en wat voor soort tape zou ik moeten nemen dan? ben een tamelijke leek in dat soort dingen. is er iets als "normale sporttape", of moet ik aan iets specifiekers denken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Paralectic het volgende:
Palmen intapen lijkt mij niks.
Wel vingers niet te strak om en om en de polsen voor meer weerstand.![]()
En anders gewoon handschoenen.
Grip is minder belangrijker bij zaalvoetbal, ik mag hopen dat je sterke vingers hebt, want een plofbal op je vingers komt dubbel zo hard aan als een normale bal. Als het geen hoog niveau is zou ik gewoon handschoenen nemen met fingersave bescherming.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gebruik altijd van die keepershandschoenen waarvan die vingers nog open zijn. werkt prima bij mij. Dichte handschoenen vind ik maar niks bij zaalvoetbal; ik heb er te weinig grip door.
Ik moet zeggen dat ik zelf geen keeper van hoog niveau ben, maar ik speel wel vaak (altijd oefenpotjes, ik doe geen competitie) tegen 'hoge' teams...en tegen hun werkt het prima!
Zo'n plofbal was juist de reden dat ik die handschoenen ging dragen ^^quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:31 schreef raptorix het volgende:
Grip is minder belangrijker bij zaalvoetbal, ik mag hopen dat je sterke vingers hebt, want een plofbal op je vingers komt dubbel zo hard aan als een normale bal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |