abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114991432
Mijn man had voor mij een lipgloss gekocht als cadeau. Helaas is het een kleur die mij niet staat.
Dit kon ik al zien toen ik de verpakking van de lipgloss zag. Nu wilde hij de lipgloss gaan ruilen maar dat mocht hij niet, terwijl de lipgloss ongeopend nog in de verpakking zat.

Nu neemt de ene winkel wel make up terug en de andere niet maar hoe zit het met de regelgeving hierover? Ik begrijp wel dat ze gebruikte spullen niet terug willen nemen maar dit zat nog helemaal nieuw in de doos. Ook staat er niet op hun bon dat zij geen make up terug nemen.
Haters gonna hate.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:52:11 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114991677
Ruilen is geen recht.

http://www.consuwijzer.nl(...)ilen_of_terugbrengen

Je zou nog kunnen nagaan hoe het beleid is van de keten waarbij de aankoop is gedaan. Als die inderdaad is dat ook ongeopende producten niet worden geruild, dan houdt het volgens mij op.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:52:17 #3
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114991684
Dat is wel logisch dat ze geen make up etc terug nemen, ze gaan er ook uit dat er ook niet vanuit dat mannen je make up kopen :')
Doei!
pi_114991773
1. een gegeven paard in de bek kijken
2. je vriend kent je smaak niet
5 Ferrari's op videoband!
pi_114991858
@Ferrari_Tape off topic kom maar terug als je iets te melden hebt.

On topic: In hun algemene voorwaarden staat niets over het niet terug nemen van make up. Als ruilen geen recht is houdt het op. Ik heb een keer iets van de Douglas moeten ruilen en nooit een probleem geweest. Was een verjaardagscadeautje van iets wat ik al had.
Haters gonna hate.
pi_114991905
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Meloewa het volgende:
Dat is wel logisch dat ze geen make up etc terug nemen, ze gaan er ook uit dat er ook niet vanuit dat mannen je make up kopen :')
Hij wilde een cadeautje doen.
Haters gonna hate.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:56:08 #7
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114991906
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef CyclingGirl het volgende:

On topic: In hun algemene voorwaarden staat niets over het niet terug nemen van make up. Als ruilen geen recht is houdt het op. Ik heb een keer iets van de Douglas moeten ruilen en nooit een probleem geweest. Was een verjaardagscadeautje van iets wat ik al had.
Maar één lipgloss in verpakking is ook beetje vreemd als je dat gaat ruilen vind ik.
Doei!
pi_114992186
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hij wilde een cadeautje doen.
Welke man koopt dan lipgloss :')
5 Ferrari's op videoband!
pi_114992403
Hoeven ze inderdaad niet terug te nemen, heb ik gehad met de medicijnen voor mijn hond die ik een paar dagen voor haar dood had gekocht, nog gesloten in verpakking maar ze namen het niet terug...weg geld. ;( Hier zal het uiteindelijk wel naar een dierenopvang gaan, misschien kan jij een vriendin er blij mee maken? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_114992459
Tja, zoals gezegd: ruilen is geen recht. Als ze het niet willen, dan niet.
pi_114992535
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:07 schreef trovey het volgende:
Hoeven ze inderdaad niet terug te nemen, heb ik gehad met de medicijnen voor mijn hond die ik een paar dagen voor haar dood had gekocht, nog gesloten in verpakking maar ze namen het niet terug...weg geld. ;( Hier zal het uiteindelijk wel naar een dierenopvang gaan, misschien kan jij een vriendin er blij mee maken? :P
Dat is ook stom wat voor medicijnen zijn het?
Haters gonna hate.
pi_114992552
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Maar één lipgloss in verpakking is ook beetje vreemd als je dat gaat ruilen vind ik.
Waarom? Er zat er maar 1 in.
Haters gonna hate.
pi_114992749
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:10 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Dat is ook stom wat voor medicijnen zijn het?
Hartmedicijnen van 25 euro per potje. :') Foetsie, weg geld onder het mom...."We weten niet hoe u het heeft bewaard en kunnen dus de kwaliteit niet garanderen voor een volgende klant", Mijn antwoord: "Nou gewoon in de kast net zoals bij jullie ook" :') . Ook een reden waarom medicijnen voor mensen zo duur zijn, ze nemen niets terug en komen ook niet op het idee om die medicijnen eventueel tegen een licht gereduceerde prijs te verkopen daarna, medicijnen die gewoon nog in de gesloten verpakking (potje of strips) zitten en vaak kort daarvoor zijn gekocht. 8)7
Optimist tot in de kist
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:16:58 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_114992835
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Welke man koopt dan lipgloss :')
Geurtje was te duur?
censuur :O
pi_114993061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Hartmedicijnen van 25 euro per potje. :') Foetsie, weg geld onder het mom...."We weten niet hoe u het heeft bewaard en kunnen dus de kwaliteit niet garanderen voor een volgende klant", Mijn antwoord: "Nou gewoon in de kast net zoals bij jullie ook" :') . Ook een reden waarom medicijnen voor mensen zo duur zijn, ze nemen niets terug en komen ook niet op het idee om die medicijnen eventueel tegen een licht gereduceerde prijs te verkopen daarna, medicijnen die gewoon nog in de gesloten verpakking (potje of strips) zitten en vaak kort daarvoor zijn gekocht. 8)7
Is gewoon normaal hoor.
Hun kunnen niet meer garanderen dat de medicijnen de juiste werking hebben of dat er niet mee gerommeld is.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_114993181
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Is gewoon normaal hoor.
Hun kunnen niet meer garanderen dat de medicijnen de juiste werking hebben of dat er niet mee gerommeld is.
Maar het blijft wel apart dat dat na 2 dagen in gesloten verpakking al zo kan zijn. :') Blijft toch gewoon jammer al die verspilling? :{ Enfin, dierenopvang zal het wel aanpakken, die zijn blij met zoiets zolang het niet over de datum is. ;)
Optimist tot in de kist
pi_114993222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar het blijft wel apart dat dat na 2 dagen in gesloten verpakking al zo kan zijn. :') Blijft toch gewoon jammer al die verspilling? :{ Enfin, dierenopvang zal het wel aanpakken, die zijn blij met zoiets zolang het niet over de datum is. ;)
Ja het is jammer.
Maar die verspilling heeft dus duidelijk een reden.
In elk geval fijn dat je de dierenopvang er wel blij mee kunt maken.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_114993256
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef CyclingGirl het volgende:

Als dit een andere winkelketen is dan de douglas, ben je appels met peren aan het vergelijken. Zoals al gezegd, ruilen is geen recht, dus als er nergens in de voorwaarden iets staat over het wél kunnen ruilen, en dit ook niet ergens apart in de winkel (zeg bij de kassa) staat, doen ze daar blijkbaar niet aan.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_114993439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Aan de andere kant, stel dat die medicijnen 2 dagen in de volle zon hebben gelegen, en de chemische samenstelling is nét zo veranderd dat er rare afbraakproducten zijn ontstaan waarvoor sommige mensen allergisch zijn, of die gewoon al giftig zijn, en jij krijgt die 2e hands pillen? Waar zou jij dan heengaan om verhaal te halen, en wie is er dan schuldig te noemen? Immers de reden die jij opgeeft, maar 2 dagen in de gesloten verpakking in bezit gehad, is ook precies de reden waarom een apotheek die garantie niet meer kan en wil geven. Het is buiten hun streng gecontroleerde keten geweest, en dus een risico.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_114993553
*als ik een cadeautje koop voor mn vrouw en ik kom met een lullige Lipgloss aan mag ik het bed op de logeerkamer wel alvast gaan opmaken ):O
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114993646
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef RanTheMan het volgende:
*als ik een cadeautje koop voor mn vrouw en ik kom met een lullige Lipgloss aan mag ik het bed op de logeerkamer wel alvast gaan opmaken ):O
Mwa, hangt er van af, als je met MAC of chanel aankomt, is dat wat anders dan een Miss Sporty lipgloss natuurlijk.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114996483
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef RanTheMan het volgende:
Was een lipgloss van Dior. Is niet zo lullig die prijs. Buiten dat was het niet alleen een gloss maar nog meer dingen zoals nagellak en dat soort dingen, die waren wel goed.
Haters gonna hate.
pi_114996686
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Was een lipgloss van Dior. Is niet zo lullig die prijs. Buiten dat was het niet alleen een gloss maar nog meer dingen zoals nagellak en dat soort dingen, die waren wel goed.
^O^
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')