abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:21:46 #26
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115014127
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh nee, blote bast enzo zijn prima, maar laat dan álles zien. Zo'n V-hals is 't gewoon net niet.
Aiii, k had er vnadaag eentje aan. Het perfecte weer ervoor,
Heb je nog vragen? Zo ja, vergeet ze snel!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:37:32 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115015019
Ik vind het wel sexy!
Bij een lekkere mannelijke man :9

Maar het moet geen oerwoud zijn.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115015074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel sexy!

:Y
pi_115015181
Ik vind het maar niets eigenlijk. Ik heb ook echt een hekel aan mijn eigen buikhaar, het moet er zo vaak mogelijk af.
pi_115015396
Is er een verschil tussen buikhaar en borsthaar? Zie hier die termen door elkaar gebruikt worden.
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_115015656
Mannen die onzeker zijn over hun beharing...
Buikhaar, borsthaar is gewoon mannelijk en vaak sexy. Op de schouderbladen veel beharing vind ik dan wat minder. Veel mannen hebben ook van die verdwaalde haartjes daar. Nou dat nemen we dan maar voor lief hoor :)
Loedermoeder
pi_115015925
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Hedera het volgende:
Buikhaar, borsthaar is gewoon mannelijk en vaak sexy. Op de schouderbladen veel beharing vind ik dan wat minder. Veel mannen hebben ook van die verdwaalde haartjes daar. Nou dat nemen we dan maar voor lief hoor :)
^O^ Das pas praat!
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:12:10 #33
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115016948
Die haren op schouder en rug zijn niet eenvoudig weg te scheren... Of iemand anders moet het doen...
Heb je nog vragen? Zo ja, vergeet ze snel!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:22:16 #34
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_115017652
Wat haren op de rug vind ik ook niet erg, zolang het maar geen aap wordt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_115018069
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Hedera het volgende:
Buikhaar, borsthaar is gewoon mannelijk en vaak sexy.
Ik voel me niet erg aangesproken, en al helemaal niet wat betreft buikhaar. Ik heb ook de indruk dat vrouwen er dol op zijn en volgens mij is het de zachtste beharing die er is. Er was een keer een of andere kunstenares die iets had gemaakt met uitsluitend buikhaar en die er helemaal dol op was en beweerde dat het niet vergelijkbaar was met ander haar.

Alleen op mijn onderrug heb ik een paar haren zitten die te lang en te dik geworden zijn na mijn 30e, die komen bij het maandelijks onderhoud aan de beurt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:47:18 #36
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115036185
Ik heb nu toch maar alles weggehaald van buik, borst en meer zonder enige irritatie met zo'n body cruzer. Goed apparaat. Ik heb ook helemaal niet zo'n welig tierend borsthaar a la John Travolta, het is gewoon niet zo esthetisch.

Het laatste meisje waar ik mee was vroeg zich dan wel ook af hoe het zou zijn met borsthaar. Hah humm hoe je het doet, doe je het verkeerd.
pi_115052896
Wél borst- en buikhaar. Geen must, maar vind het wel sexy.

Zoiets = mjammm:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115066875
Borsthaar!! :9~

Beharing hoort gewoon bij mannen, en ja er zijn plekken waar ik het waardeer als het bijgehouden wordt, want flossen doe ik wel met flosdraad!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:11:25 #39
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_115068895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Die haren op schouder en rug zijn niet eenvoudig weg te scheren... Of iemand anders moet het doen...
Vriendinnetje/scharrel even vragen dit te doen met een tondeuse. Paar minuutjes werk. :)

Hier borst, buik en zelf benen/armen geschoren. Ben nu helemaal niet meer mannelijk. ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_115069132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het wel sexy!

pi_115084862
Een licht, sexy streepje buikhaar is wel :9~ . Borsthaar ben ik geen fan van en rughaar al helemaal niet.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:19:59 #42
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_115084895
Beetje haar is wel leuk
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_115103937
ik heb ze liever niet behaard maar ja als je eenmaal van hem houd zal een behaarde buik of borsthaar me niet tegenhouden. zowel dan zou ik zo lief mogelijk vragen om het weg te halen en als die dat niet wil ga ik er niet moeilijk over doen. ik zou ook niet willen dat als die bijvoorbeeld zegt scheer je kaal.
pi_115116271
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ken iemand die zijn borsthaar wegscheert. Nadeel daarvan is dat het zo prikt :X
waxxen >:)
pi_115116368
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Borsthaar!! :9~

Beharing hoort gewoon bij mannen, en ja er zijn plekken waar ik het waardeer als het bijgehouden wordt, want flossen doe ik wel met flosdraad!
LOL

altijd als men het daar over hebt krijg ik gelijk zo'n beeld voor ogen met een dikke zwarte haar tussen je tanden... iieeewww... *)
pi_115129239
Buikhaar weghalen, nooit. :') Op mijn bovenbenen rond mijn schaamstreek zit ook veel haar, moet dat ook weg dan? Dan blijf je aan de gang.
pi_115130343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef htctouch2 het volgende:
Ik heb alleen een streepje van mijn navel naar mijn jongeheer..
Soms haal ik het weg (op verzoek), anders blijft het gewoon staan..
Mijn voorkeur gaat stiekem uit naar zo'n subtiel streepje, maar mijn vriend heeft gewoon een lekker vachtje op zijn buik en borst (gelukkig helemaal aan de bovenkant niet zo veel, dus geen bossen haar die boven shirts uitkomen :@) en dat vind ik ook helemaal prima. Zolang hij niet teveel aankomt :P want dan vind ik al dat haar weer een beetje lelijk als het op een dikke spekbuik zit.
pi_115130468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:

Alleen op mijn onderrug heb ik een paar haren zitten die te lang en te dik geworden zijn na mijn 30e, die komen bij het maandelijks onderhoud aan de beurt.
Hee dat heeft mijn vriend nou ook. Ik heb het altijd een beetje vreemd gevonden, maar ik zit er in ieder geval niet mee. Hij heeft ook die verdwaalde haartjes op zijn schouders en rug (en bovenarmen) en dat worden er steeds meer.. Op z'n veertigste zou hij zomaar eens een behaarde aap kunnen zijn geworden. Maar als we dan nog samen zijn ga ik hem om die rede natuurlijk niet verlaten :') ik hars hem dan wel ofzo. Muhaha.
pi_115130956
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Hee dat heeft mijn vriend nou ook. Ik heb het altijd een beetje vreemd gevonden, maar ik zit er in ieder geval niet mee. Hij heeft ook die verdwaalde haartjes op zijn schouders en rug (en bovenarmen) en dat worden er steeds meer.. Op z'n veertigste zou hij zomaar eens een behaarde aap kunnen zijn geworden. Maar als we dan nog samen zijn ga ik hem om die rede natuurlijk niet verlaten :') ik hars hem dan wel ofzo. Muhaha.
Het is net als met auto's, als de leeftijd de 30 passeert dan vragen ze wat meer onderhoud en moet je niet op kleinigheidjes letten. Op je 20e heb je dan van die zachte donzige witte haartjes op je onderrug, en na je 30e komen daar ineens een paar dikke lange zwarte tussen. Daar gaat 1 keer in de maand de baardtrimmer op de kortste stand overheen, oksel en schaamhaar krijgt ook een beurt maar blijft wel staan, neus en oorhaar heb ik een aparte trimmer voor en te lange haren op mijn handen en tenen doe ik met een aansteker. Dan doen mijn wenkbrauwen ook nog een uiterst laffe poging om aan elkaar te groeien door één haar in het exacte midden en die gaat er ook uit. 5 minuutjes werk en het is weer een maand prima toonbaar.

Maar aan mijn buikhaar gebeurt niks, dat is van zichzelf nog steeds prima.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115181045
Vind beetje borsthaar wel mannelijk,

Veel borsthaar (en rughaar) vind ik niet aantrekkelijk of zelfs walgelijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')