abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_342475
Over die krullen.. Ik geloof dat ze geen fohn kon meenemen en dus zonder fohn krijgt ze juist wel krullen... agossie.. arm kind... Doet ze dr haar toch onder de afzuigkap ofzo..
... na vijf jaar
  vrijdag 15 september 2000 @ 10:41:43 #27
5526 Armani
De Zonnenbloem
pi_342492
Ik hou niet van volle discotheken of kroegen a la Noordwijk, dus ga ik er niet heen. De meeste houden hier kennelijk ook niet van BB, KIJK ER DAN OOK NIET NAAR of erken (zoals ik) dat het toch een bepaalde aantrekkingskracht heeft. Iedereen die zegt de komende maanden niet in te schakelen op BB lult uit zijn nek en heeft de video al ingesteld voor vanavond!!! Het gelul over leeghoofdigheid slaat ook nergens op...het zullen vast allemaal geen hoogvliegers zijn maar als ik zo af en toe dit forum besnuffel zouden de meeste hier een prima BB-bewoner zijn!!! Die zinloze discussies die in het huis gevoerd worden (vaak gebaseerd op een roddel) komen aardig overeen met dat wijven geroddel van jullie hier...Kijk, erger je, lach ze uit maar doe niet zo kinderachtig om na 2 minuten uitzending al te denken dat jullie weten hoe die mensen zijn. Mensen in hun waarde laten is een veel geschreven tekst op dit forum...toch???
We're in America honey, names don't mean shit overhere
pi_343291
quote:
Op 15 september 2000 10:22 schreef Xhorder het volgende:
Over die krullen.. Ik geloof dat ze geen fohn kon meenemen en dus zonder fohn krijgt ze juist wel krullen... agossie.. arm kind... Doet ze dr haar toch onder de afzuigkap ofzo..
Ik had van die krullen niet goed verstaan , maar ze had het toch echt over haar krulspelden.
Niet zo belangrijk voor de rest , maar ik moest er wel even om lachen , maar ik kan het dus ook verkeerd vestaan hebben.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 17:10:40 #29
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343295
Ze zou krulspelden meenemen om haar haar te ontkrullen (volgens Knor doe je dat door de kruller tegen de krul in in het haar te draaien).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_343299
quote:
Op 15 september 2000 10:22 schreef Xhorder het volgende:
Net op de streams zocht iemand een stopcontact....voor een föhn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 15 september 2000 @ 17:45:56 #31
136 V.
Like tears in rain...
pi_343344
HEEEEE, willen we wel opletten dat mijn frusto-topic niet verwordt tot een bende kappertips

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_343745
quote:
Op 15 september 2000 17:45 schreef Verbal het volgende:
HEEEEE, willen we wel opletten dat mijn frusto-topic niet verwordt tot een bende kappertips

V

Ok....Ok...Boerenkool dan?...Een tippie over Boerenkool?
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_343762
En Verbal, nog steeds frusto of is er al een lichtje aan de horizon en zie je een mogelijkheid dat de karakters zich verdiepen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')