abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114993636
Beste fokkers,

vanaf volgend schooljaar ga ik economie studeren omdat ik dit erg interessant vind.
de AEX staat op het moment op de 328 punten en nu is het misschien een domme vraag maar kun je niet voor elk punt op de AEX ¤1 beleggen in totaal dus 328 euro zodat als de heel de AEX samen 10 punten omhoog gaat ik dan ook ¤ 10 winst maak. mijn doel daarbij is niet om zoveel mogelijk winst te maken maar om een beetje te spelen en vooral te leren. ik ben nog minderjarig maar het zou evt. ook op een andere naam kunnen. als dit kan graag tips waar ik dit het beste kan doen.
alleen serieuze reacties.

Met vriendelijke groet.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:42:05 #2
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_114994149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef jan-peter6 het volgende:
Beste fokkers,

vanaf volgend schooljaar ga ik economie studeren omdat ik dit erg interessant vind.
de AEX staat op het moment op de 328 punten en nu is het misschien een domme vraag maar kun je niet voor elk punt op de AEX ¤1 beleggen in totaal dus 328 euro zodat als de heel de AEX samen 10 punten omhoog gaat ik dan ook ¤ 10 winst maak. mijn doel daarbij is niet om zoveel mogelijk winst te maken maar om een beetje te spelen en vooral te leren. ik ben nog minderjarig maar het zou evt. ook op een andere naam kunnen. als dit kan graag tips waar ik dit het beste kan doen.
alleen serieuze reacties.

Met vriendelijke groet.
Winst maak je pas als je verkoopt, niet als het alleen maar omhoog gaat (opzich natuurlijk logisch, dat zal je wel geweten hebben). Maar beleggen gaat vaak via banken of andere partijen en die vragen bewaarloon. Dus je zal daar wat geld aan kwijt zijn. Maar in principe heb je gelijk.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_115004431
Je koopt 1 aandeel voor ¤328,-, de beurs stijgt naar ¤338,-, je hebt ¤10,- winst. Daarvoor hoef je het niet in losse euro's op te splitsen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')