Mwah, het is natuurlijk iets ingewikkelder dan dat. 0-uren betekent dat ze niet verplicht zijn mij werk aan te bieden als deze klus afloopt, maar er is wel beloofd dat ik deze week kan werken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb je een 0 uren flex contract kan je niks eisen. Als je een contract heb voor minimale uren en daar zit je onder kan je het eisen.
Hoeveel uren staan er in je contract, als je een bindend contract heb tekent zegt een mondelinge belofte niet zoveel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Mwah, het is natuurlijk iets ingewikkelder dan dat. 0-uren betekent dat ze niet verplicht zijn mij werk aan te bieden als deze klus afloopt, maar er is wel beloofd dat ik deze week kan werken.
Wat moet een uitzendbureau anders zeggen..? Nee er is geen werkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:13 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Mwah, het is natuurlijk iets ingewikkelder dan dat. 0-uren betekent dat ze niet verplicht zijn mij werk aan te bieden als deze klus afloopt, maar er is wel beloofd dat ik deze week kan werken.
Dit dus..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:17 schreef TripleS het volgende:
Wjj huren regelmatig 'uitzenders' in en gebeurt weleens dat ze dubbel staan ingepland en weer naar huis mogen. De uren waarvoor ze ingepland stonden krijgen ze dan gewoon uitbetaald.
Jij dus ook.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoeveel uren staan er in je contract, als je een bindend contract heb tekent zegt een mondelinge belofte niet zoveel.
Ik kan nog wel 10 dingen opnoemen die vreemd geregeld zijn hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemd hoor als uitzendkracht fulltime bij de gemeente nu, het is toch zomerreces? Bij de overheid/gemeente ligt haast alles op zijn gat.
Ik denk voor een functie als burgerzaken o.i.d. waar juist de burger heel veel voor naar het gemeentehuis komt omdat hij toch vakantie heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreemd hoor als uitzendkracht fulltime bij de gemeente nu, het is toch zomerreces? Bij de overheid/gemeente ligt haast alles op zijn gat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |