Ok, weer terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Momentje, zal het even aan de sollicitatie commissie vragen
Gewoon proberen. Niet geschoten altijd mis. Slotje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:28 schreef LovingMe het volgende:
Ik stel deze vraag voor mijn vriend:
Hij heeft op een vacature gereageerd om te kunnen solliciteren voor een phd aan de universiteit...echter op die staat dat ze op zoek zijn naar excellente studenten met hoge cijfer, maar mijn vriend is gewoon een gemiddelde student. Wat wel meespeelt is dat de achtergrond van mijn vriend heel zeldzaam is binnen die universiteit dat ze eigenlijk echt op zoek naar mensen met zijn achtergrond...
Is er een kans dat ze dan misschien toch afzien van die eis van "excellente student", vooral ook omdat er weinig mensen van zijn richting op die vacature zouden reageren?
Dat dus. Ik snap niet dat het nog gevraagd moet wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Niet geschoten altijd mis. Slotje.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:41 schreef LovingMe het volgende:
Hij heeft al gesolliciteerd, maar nog geen antwoord gehad, het duurt erg lang...
Wij kunnen toch niet in onze kristallen bol kijken?quote:
Zo ver was ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Wij kunnen toch niet in onze kristallen bol kijken?
De computer bevestigde de sollicitatie, want je moest alle documenten opsturen via zo'n speciale sitequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo moet je ook altijd om een ontvangstbevestiging vragen.
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:44 schreef LovingMe het volgende:
[..]
De computer bevestigde de sollicitatie, want je moest alle documenten opsturen via zo'n speciale site
Daar is soms geen pijl op te trekken. Zeker bij uni's niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook![]()
maar weten jullie uit ervaring wel of het een goed teken is om lange tijd niks te horen vs meteen iets te horen?
Soms wel soms niet, maar meestal niet, maar goed, dit kan ook die uitzondering zijn. Wat is lange tijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook![]()
maar weten jullie uit ervaring wel of het een goed teken is om lange tijd niks te horen vs meteen iets te horen?
aankomende zondag is het 2 wekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef Casos het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, maar meestal niet, maar goed, dit kan ook die uitzondering zijn. Wat is lange tijd?
hoezo de telefoon pakken als ze zeggen dat je via die site moet solliciterenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beter had je vriend eerst de telefoon gepakt voordat hij zijn sollicitatie opstuurde.
Omdat eerst bellen voordat je solliciteert altijd een goed idee is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
hoezo de telefoon pakken als ze zeggen dat je via die site moet solliciteren
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beter had je vriend eerst de telefoon gepakt voordat hij zijn sollicitatie opstuurde.
Nee, want ze hadden voor vragen het emailadres van 2 mensen opgegeven en niet hun telefoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat eerst bellen voordat je solliciteert altijd een goed idee is.
Dan zou ik je vriend maandag eens laten bellen, vragen naar de status.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:48 schreef LovingMe het volgende:
[..]
aankomende zondag is het 2 weken
En even bellen naar de universiteit en naar een van die mensen vragen kon niet omdat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee, want ze hadden voor vragen het emailadres van 2 mensen opgegeven en niet hun telefoon.
En hij heeft ze ook gemaild
Waar moet hij naar bellen ze hebben alleen het emailadres van 2 mensen van verschillende instellingen vermeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Casos het volgende:
[..]
Dan zou ik je vriend maandag eens laten bellen, vragen naar de status.
Kan niet! Want voor vragen is het emailadres van 2 mensen opgegeven en niet hun telefoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Casos het volgende:
[..]
Dan zou ik je vriend maandag eens laten bellen, vragen naar de status.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |