de wat?quote:
Gaat dat niet gewoon op naam dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
Maar ik had een tijdje geleden de pil voor een jaar ofzo gehaald, maar ze hadden niet meer zo veel op voorraad. En toen had ik een briefje gekregen dat ik de rest de week erna kon ophalen. Alleen dat was ik natuurlijk vergeten. En nu ben ik een keer thuis tijdens kantoortijden en kots ik niet meer dus dacht ik wel even die kant op te kunnen gaan. Maar nu kan ik dat briefje niet meer vinden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho mensen die in het nageltopic naar complimenten vissen.
Dat is wel handigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
Maar ik had een tijdje geleden de pil voor een jaar ofzo gehaald, maar ze hadden niet meer zo veel op voorraad. En toen had ik een briefje gekregen dat ik de rest de week erna kon ophalen. Alleen dat was ik natuurlijk vergeten. En nu ben ik een keer thuis tijdens kantoortijden en kots ik niet meer dus dacht ik wel even die kant op te kunnen gaan. Maar nu kan ik dat briefje niet meer vinden.
Ik moet echt op receptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat dat niet gewoon op naam dan?
Hier gaat het nog op naam geloof ik. Al kan dat ondertussen ook weer veranderd zijn, ook altijd een jaarvoorraad hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet echt op receptmoet je steeds bellen enzo. Mijn ma heeft een ruzie staan maken bij de apotheek omdat dat opeens een nieuwe regel was bij die pil en ze die van haar dus niet meekreeg
Ik was van huisarts en apotheek gewisseld en ik was op de allerlaatste dag naar de huisarts gegaan die een nieuw recept naar de nieuwe apotheek had gestuurd. Maar die was nog niet binnen, dus ze wilden me geen pil meegeven. Dokter was niet meer te bereiken, ik had geen enkele pil meer liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik moet echt op receptmoet je steeds bellen enzo. Mijn ma heeft een ruzie staan maken bij de apotheek omdat dat opeens een nieuwe regel was bij die pil en ze die van haar dus niet meekreeg
Helemaal staan schreeuwen daar, EN DALIJK BEN IK ZWANGER OMDAT JULLIE MIJ EEN PIL NIET WILLEN GEVEN AAAAHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was van huisarts en apotheek gewisseld en ik was op de allerlaatste dag naar de huisarts gegaan die een nieuw recept naar de nieuwe apotheek had gestuurd. Maar die was nog niet binnen, dus ze wilden me geen pil meegeven. Dokter was niet meer te bereiken, ik had geen enkele pil meer liggen.
Ik had middenin mijn laatste strip een stopweek gehad, en die avond ervoor bij mij vriend geslapen dus als ik toen die dag geen pil had kunnen pakken had ik de kans gehad om zwanger te kunnen worden. En ze wilden het gewoon níet meegeven. Na lang zeiken kreeg ik één strip mee.
Nu zit ik gelukkig bij een andere apotheek.
En je bent ws de enige die rookt? Want Melaatsen dat zijn wij, dat zijn wij!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
VerdorieVandaag best rete druk op het werk.. Dus net na het eten; dacht ik: Ja ik móet echt even roken... Dus ik sigaretten uithalen.. Aansteker nergens te vinden grrrrr... Nu heeft cif er een handje van om die uit mijn tas te pikken; maar ok ik heb hem al eens vaker beschuldigd terwijl ik de aansteker thuis had laten liggen oid... Dus ik een normaal wa'je sturen of ie toevallig misschien wellicht mijn aansteker heeft genomen.. krijg een nope terug.. dus ik zielig: d'awwww ik kan mijn o-b-i aansteker niet vinden......
Stuurt ie een foto met mijn aansteker terug 'oeps'.
![]()
Mijn verslaving; wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |