abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 augustus 2012 @ 10:42:59 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_114986780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ben je dan ook principieel tegen elke vorm van reclame waardoor de consumptiemaatschappij flink door blijft consumeren met rozooi en diensten die ook niets toevoegen aan de maatschappij.
Nee. Ik ben ook niet persé tegen dit soort dingen, mits het duidelijk is voor de consument waar het om gaat, maar ik kreeg jeuk van het feit dat Littlelady er zo trots op is dat ze die mannen geld aftroggelt.
Sommige mensen kunnen zichzelf nou eenmaal niet beschermen. Dan moet regelgeving helpen.
pi_114986864
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Ik ben ook niet persé tegen dit soort dingen, mits het duidelijk is voor de consument waar het om gaat, maar ik kreeg jeuk van het feit dat Littlelady er zo trots op is dat ze die mannen geld aftroggelt.
Sommige mensen kunnen zichzelf nou eenmaal niet beschermen. Dan moet regelgeving helpen.
Little lady werkt volgens mij ook gewoon bij een sexlijn waarbij het heel duidelijk is dat je voor een geil gesprek belt, en als je dan denkt dat je ook nog een date kan krijgen met die dame aan de andere kant van de lijn ben je nogal dom. Ik vind het toch wel knap dat ze nog wel zoveel iq hebben dat ze wel het telefoonnummer dan juist kunnen intypen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:53:19 #128
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114987105
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er bestaan al regels dat ze officieel moeten melden dat het om een fictieve website gaat en dat persoonlijk afspreken met de dames niet mogelijk is.
pi_114987139
Staat er ergens nog wat over die salarisstrook of wat? BTW gaat over hetgeen wat je verkoopt en moet bij de overheid eindigen ja. Je eigen prijs is de prijs exclusief BTW. Je eigen inkomsten zijn dus alleen je niet-BTW inkomsten. Daarnaast is er nog inkomstenbelasting over je totale jaarlijkste inkomsten volgens de bekende progressieve schaal. Dus "2x" belasing, BTW en inkomstenbelasting, met de kanttekening dat BTW niet belasting is op jou, maar op je klanten.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_114987246
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Little lady werkt volgens mij ook gewoon bij een sexlijn waarbij het heel duidelijk is dat je voor een geil gesprek belt, en als je dan denkt dat je ook nog een date kan krijgen met die dame aan de andere kant van de lijn ben je nogal dom. Ik vind het toch wel knap dat ze nog wel zoveel iq hebben dat ze wel het telefoonnummer dan juist kunnen intypen.
Hahaha er was laatst een helder lampje die fluisterde, ja er zijn hier ook vrouwen die ervoor betaald worden om te bellen. :|W
pi_114987323
En ja het is 'oplichting' in de zin dat ze iets uitlokken wat ze nooit gaan geven, maar in dat aspect is er geen verschil met het oudste beroep. Het is nog steeds objectief duidelijk wat ze doen en hoeveel het kost; als iemand het niet duidelijk vindt dan is het product goed verkocht en/of de klant slecht onderwezen. Bij dat laatste zit een probleem, de huidige wetgeving m.b.t. meldplicht maakt m.i. dat de bedrijven er onderhand genoeg aan doen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_114987350
Subhooooeeeereeeeen! Een beetje munt slaan uit de eenzaamheid van zielige oude mannetjes hè? :r
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:01:33 #133
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114987405
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef NotYou het volgende:
Subhooooeeeereeeeen! Een beetje munt slaan uit de eenzaamheid van zielige oude mannetjes hè? :r
Ben jij een zielig oud mannetje? :)
pi_114987450
Nee. Houdt dat in dat ik dit soort praktijken niet moreel verwerpelijk mag vinden? :D :W
Je suis Charlie Sheen
pi_114987738
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:59 schreef NotYou het volgende:
Wil je vooroordeel niet kapot maken maar de gemiddelde leeftijd is 37 wat belt.
pi_114988115
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wil je vooroordeel niet kapot maken maar de gemiddelde leeftijd is 37 wat belt.
Oh nou, als ze gemiddeld slechts 37 zijn en eenzaam dan is het geen probleem hoor en wordt het inderdaad gelijk een heel ander verhaal. :') :D

Wat TS betreft trouwens die tenzij ze een kloon is, puur is komen aanwaaien voor dit topic, lijkt het mij geen onaardig idee als we haar vanaf nu allemaal een bedrag in rekening brengen voor onze posts. Kan gezien de policy van Fok! helemaal niet maar dat maakt niet uit. TS vindt dit een aanvaardbare praktijk dus ik pas me graag aan. Mijn posts kosten voor TS vanaf dit moment 50ct per woord. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_114988207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:21 schreef NotYou het volgende:

[..]

Oh nou, als ze gemiddeld slechts 37 zijn en eenzaam dan is het geen probleem hoor en wordt het inderdaad gelijk een heel ander verhaal. :') :D

Nou dat eenzaam valt ook wel mee, ik citeer: Ik moet zachtjes praten mijn vrouw ligt namelijk boven te slapen.
pi_114988349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou dat eenzaam valt ook wel mee, ik citeer: Ik moet zachtjes praten mijn vrouw ligt namelijk boven te slapen.
Jammer dat je emotioneel kennelijk nog niet het minste beetje diepgang kent. Mocht dat overigens voortkomen uit een vorm van autisme dan heb ik niets gezegd. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:28:03 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114988378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

'Eenzaam maar niet alleen.'
The love you take is equal to the love you make.
pi_114988435
Waarom vinden mensen het zo erg dat ze een functie vervullen in de maatschappij. Blijkbaar hebben er mensen behoefte aan. Leven en laten leven?

"Oh nee, ze maken misbruik van mensen." Dat doet de AH ook zodra ze onderzoek doen waar ze best dingen kunnen plaatsen om jou alles te laten kopen.
Het staat er met koeienletters onder dat het allemaal fictief is.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:34:42 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114988658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom vinden mensen het zo erg dat ze een functie vervullen in de maatschappij. Blijkbaar hebben er mensen behoefte aan. Leven en laten leven?

"Oh nee, ze maken misbruik van mensen." Dat doet de AH ook zodra ze onderzoek doen waar ze best dingen kunnen plaatsen om jou alles te laten kopen.
Jah, fictief. Maar die kerels zitten niet fictief in je oor te hijgen en ook niet fictief aan hun leuter te trekken.

Misschien vind ik het wel heel knap dat LittleLady dat dag in dag uit kan opbrengen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:37:13 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_114988740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jah, fictief. Maar die kerels zitten niet fictief in je oor te hijgen en ook niet fictief aan hun leuter te trekken.

Misschien vind ik het wel heel knap dat LittleLady dat dag in dag uit kan opbrengen.
Nou dat hoef je niet knap te vinden hoor meid :') eerder simpel en goedkoop.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114988802
Tja het is gewoon mijn werk en jullie doen nu wel heel triest over eenzame oude mannetjes maar heb ook al aantal keer melding gemaakt over mannen die een enorme interesse hebben voor seks met kinderen, dit word doorgegeven aan justitie, ook seks met dieren word doorgegeven.

Er zitten hele vreemde mannen op die op deze manier ook hun frustratie kwijt te raken, een interesse hebben om een vrouw keihard te slaan tijdens seks is niet iets waar menig vrouw op zit te wachten, of mannen die vrouwen voor van alles uitschelden, willen wurgen of wat te denken van mannen die een verkrachtingsverhaal staan te vertellen.
Ze kunnen dan beter bellen dat wij ernaar luisteren dan dat ze de straat opgaan en het daadwerkelijk doen.

En dit is niet om mijn werk de hemel in de prijzen, maar voor deze mannen is het wel een uitlaat klep zonder dat ze iemand kwaad doen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:40:14 #144
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_114988837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het zijn vaak de wat oudere mannen, die al blij zijn dat ze uberhaupt de computer snappen en daar hun weg in kunnen vinden.
Die sites 'beloven' van alles en doen er alles aan om er als een datingsite eruit te zien. Alleen staat er 1 zinnetje ergens in het klein onderin dat het allemaal fictief is. Tja dat kan je nu eenmaal over het hoofd zien als je neit weet dat dergelijk bedrog bestaat.
Zoals ik al zei, zodra je 0906 moet bellen weet je dat toch? En hoeveel vrouwen ken jij die adverteren met: "gewillige jongedame doet wulpse dingen"?
censuur :O
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:40:28 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114988843
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou dat hoef je niet knap te vinden hoor meid :') eerder simpel en goedkoop.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd, knul.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:41:36 #146
319979 Fok-it
All is well
pi_114988881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je mij verkeerd, knul.
Omdat?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114988898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:27 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jammer dat je emotioneel kennelijk nog niet het minste beetje diepgang kent. Mocht dat overigens voortkomen uit een vorm van autisme dan heb ik niets gezegd. ^O^
Maar jij noemt het wel diepgang om TS maar op te willen zadelen met kosten terwijl ze op een openbaar forum een vraag stelt dat vind ik nu ook niet echt van enige diepgang getuigen. :D
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:41:57 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114988901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:39 schreef LittleLady het volgende:
Tja het is gewoon mijn werk en jullie doen nu wel heel triest over eenzame oude mannetjes maar heb ook al aantal keer melding gemaakt over mannen die een enorme interesse hebben voor seks met kinderen, dit word doorgegeven aan justitie, ook seks met dieren word doorgegeven.

Er zitten hele vreemde mannen op die op deze manier ook hun frustratie kwijt te raken, een interesse hebben om een vrouw keihard te slaan tijdens seks is niet iets waar menig vrouw op zit te wachten, of mannen die vrouwen voor van alles uitschelden, willen wurgen of wat te denken van mannen die een verkrachtingsverhaal staan te vertellen.
Ze kunnen dan beter bellen dat wij ernaar luisteren dan dat ze de straat opgaan en het daadwerkelijk doen.

En dit is niet om mijn werk de hemel in de prijzen, maar voor deze mannen is het wel een uitlaat klep zonder dat ze iemand kwaad doen
Ja, het zal wel een functie hebben, maar je verlaagt je wel, hoeveel argumenten eromheen je ook hebt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:42:59 #149
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_114988934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Trommeldaris het volgende:

Je zou jou zoon of dochter dus ter beschikking stellen aan een pedofiel?

Want blijkbaar hebben mensen er behoefte aan.
Leven en laten leven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:44:15 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114988980
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat?
Omdat je het opvat als een compliment en daarmee dus mist wat ik er eigenlijk mee zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')