abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114997704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef NotYou het volgende:
Oke maar je wil niet werken omdat je, je dochter dan naar de BSO zou moeten sturen. Wat heb je dan aan nog een diploma?
Wat denk je van dat als haar dochter wat ouder is en ze dan wat andere werkzaamheden kan gaan doen buitenshuis, is het nu zo moelijk allemaal. :')
pi_114997851
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat denk je van dat als haar dochter wat ouder is en ze dan wat andere werkzaamheden kan gaan doen buitenshuis, is het nu zo moelijk allemaal. :')
Typisch, dat juist de man achter de onophoudelijke stroom van domme posts een ander op dit punt verwijten meent te moeten maken. :') :W
Je suis Charlie Sheen
pi_114998104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Typisch, dat juist de man achter de onophoudelijke stroom van domme posts een ander op dit punt verwijten meent te moeten maken. :') :W
Ja want wat empathie met andere personen mag je tegenwoordig niet meer hebben en het liefst moeten we allemaal zo bekrompen en conservatief als de pest worden, zolang we maar allemaal in jullie ideale morale plaatje gaan passen..... :+

Zoals donjames ook al opmerkte waar hebben ze het blik calvinisten open getrokken. _O-
pi_114999016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja want wat empathie met andere personen mag je tegenwoordig niet meer hebben en het liefst moeten we allemaal zo bekrompen en conservatief als de pest worden, zolang we maar allemaal in jullie ideale morale plaatje gaan passen..... :+

Zoals donjames ook al opmerkte waar hebben ze het blik calvinisten open getrokken. _O-
Empathie met andere personen mag je tegenwoordig niet meer hebben want iedereen moet geld verdienen, dat is althans de visie van LittleLady. :X

Volgens mij stel ik mij hier juist volop inlevend op al is dat dan wel met de mensen die zij en TS erin luizen. ;)
Je suis Charlie Sheen
pi_115000273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Empathie met andere personen mag je tegenwoordig niet meer hebben want iedereen moet geld verdienen, dat is althans de visie van LittleLady. :X

Volgens mij stel ik mij hier juist volop inlevend op al is dat dan wel met de mensen die zij en TS erin luizen. ;)
Ik ben blij dat er nog mensen werken en proberen zelf hun eigen broek op te houden. Dat er nog zwakkeren in in onze samenleving zijn en welke niet eens kunnen zien dat er expleciet in advertenties gezegd wordt dat het fictieve profielen zijn, dat ze negeren dat bij de betaallijnen er van te voren een boodschap is dat het geld kost hoeveel meer wil je deze sociaal heel zwakke mensen nog in bescherming nemen, dat doen we dan niet door maar deze lijnen te verbieden en al helemaal niet door deze dames maar af te zeiken dat ze een slecht beroep gekozen hebben.

Ik ben ook wel benieuwd hoe groot het percentage bellers is die tot de sociaal heel zwakken behoren die jij hier zo graag in bescherming neemt.
pi_115000394
doe mij maar wilson picket O+

ontopic 1: meid, je wordt genaaid. boel btw eraf en geen loonbelasting en man, wat betalen die lui weinig

ontopic 2: wat boeit het nou of je seks verkoopt?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115008430
Geen idee of het al gepost is, maar de eerste -- pakweg -- 9.000 euro die je verdient is belastingvrij (qua inkomstenbelasting, door de algemene en arbeidsheffingskorting). Gezien je weekloon, hoef je je -- aangenomen dat je geen andere inkomsten hebt -- geen zorgen te maken dat je boven die 9.000 euro uitkomt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:46:29 #233
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_115012417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:16 schreef 2thmx het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar de eerste -- pakweg -- 9.000 euro die je verdient is belastingvrij (qua inkomstenbelasting, door de algemene en arbeidsheffingskorting). Gezien je weekloon, hoef je je -- aangenomen dat je geen andere inkomsten hebt -- geen zorgen te maken dat je boven die 9.000 euro uitkomt.
En haar andere baan dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_115018375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:45 schreef IzabelaOekraGirl het volgende:

[..]

Dus van die 24 euro moet ik nog belasting betalen? Dus meer dan de helft van wat ik verdien gaat naar de belastingdienst.
Als je 24 euro per week blijft verdienen en je hebt verder geen inkomen dan hoef je daar geen belasting over te betalen.
pi_115023298
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:46 schreef sanger het volgende:

[..]

En haar andere baan dan?
Daar stond niets over vermeld in de OP, maar zie het nu inderdaad staan in een andere reactie. Ja, in dat geval komt 't bijbaaninkomen gewoon bovenop d'r normale inkomen. En moet ze daar dus ook gewoon belasting over betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2012 22:40:48 ]
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:42:15 #236
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_115023463
Wat me nu ook pas opvalt.... Jij kreeg van hun de factuur die jij als freelancer aan hun stuurt?

Sowieso, op een factuur een sofi-nummer zetten....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_115030392
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zitten ook domme, eenzame en depressieve mensen in een huwelijk of in een duur kantoor. Je pakt gewoon de zwakkere mensen in de samenleving en dat is niet iets om trots op te zijn vind ik.
Is wat mij betreft identiek aan Jehova's. Die gaan 1000 deuren langs en vinden vanzelf een zwakzinnige die wel wat aandacht kan gebruiken.
Welkom in de kapitalistische wereld, randdebiel.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:14:27 #238
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_115032149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:39 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Jazekers want je kind constant dumpen bij de BSO en zeggen dat mama geen tijd heeft omdat mama de hele dag moet werken is heel erg goed voor de ontwikkeling van een kind.

En jij weet niets van mijn cv en opleidingen, dat zou je nog wel eens verbazen.
BSO is juist goed voor de ontwikkeling van een kind, zeker het sociale aspect. Omgang met mensen en dergelijke.

Daarnaast, als je CV zo verbazingwekkend is je je zo goed geschoold bent, verbaasd het mij dat je zulk werk doet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_115033196
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

BSO is juist goed voor de ontwikkeling van een kind, zeker het sociale aspect. Omgang met mensen en dergelijke.

Daarnaast, als je CV zo verbazingwekkend is je je zo goed geschoold bent, verbaasd het mij dat je zulk werk doet.
Omdat dit een baan is die ik geheel naar eigen tijd kan indelen, zodat ik kind, huis, studie en werk kan combineren.
En BSO hebben ze niet nodig voor sociale aspect, mijn dochter heeft hier zat vriendjes in de buurt waarmee ze lekker kan spelen, ja mijn dochter speelt wel buiten.
Daarbij lees ik zo vaak op Fok! dat mensen eens voor hun eigen kinderen moeten gaan zorgen of anders geen kinderen moeten nemen inplaats van de kinderen overal te dumpen en meer van die blablabla

Nu combineer ik alles zodat ik zelf voor mijn kind ga zorgen, geen steun hoef te trekken en zelfs nog verder studeer en dan gaan we het hebben over mannen die zich niet kunnen inhouden, moet je eens kijken wat voor zwakzinnigen hier soms zitten met hun, ik krijg een stijfje, pis haar in de kont, ik ga fappen en hun kinderliefde, duid dat dan wel op enig niveau?
Hey ik zeg nergens dat mannen zo'n lijn moeten bellen, alles doen ze vrijwillig, ze lezen dat het fictief is ze krijgen zowel op website te lezen als aan de lijn te horen wat het kost, dat hun dan nog zo geil zijn dat het verstand niet werkt dat is niet mijn zaak.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 01:55:54 #240
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_115033625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 01:43 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Omdat dit een baan is die ik geheel naar eigen tijd kan indelen, zodat ik kind, huis, studie en werk kan combineren.
En BSO hebben ze niet nodig voor sociale aspect, mijn dochter heeft hier zat vriendjes in de buurt waarmee ze lekker kan spelen, ja mijn dochter speelt wel buiten.
Daarbij lees ik zo vaak op Fok! dat mensen eens voor hun eigen kinderen moeten gaan zorgen of anders geen kinderen moeten nemen inplaats van de kinderen overal te dumpen en meer van die blablabla

Nu combineer ik alles zodat ik zelf voor mijn kind ga zorgen, geen steun hoef te trekken en zelfs nog verder studeer en dan gaan we het hebben over mannen die zich niet kunnen inhouden, moet je eens kijken wat voor zwakzinnigen hier soms zitten met hun, ik krijg een stijfje, pis haar in de kont, ik ga fappen en hun kinderliefde, duid dat dan wel op enig niveau?
Hey ik zeg nergens dat mannen zo'n lijn moeten bellen, alles doen ze vrijwillig, ze lezen dat het fictief is ze krijgen zowel op website te lezen als aan de lijn te horen wat het kost, dat hun dan nog zo geil zijn dat het verstand niet werkt dat is niet mijn zaak.
Je argumenten met betrekking tot BSO slaan nergens op. Het is uiteraard heel fijn dat je dochtertje vriendjes heeft en dat je het fijn vind dat je zelf je werk en dergelijke kunt plannen. Maar zeggen dat BSO slecht is voor de ontwikkeling van een kind is pure onzin. Daarbij is hetgeen wat je leest op FOK natuurlijk geen indicatie om je kinderen wel of niet naar een BSO te sturen. Dat wou ik even kwijt.

Dat je zelf beslist je kind er weg te houden om eigen redenen, prima.

Overigens val ik je niet af om wat voor werk je doet, maar dat hele diploma/CV-verhaal maakte me nieuwsgierig.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 3 augustus 2012 @ 07:25:46 #241
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_115036947
Ik zie nergens dat LL zegt dat de BSO slecht zou zijn. Ik lees wel dat LL het niet Noodzakelijk noemt voor het sociale aspect omdat er andere mogelijkheden zijn om sociaal te spelen met kinderen in de buurt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 augustus 2012 @ 07:39:51 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_115037024
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef DonJames het volgende:
Waar komt dat hele leger Calvinisten ineens vandaan? :') Laat dat meisje lekker, ze verdient gewoon op een legale manier haar geld. Big deal.
Dat... En verder moralistisch geneuzel mag achterwege blijven
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_115037026
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:25 schreef Nizno het volgende:
Ik zie nergens dat LL zegt dat de BSO slecht zou zijn. Ik lees wel dat LL het niet Noodzakelijk noemt voor het sociale aspect omdat er andere mogelijkheden zijn om sociaal te spelen met kinderen in de buurt.
Dan heb jij niet goed gelezen geloof ik.

quote:
Jazekers want je kind constant dumpen bij de BSO en zeggen dat mama geen tijd heeft omdat mama de hele dag moet werken is heel erg goed voor de ontwikkeling van een kind.
pi_115037031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daar stond niets over vermeld in de OP, maar zie het nu inderdaad staan in een andere reactie. Ja, in dat geval komt 't bijbaaninkomen gewoon bovenop d'r normale inkomen. En moet ze daar dus ook gewoon belasting over betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je ook zeker weten dat de werkgever het uitbetaalde loon niet opgeeft aan de Belastingdienst. Anders ben je alsnog de sjaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 07:41:34 ]
pi_115037044
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat... En verder moralistisch geneuzel mag achterwege blijven
Inderdaad, die kritiek slaat nergens op. Zelfde met dat gezeik op callcentermedewerkers. Ik heb respect voor deze mensen dat ze wel arbeid verrichten. Zolang ze dit wit doen en niet zwart als aanvulling op hun bijstandsuitkering, kun je er eigenlijk geen kritiek op hebben.
pi_115038246
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan heb jij niet goed gelezen geloof ik.

[..]

Je kan je kind een huis bieden,je kan het kind overladen met speelgoed en de nieuwste computerspelletjes en de mooiste kleren voor het kind kopen, maar je bied hem geen thuis want het zit op de BSO omdat je zo nodig die tweede auto moet betalen of dat extra grote huis.
Een thuis is het allerbelangrijkste voor een kind, een plek waar iemand naar hem/haar luistert wat ze te vertellen hebben, een plek waar je heen kan waar je geknuffeld en waar je je veilig voelt, waar je wel belangrijk bent en niet kind nr zoveel van mevrouw Jansen.

Toen ik op school was bij mijn dochter, had ik al snel 5 kinderen bij mij staan die allemaal naar de BSO gaan trots te vertellen wat hun nieuwste spelletjes en speelgoed was, die vroegen gewoon aandacht iemand die niet zucht dat ze moeten spelen maar echt even naar ze luistert.

En ik ben van mening als je voor een kind kiest is dat jou verantwoording, het geen ding wat je maar overal kan dumpen omdat jijzelf geen tijd hebt, het is een levend mensje die je klaarstoomt om steeds verder de wereld in te gaan en hoe oud kinderen ook zijn, ieder kind wil een ouder die er altijd was om ze te steunen of al was het alleen om even te luisteren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:41:40 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_115038496
Goed, maar nu kijkt iedereen zwart of wit.
Er is natuurlijk een tussenweg.

BSO voor contact met andere kinderen en ook thuis aandacht geven zonder gesteun en gekreun.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_115041639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:31 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Je kan je kind een huis bieden,je kan het kind overladen met speelgoed en de nieuwste computerspelletjes en de mooiste kleren voor het kind kopen, maar je bied hem geen thuis want het zit op de BSO omdat je zo nodig die tweede auto moet betalen of dat extra grote huis.
Een thuis is het allerbelangrijkste voor een kind, een plek waar iemand naar hem/haar luistert wat ze te vertellen hebben, een plek waar je heen kan waar je geknuffeld en waar je je veilig voelt, waar je wel belangrijk bent en niet kind nr zoveel van mevrouw Jansen.

Toen ik op school was bij mijn dochter, had ik al snel 5 kinderen bij mij staan die allemaal naar de BSO gaan trots te vertellen wat hun nieuwste spelletjes en speelgoed was, die vroegen gewoon aandacht iemand die niet zucht dat ze moeten spelen maar echt even naar ze luistert.

En ik ben van mening als je voor een kind kiest is dat jou verantwoording, het geen ding wat je maar overal kan dumpen omdat jijzelf geen tijd hebt, het is een levend mensje die je klaarstoomt om steeds verder de wereld in te gaan en hoe oud kinderen ook zijn, ieder kind wil een ouder die er altijd was om ze te steunen of al was het alleen om even te luisteren.
hou je bek eens met je offtopic geneuzel en je veroordeel. je hebt werkelijk waar geen idee waar je het over hebt... je brengt de situatie volkomen zwart / wit en dat slaat echt nergens op. er zijn ook kinderen die naar de opvang / bso gaan die gewoon een normale en liefdevolle verstandhouding met hun ouders hebben, geen verwende nesten zijn, zich thuis volkomen veilig voelen en prima opgroeien. jouw eenzijdige kijk op de situatie slaat werkelijk nergens op.

ik noem jou toch ook geen slechte moeder omdat je een bepaalde baan hebt waar je vage sms'jes moet versturen terwijl dat absoluut geen voorbeeld is voor je kind..., misschien kun je het dan ook laten om andere ouders te veroordelen terwijl je van toeten noch blazen weet...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:16:41 ]
pi_115042187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hou je bek eens met je offtopic geneuzel en je veroordeel. je hebt werkelijk waar geen idee waar je het over hebt... je brengt de situatie volkomen zwart / wit en dat slaat echt nergens op. er zijn ook kinderen die naar de opvang / bso gaan die gewoon een normale en liefdevolle verstandhouding met hun ouders hebben, geen verwende nesten zijn, zich thuis volkomen veilig voelen en prima opgroeien. jouw eenzijdige kijk op de situatie slaat werkelijk nergens op.

ik noem jou toch ook geen slechte moeder omdat je een bepaalde baan hebt waar je vage sms'jes moet versturen terwijl dat absoluut geen voorbeeld is voor je kind..., misschien kun je het dan ook laten om andere ouders te veroordelen terwijl je van toeten noch blazen weet...
Kun je even normaal doen ben niet je hondje waar je tegen kan commanderen, ik breng het niet zwart wit, ik zeg hoe ik er tegenaan kijk en ik vind het wel belangrijk dat een kind thuis kan komen, BSO is buiten schoolse opvang, dus ze gaan al naar school voor hun ontwikkeling.
En dat ik vind dat je als ouder je verantwoording moet nemen is niet meer dan normaal.
pi_115042339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Kun je even normaal doen ben niet je hondje waar je tegen kan commanderen, ik breng het niet zwart wit, ik zeg hoe ik er tegenaan kijk en ik vind het wel belangrijk dat een kind thuis kan komen, BSO is buiten schoolse opvang, dus ze gaan al naar school voor hun ontwikkeling.
En dat ik vind dat je als ouder je verantwoording moet nemen is niet meer dan normaal.
"mama, wat doe jij voor werk?"

"ik troggel mensen geld af door seksueel getinte sms'jes te sturen."

"wat is dat? seksuele getint"

"dan zegt mama dat ze de piemel van die man graag in haar natte kutje wil hebben"

Nee, goed voorbeeld :') :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 11:37:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')