Hij wilde een cadeautje doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Meloewa het volgende:
Dat is wel logisch dat ze geen make up etc terug nemen, ze gaan er ook uit dat er ook niet vanuit dat mannen je make up kopen
Maar één lipgloss in verpakking is ook beetje vreemd als je dat gaat ruilen vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef CyclingGirl het volgende:
@Ferrari_Tape off topic kom maar terug als je iets te melden hebt.
On topic: In hun algemene voorwaarden staat niets over het niet terug nemen van make up. Als ruilen geen recht is houdt het op. Ik heb een keer iets van de Douglas moeten ruilen en nooit een probleem geweest. Was een verjaardagscadeautje van iets wat ik al had.
Welke man koopt dan lipglossquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hij wilde een cadeautje doen.
Dat is ook stom wat voor medicijnen zijn het?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:07 schreef trovey het volgende:
Hoeven ze inderdaad niet terug te nemen, heb ik gehad met de medicijnen voor mijn hond die ik een paar dagen voor haar dood had gekocht, nog gesloten in verpakking maar ze namen het niet terug...weg geld.Hier zal het uiteindelijk wel naar een dierenopvang gaan, misschien kan jij een vriendin er blij mee maken?
Waarom? Er zat er maar 1 in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar één lipgloss in verpakking is ook beetje vreemd als je dat gaat ruilen vind ik.
Hartmedicijnen van 25 euro per potje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat is ook stom wat voor medicijnen zijn het?
Geurtje was te duur?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Welke man koopt dan lipgloss
Is gewoon normaal hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Hartmedicijnen van 25 euro per potje.Foetsie, weg geld onder het mom...."We weten niet hoe u het heeft bewaard en kunnen dus de kwaliteit niet garanderen voor een volgende klant", Mijn antwoord: "Nou gewoon in de kast net zoals bij jullie ook"
. Ook een reden waarom medicijnen voor mensen zo duur zijn, ze nemen niets terug en komen ook niet op het idee om die medicijnen eventueel tegen een licht gereduceerde prijs te verkopen daarna, medicijnen die gewoon nog in de gesloten verpakking (potje of strips) zitten en vaak kort daarvoor zijn gekocht.
Maar het blijft wel apart dat dat na 2 dagen in gesloten verpakking al zo kan zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is gewoon normaal hoor.
Hun kunnen niet meer garanderen dat de medicijnen de juiste werking hebben of dat er niet mee gerommeld is.
Ja het is jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft wel apart dat dat na 2 dagen in gesloten verpakking al zo kan zijn.Blijft toch gewoon jammer al die verspilling?
Enfin, dierenopvang zal het wel aanpakken, die zijn blij met zoiets zolang het niet over de datum is.
Als dit een andere winkelketen is dan de douglas, ben je appels met peren aan het vergelijken. Zoals al gezegd, ruilen is geen recht, dus als er nergens in de voorwaarden iets staat over het wél kunnen ruilen, en dit ook niet ergens apart in de winkel (zeg bij de kassa) staat, doen ze daar blijkbaar niet aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:55 schreef CyclingGirl het volgende:
@Ferrari_Tape off topic kom maar terug als je iets te melden hebt.
On topic: In hun algemene voorwaarden staat niets over het niet terug nemen van make up. Als ruilen geen recht is houdt het op. Ik heb een keer iets van de Douglas moeten ruilen en nooit een probleem geweest. Was een verjaardagscadeautje van iets wat ik al had.
Aan de andere kant, stel dat die medicijnen 2 dagen in de volle zon hebben gelegen, en de chemische samenstelling is nét zo veranderd dat er rare afbraakproducten zijn ontstaan waarvoor sommige mensen allergisch zijn, of die gewoon al giftig zijn, en jij krijgt die 2e hands pillen? Waar zou jij dan heengaan om verhaal te halen, en wie is er dan schuldig te noemen? Immers de reden die jij opgeeft, maar 2 dagen in de gesloten verpakking in bezit gehad, is ook precies de reden waarom een apotheek die garantie niet meer kan en wil geven. Het is buiten hun streng gecontroleerde keten geweest, en dus een risico.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar het blijft wel apart dat dat na 2 dagen in gesloten verpakking al zo kan zijn.Blijft toch gewoon jammer al die verspilling?
Enfin, dierenopvang zal het wel aanpakken, die zijn blij met zoiets zolang het niet over de datum is.
Mwa, hangt er van af, als je met MAC of chanel aankomt, is dat wat anders dan een Miss Sporty lipgloss natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef RanTheMan het volgende:
*als ik een cadeautje koop voor mn vrouw en ik kom met een lullige Lipgloss aan mag ik het bed op de logeerkamer wel alvast gaan opmaken![]()
Was een lipgloss van Dior. Is niet zo lullig die prijs. Buiten dat was het niet alleen een gloss maar nog meer dingen zoals nagellak en dat soort dingen, die waren wel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef RanTheMan het volgende:
*als ik een cadeautje koop voor mn vrouw en ik kom met een lullige Lipgloss aan mag ik het bed op de logeerkamer wel alvast gaan opmaken![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:29 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Was een lipgloss van Dior. Is niet zo lullig die prijs. Buiten dat was het niet alleen een gloss maar nog meer dingen zoals nagellak en dat soort dingen, die waren wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |