ik dus liever thuis
Ja das wel een goeiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
Maar misschien moet je die link er even uithalen; voor mensen die zomaar alle links aanklikken endezo
Ja... EN DAS PRIVÉ JONGEUHquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja das wel een goeie
Half fok straks aan de 'gratis webcamsex'
Specialquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja... EN DAS PRIVÉ JONGEUH![]()
Becuz we are special![]()
Er zijn genoeg dingen om op te besparen (lakjes, kleding, boodschappen etc), maar daar heb je nu niet voor gekozen. Daarnaast de tuin en de auto, dan gaat het geld gewoon hard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehrhehe, nice!quote:
Ja, haha, zo kun je dat van alles wel zeggen jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen om op te besparen (lakjes, kleding, boodschappen etc), maar daar heb je nu niet voor gekozen. Daarnaast de tuin en de auto, dan gaat het geld gewoon hard.
Maar als je nu moet kiezen voor je Mega tuin fixen of een all inclusive, snap ik wel dat je thuis blijft hoor. Zou ik dan ook doen.
Oeh leukquote:
Nicequote:
Wat kip zegt, je hebt toch ook gewoon kleding en schoenen enzo gekocht laatste tijd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen om op te besparen (lakjes, kleding, boodschappen etc), maar daar heb je nu niet voor gekozen. Daarnaast de tuin en de auto, dan gaat het geld gewoon hard.
Maar als je nu moet kiezen voor je Mega tuin fixen of een all inclusive, snap ik wel dat je thuis blijft hoor. Zou ik dan ook doen.
Zaaaalig!!quote:
Siquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik nou es de bestanden die ik wil bewaren op de externe HD zet en dan mijn C formatteer. Veegt ie 'm wel mooi schoon denk ik he? Van mij mag alle zooi eraf. Ik installeer de dingen die ik wil gebruiken wel weer opnieuw
Mail in Outlook is mijn oude KPN mail die binnenkort toch niet meer bestaat. Die boeit me dus niet zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si
Vergeet niet je mail in outlook te backuppen en zorg dat je van te voren alle drivers gedownload hebt
als je pc een driver nodig heeft voor de netwerkkaart heb je na de installatie geen internetverbinding meer, dus dan is het handiger als je ze al hebt. Ligt er wel aan welke pc je hebt en welke OS, vaak genoeg is de netwerkkaart ook wel al geinstalleerd hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mail in Outlook is mijn oude KPN mail die binnenkort toch niet meer bestaat. Die boeit me dus niet zo.
Belangrijke mailtjes sla ik wel even op in een mapje.
Die drivers dacht ik ook al aan. Hoezo moet ik die van tevoren downloaden?
Zo makkelijk zal dat wel niet gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh ik heb een schoolboek (niet 2e hands) van bol. Maar er zat heul geen acceptgiro bij het pakket. Krijg ik hem graties?
Ik heb geen netwerkkaart maar een Wireless Network USB adaptorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je pc een driver nodig heeft voor de netwerkkaart heb je na de installatie geen internetverbinding meer, dus dan is het handiger als je ze al hebt. Ligt er wel aan welke pc je hebt en welke OS, vaak genoeg is de netwerkkaart ook wel al geinstalleerd hoor
LOL!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb geen netwerkkaart maar een Wireless Network USB adaptorDie prik ik erin, voer de sleutel in en ik heb verbinding.
Maar als ik C formatteer, is dan ook mijn Windows er helemaal af?Want ik heb geen Windows CD
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Nou er is wel aan te komen natuurlijk![]()
Windows op een verborgen partitie? Zie TT
Kun je ook handmatig overmaken anders hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh ik heb een schoolboek (niet 2e hands) van bol. Maar er zat heul geen acceptgiro bij het pakket. Krijg ik hem graties?
Niet formatteren voordat je een CD of bootable USB hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Puckzzz het volgende:
Nou er is wel aan te komen natuurlijk![]()
Windows op een verborgen partitie? Zie TT
Nee alleen een pakbonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal dat wel niet gaan.Zat ie ook niet onder je adres?
Ik heb geen betalingskenmerkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun je ook handmatig overmaken anders he
Je hebt een bestelnummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen betalingskenmerk
Als ze me niets vragen krijgen ze niets muhaha
LEGO?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef Loqi het volgende:
Lego winkel, ook een straat verder![]()
![]()
goed, ik zal ophouden met spammen
jaquote:
Je lakje is er.quote:
Geen idee eigenlijk.. Misschien zit er een tussen die Etos effect nails potjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil eigenlijk een roze neon...is die ook in de winkels hier verkrijgbaar?
Ohja, thnxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oi
Was jij dat nou die die Coolibri collectie wilde? Hij ligt nu nl in de winkels
Bij ons hadden ze 3 displays staan dus als je niks kan vinden, kan ik wellicht nog eens kijkenquote:
Ik had roze neon op mijn tenen in de vakantie, vond ik ook wel leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zag het laatst op de nagels van Kim Kardashian (want dat is echt een toonbeeld van goede smaak) maar vond het wel gaaf staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |