Betaald, maar er is ook een gratis Lite versiequote:
Maar zelden een programma gezien dat die 4 euro zo hard waard was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Betaald, maar er is ook een gratis Lite versie
Die app is z'n geld zeker waard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zelden een programma gezien dat die 4 euro zo hard waard was.
Precies. Ik heb om die reden ook 'maar' een 16gig ipad gekocht. En mijn simpele servertje gebruik ik om op te downloaden en om vanaf te streamen. Als ik op pad ben gebruik ik mijn telefoon als hotspot en als samba-server als bron. Eigenlijk nooit problemen, behalve bij de grotere HD content. Dan wil-ie nog wel eens haperen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die app is z'n geld zeker waard.
Heb op m'n Nas complete series staan, absoluut veel te groot om te zetten op de iPad zelf.
Maar Oplayer speelt ze zonder problemen al streamend af, heerlijk.
Alleen een banner voor zover ik weet. Wel irritant als je een film zit te kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:55 schreef Blester het volgende:
Wat is verschil tussen de betaalde en gratis versie?
Als je voor een dubbeltje (of minder in jouw geval) op de eerste rij wilt zitten moet je geen ipad nemen.quote:
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef TC03 het volgende:
De website van YouTube is toch veel beter dan de app... Ik ga die app echt niet missen hoor.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je voor een dubbeltje (of minder in jouw geval) op de eerste rij wilt zitten moet je geen ipad nemen.
Dit is echt de meest nuttelloze post ooit. Een app wegdoen heb je een reden voor. Trouwens je hoeft niet te updaten naar ios 6 zeurkneus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.
Ik zeg toch niet dat ik er niets aan wil besteden.. Lees eens een keer goed voordat je een reactie post. Ik zeg dat het programma niet aan de wensen voldoet. Via dat programma moet ik namelijk eerst de film op de ipad zetten en ik zei dat ik het rechtstreeks wil openen via PC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je voor een dubbeltje (of minder in jouw geval) op de eerste rij wilt zitten moet je geen ipad nemen.
OPlayer werkt perfect.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niets aan wil besteden.. Lees eens een keer goed voordat je een reactie post. Ik zeg dat het programma niet aan de wensen voldoet. Via dat programma moet ik namelijk eerst de film op de ipad zetten en ik zei dat ik het rechtstreeks wil openen via PC.
Nogmaals, loop niet te zeiken over gratis of betaalde apps. Aanschaf van dat ding was niet goedkoop dus bij sommige dingen verwacht ik wel eens wat gratis. Kan ook betaald, maar moet gewoon werken.
Serieus... Je leest niet eens welke functie ik zoek he? DIT ZIT NIET IN OPLAYER.quote:
Dan vrees ik toch dat jij degene bent die niet goed leest. Met OPlayer kun je namelijk wel gewoon rechtstreeks afspelen vanaf je PC, of NAS, of server whatever.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niets aan wil besteden.. Lees eens een keer goed voordat je een reactie post. Ik zeg dat het programma niet aan de wensen voldoet. Via dat programma moet ik namelijk eerst de film op de ipad zetten en ik zei dat ik het rechtstreeks wil openen via PC.
Nogmaals, loop niet te zeiken over gratis of betaalde apps. Aanschaf van dat ding was niet goedkoop dus bij sommige dingen verwacht ik wel eens wat gratis. Kan ook betaald, maar moet gewoon werken.
Waar staat dat dan...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan vrees ik toch dat jij degene bent die niet goed leest. Met OPlayer kun je namelijk wel gewoon rechtstreeks afspelen vanaf je PC, of NAS, of server whatever.
Jij leest niet. Je kan prima streamen met oplayer. Streamen is dus afspelen zonder eerst naar de iPad te kopiërenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Serieus... Je leest niet eens welke functie ik zoek he? DIT ZIT NIET IN OPLAYER.
Jij vraagt om een programma waarmee je direct kunt afspelen vanaf je netwerk. Ik zeg OPlayer. Dan mag je er vanuit gaan dat ik je een optie geef die aan die eis voldoet.quote:
Je kan beter android nemen denk ik....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:43 schreef Blester het volgende:
Die sinology staat er bij mij niet bij. Hoe laat ik hem zoeken naar het netwerk dan?
Heb al twee iOS toestellen en één android. Als je het niet uit wilt leggen, laat maar zitten. Had op wat meer support gehoopt hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:44 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan beter android nemen denk ik....
Oops, fanboy alertquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dit is echt de meest nuttelloze post ooit. Een app wegdoen heb je een reden voor. Trouwens je hoeft niet te updaten naar ios 6 zeurkneus.
Waarom is iedereen die hier wat vraagt zo enorm eigenwijs?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb al twee iOS toestellen en één android. Als je het niet uit wilt leggen, laat maar zitten. Had op wat meer support gehoopt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |