Nee. Ik ben ook niet persé tegen dit soort dingen, mits het duidelijk is voor de consument waar het om gaat, maar ik kreeg jeuk van het feit dat Littlelady er zo trots op is dat ze die mannen geld aftroggelt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je dan ook principieel tegen elke vorm van reclame waardoor de consumptiemaatschappij flink door blijft consumeren met rozooi en diensten die ook niets toevoegen aan de maatschappij.
Little lady werkt volgens mij ook gewoon bij een sexlijn waarbij het heel duidelijk is dat je voor een geil gesprek belt, en als je dan denkt dat je ook nog een date kan krijgen met die dame aan de andere kant van de lijn ben je nogal dom. Ik vind het toch wel knap dat ze nog wel zoveel iq hebben dat ze wel het telefoonnummer dan juist kunnen intypen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook niet persé tegen dit soort dingen, mits het duidelijk is voor de consument waar het om gaat, maar ik kreeg jeuk van het feit dat Littlelady er zo trots op is dat ze die mannen geld aftroggelt.
Sommige mensen kunnen zichzelf nou eenmaal niet beschermen. Dan moet regelgeving helpen.
Er bestaan al regels dat ze officieel moeten melden dat het om een fictieve website gaat en dat persoonlijk afspreken met de dames niet mogelijk is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Ik ben ook niet persé tegen dit soort dingen, mits het duidelijk is voor de consument waar het om gaat, maar ik kreeg jeuk van het feit dat Littlelady er zo trots op is dat ze die mannen geld aftroggelt.
Sommige mensen kunnen zichzelf nou eenmaal niet beschermen. Dan moet regelgeving helpen.
Hahaha er was laatst een helder lampje die fluisterde, ja er zijn hier ook vrouwen die ervoor betaald worden om te bellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Little lady werkt volgens mij ook gewoon bij een sexlijn waarbij het heel duidelijk is dat je voor een geil gesprek belt, en als je dan denkt dat je ook nog een date kan krijgen met die dame aan de andere kant van de lijn ben je nogal dom. Ik vind het toch wel knap dat ze nog wel zoveel iq hebben dat ze wel het telefoonnummer dan juist kunnen intypen.
Ben jij een zielig oud mannetje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef NotYou het volgende:
Subhooooeeeereeeeen! Een beetje munt slaan uit de eenzaamheid van zielige oude mannetjes hè?
Wil je vooroordeel niet kapot maken maar de gemiddelde leeftijd is 37 wat belt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef NotYou het volgende:
Subhooooeeeereeeeen! Een beetje munt slaan uit de eenzaamheid van zielige oude mannetjes hè?
Oh nou, als ze gemiddeld slechts 37 zijn en eenzaam dan is het geen probleem hoor en wordt het inderdaad gelijk een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:11 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wil je vooroordeel niet kapot maken maar de gemiddelde leeftijd is 37 wat belt.
Nou dat eenzaam valt ook wel mee, ik citeer: Ik moet zachtjes praten mijn vrouw ligt namelijk boven te slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nou, als ze gemiddeld slechts 37 zijn en eenzaam dan is het geen probleem hoor en wordt het inderdaad gelijk een heel ander verhaal.![]()
![]()
Jammer dat je emotioneel kennelijk nog niet het minste beetje diepgang kent. Mocht dat overigens voortkomen uit een vorm van autisme dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou dat eenzaam valt ook wel mee, ik citeer: Ik moet zachtjes praten mijn vrouw ligt namelijk boven te slapen.
'Eenzaam maar niet alleen.'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou dat eenzaam valt ook wel mee, ik citeer: Ik moet zachtjes praten mijn vrouw ligt namelijk boven te slapen.
Jah, fictief. Maar die kerels zitten niet fictief in je oor te hijgen en ook niet fictief aan hun leuter te trekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom vinden mensen het zo erg dat ze een functie vervullen in de maatschappij. Blijkbaar hebben er mensen behoefte aan. Leven en laten leven?
"Oh nee, ze maken misbruik van mensen." Dat doet de AH ook zodra ze onderzoek doen waar ze best dingen kunnen plaatsen om jou alles te laten kopen.
Het staat er met koeienletters onder dat het allemaal fictief is.
Nou dat hoef je niet knap te vinden hoor meidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jah, fictief. Maar die kerels zitten niet fictief in je oor te hijgen en ook niet fictief aan hun leuter te trekken.
Misschien vind ik het wel heel knap dat LittleLady dat dag in dag uit kan opbrengen.
Zoals ik al zei, zodra je 0906 moet bellen weet je dat toch? En hoeveel vrouwen ken jij die adverteren met: "gewillige jongedame doet wulpse dingen"?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn vaak de wat oudere mannen, die al blij zijn dat ze uberhaupt de computer snappen en daar hun weg in kunnen vinden.
Die sites 'beloven' van alles en doen er alles aan om er als een datingsite eruit te zien. Alleen staat er 1 zinnetje ergens in het klein onderin dat het allemaal fictief is. Tja dat kan je nu eenmaal over het hoofd zien als je neit weet dat dergelijk bedrog bestaat.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd, knul.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat hoef je niet knap te vinden hoor meideerder simpel en goedkoop.
Omdat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd, knul.
Maar jij noemt het wel diepgang om TS maar op te willen zadelen met kosten terwijl ze op een openbaar forum een vraag stelt dat vind ik nu ook niet echt van enige diepgang getuigen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jammer dat je emotioneel kennelijk nog niet het minste beetje diepgang kent. Mocht dat overigens voortkomen uit een vorm van autisme dan heb ik niets gezegd.
Ja, het zal wel een functie hebben, maar je verlaagt je wel, hoeveel argumenten eromheen je ook hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef LittleLady het volgende:
Tja het is gewoon mijn werk en jullie doen nu wel heel triest over eenzame oude mannetjes maar heb ook al aantal keer melding gemaakt over mannen die een enorme interesse hebben voor seks met kinderen, dit word doorgegeven aan justitie, ook seks met dieren word doorgegeven.
Er zitten hele vreemde mannen op die op deze manier ook hun frustratie kwijt te raken, een interesse hebben om een vrouw keihard te slaan tijdens seks is niet iets waar menig vrouw op zit te wachten, of mannen die vrouwen voor van alles uitschelden, willen wurgen of wat te denken van mannen die een verkrachtingsverhaal staan te vertellen.
Ze kunnen dan beter bellen dat wij ernaar luisteren dan dat ze de straat opgaan en het daadwerkelijk doen.
En dit is niet om mijn werk de hemel in de prijzen, maar voor deze mannen is het wel een uitlaat klep zonder dat ze iemand kwaad doen
Je zou jou zoon of dochter dus ter beschikking stellen aan een pedofiel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom vinden mensen het zo erg dat ze een functie vervullen in de maatschappij. Blijkbaar hebben er mensen behoefte aan. Leven en laten leven?
"Oh nee, ze maken misbruik van mensen." Dat doet de AH ook zodra ze onderzoek doen waar ze best dingen kunnen plaatsen om jou alles te laten kopen.
Het staat er met koeienletters onder dat het allemaal fictief is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Omdat je het opvat als een compliment en daarmee dus mist wat ik er eigenlijk mee zeg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |