Pestkop.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn vriendin is op vakantie en ik verzorg de kat. Nu ontdekte ze op de dag van vertrek dat er allemaal dakpannen van het dak af waren, die lagen in de dakgoot. Afspraak gemaakt en ze zouden tijdens haar vakantie langskomen. Zijn ze net geweest, pannetjes liggen er weer op.
Heb ik net een sms gestuurd naar haar.. dat haar hele dak vernieuwd moet worden en dat ze nu alles er af aan het halen zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn vriendin is op vakantie en ik verzorg de kat. Nu ontdekte ze op de dag van vertrek dat er allemaal dakpannen van het dak af waren, die lagen in de dakgoot. Afspraak gemaakt en ze zouden tijdens haar vakantie langskomen. Zijn ze net geweest, pannetjes liggen er weer op.
Heb ik net een sms gestuurd naar haar.. dat haar hele dak vernieuwd moet worden en dat ze nu alles er af aan het halen zijn![]()
![]()
Naar Manchester?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn volgende vlucht alweer aan het boeken is....
Ik ook niet. Is werk, geen funtripje.quote:
I know, anders was ik wel meegegaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is werk, geen funtripje.
Whehehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Ireth het volgende:
![]()
Was in de tuin hangen en tussendoor de tuin doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef JK1982 het volgende:
Heb voor vanavond nog niet echt plannen.
Dus wel mooi weer, dus misschien moet ik maar even wat in de tuin doen.. En een paar wasjes
Ze had hem al gelijk doorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Was in de tuin hangen en tussendoor de tuin doen
Haha Ireth! Kon ze het waarderen?
heb je een uitrekselquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 begrijpt trouwens wel dat het hier een beetje rustig is in de SC, nadat hij een paar topics / FHF FB doorgebladerd heeft...
bej nog aan het lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nope.. sterker nog, ben nog bezig.
Echo.. cho.. cho.. ho.. ho.. ho..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |