quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:29 schreef Kasjerre het volgende:
Lieve kunstdocent/student,
Ik (een lief klein meisje van 18 jaar)
Op FOK! zijn mensen nauwelijks serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Nu graag alleen serieuze reacties en zeker geen plaatjes met blote borsten.
Dit topic verdient toch ook geen serieuze reactiesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik was serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
je lijkt een beetje gay met dit haar zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag ik ben een leuke boy van 22 jaar.. ik kan je helpen met je project in ruil voor iets wat niet te koop is... echte vriendschap voor het leven (en misschien meer). Minstens 1x uit eten en we kijken of het klikt.
[ afbeelding ]
Dit ben ik
groetjes sint <3
Ik heb even een betere foto gedaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je lijkt een beetje gay met dit haar zo.
Nu lijk je een downie, nou zal ze je alleen maar een creep vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb even een betere foto gedaan
Nou! Dit gaat helpen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag ik ben een leuke boy van 22 jaar.. ik kan je helpen met je project in ruil voor iets wat niet te koop is... echte vriendschap voor het leven (en misschien meer). Minstens 1x uit eten en we kijken of het klikt.
[ afbeelding ]Dit ben ik
groetjes sint <3
Zie pm..quote:
Ik ben ook heel serieus hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:02 schreef Kasjerre het volgende:
[..]
Zie pm..
PS: Ik ben echt serieus op zoek.. Beginpost komt misschien een beetje nep over, maar ben echt serieus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |