abonnement Unibet Coolblue
pi_115747142
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ow, dat zou geweldig zijn. Wat meer zekerheid is nooit verkeerd

tis net fietsen :P jaren geleden was ik begonnen met lessen maar voordat ik de praktijkexamens had gedaan moest ik tijdelijk stoppen... daarna is het er niet meer van gekomen verder te gaan tot vorig jaar zomer. eerste les heb ik toen gewoon AVD gereden en binnen notime was het gevoel terug. instructeur zei naderhand dat het binnen die ene les al een enorme stijgende lijn was waar hij aan kon zien dat ik al eerder gereden had (was ook bij hem weliswaar dus hij kende me nog)
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:25:16 #177
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115747344
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

tis net fietsen :P jaren geleden was ik begonnen met lessen maar voordat ik de praktijkexamens had gedaan moest ik tijdelijk stoppen... daarna is het er niet meer van gekomen verder te gaan tot vorig jaar zomer. eerste les heb ik toen gewoon AVD gereden en binnen notime was het gevoel terug. instructeur zei naderhand dat het binnen die ene les al een enorme stijgende lijn was waar hij aan kon zien dat ik al eerder gereden had (was ook bij hem weliswaar dus hij kende me nog)
Mijn allereerste les met een motor leek het ook allemaal zo makkelijk te gaan tot ik op mijn muil ging. Daarna ben ik nog 4 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer tijdens afrijden voor mijn AVB. Daar zit nu juist het stomme gedeelte wat ik tussen mijn oren heb vast laten roesten. Wegens medicatie loop ik extreme blauwe plekken en zere gewrichten op en duurt ook nog veel langer voordat deze genezen zijn. Door die angst heb ik mij al tijden laten leiden en het lukt me nog steeds niet om daar vanaf te komen terwijl ik zo onwijs graag wil rijden. Zelfs op dit moment van dit bericht tikken zit ik te twijfelen of ik alsnog even een stukje zal gaan rijden ook al zal het de grootste moeite kosten de motor de tuin uit te krijgen en is de hitte niet normaal.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115747417
Klinkt als een overwinning als je een half uurtje gaat rijden :)
pi_115747427
Ik zou het voor vandaag even laten :Y het is echt veel te warm hoor.
pi_115747516
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mijn allereerste les met een motor leek het ook allemaal zo makkelijk te gaan tot ik op mijn muil ging. Daarna ben ik nog 4 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer tijdens afrijden voor mijn AVB. Daar zit nu juist het stomme gedeelte wat ik tussen mijn oren heb vast laten roesten. Wegens medicatie loop ik extreme blauwe plekken en zere gewrichten op en duurt ook nog veel langer voordat deze genezen zijn. Door die angst heb ik mij al tijden laten leiden en het lukt me nog steeds niet om daar vanaf te komen terwijl ik zo onwijs graag wil rijden. Zelfs op dit moment van dit bericht tikken zit ik te twijfelen of ik alsnog even een stukje zal gaan rijden ook al zal het de grootste moeite kosten de motor de tuin uit te krijgen en is de hitte niet normaal.
Koop een Piaggo MP3, die liggen stabieler op de weg :7


Tevens is mijn Bandit net uitgemaakt voor 'knullige rijstbrander' door een Harley rijder :{
* BlackLining zoekt knuppel o|O
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_115747553
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mijn allereerste les met een motor leek het ook allemaal zo makkelijk te gaan tot ik op mijn muil ging. Daarna ben ik nog 4 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer tijdens afrijden voor mijn AVB. Daar zit nu juist het stomme gedeelte wat ik tussen mijn oren heb vast laten roesten. Wegens medicatie loop ik extreme blauwe plekken en zere gewrichten op en duurt ook nog veel langer voordat deze genezen zijn. Door die angst heb ik mij al tijden laten leiden en het lukt me nog steeds niet om daar vanaf te komen terwijl ik zo onwijs graag wil rijden. Zelfs op dit moment van dit bericht tikken zit ik te twijfelen of ik alsnog even een stukje zal gaan rijden ook al zal het de grootste moeite kosten de motor de tuin uit te krijgen en is de hitte niet normaal.
In dat geval kan ik me inderdaad voorstellen dat je iets voorzichter bent..

Ik ga in deze hitte in ieder geval niet de weg op, niks aan.. :N
Heel misschien vanavond nog effe, of anders morgenavond.

En oh ja, voor wat betreft een ritje.. Just let me know als je een keer wat af wilt spreken.
Maar als ik jou zo hoor trek je hem ook zo zelf even uit de schuur ;)
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:39:45 #182
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115747711
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Koop een Piaggo MP3, die liggen stabieler op de weg :7

Tevens is mijn Bandit net uitgemaakt voor 'knullige rijstbrander' door een Harley rijder :{
* BlackLining zoekt knuppel o|O
Ik ga echt geen driewieler kopen hoor als ik al een supergave motor heb (zie hieronder)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115747753
Ah, kijk, hij is al uit de tuin zie ik ^O^

Mooi fietsje hoor. Nodeloos te zeggen dat wanneer je echt een MP3 zou kopen en mee zou nemen naar de meet, ik in de tank zou gaan pissen :+ Schrale hokken. Zeker de uitvoering met een dak erop. :')2


Hoeveel CC is het beestje eigenlijk? Ziet er vrij smal uit, en dan met die enkele schijf, zal geen zx10r zijn?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:41:43 #184
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_115747767
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ga echt geen driewieler kopen hoor als ik al een supergave motor heb (zie hieronder)
[ afbeelding ]
Bijzondere motor voor iemand die nog niet zeker is qua rijden. Echt vergevingsgezind is zo'n snelle fiets niet, wel mooi om te zien :Y
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:43:12 #185
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115747811
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef BlackLining het volgende:
Ah, kijk, hij is al uit de tuin zie ik ^O^

Mooi fietsje hoor. Nodeloos te zeggen dat wanneer je echt een MP3 zou kopen en mee zou nemen naar de meet, ik in de tank zou gaan pissen :+ Schrale hokken. Zeker de uitvoering met een dak erop. :')2
ehm.. nee joh, deze foto is 2 jaar oud en nog op het oude adres waar ik woonde. Die had tenminste een garage. Waar ik nu woon is het door een steeg en dan ongeveer 5 keer een haakse bocht maken voordat ik hem in of uit de tuin heb.

en 250CC is deze
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115747820
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik ga echt geen driewieler kopen hoor als ik al een supergave motor heb (zie hieronder)
[ afbeelding ]
Die is inderdaad tof! ^O^
En lekker zuinig ook waarschijnlijk? :@

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:41 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Bijzondere motor voor iemand die nog niet zeker is qua rijden. Echt vergevingsgezind is zo'n snelle fiets niet, wel mooi om te zien :Y
't Is een 250 hè?
pi_115747825
Zo'n 250 weegt niet zo veel toch?
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:44:23 #188
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115747840
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:43 schreef Mirgeam het volgende:
Zo'n 250 weegt niet zo veel toch?
170 kg droog
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115747845
quote:
11s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ehm.. nee joh, deze foto is 2 jaar oud en nog op het oude adres waar ik woonde. Die had tenminste een garage. Waar ik nu woon is het door een steeg en dan ongeveer 5 keer een haakse bocht maken voordat ik hem in of uit de tuin heb.

en 250CC is deze
:D

Dat lijkt me inderdaad geen pretje. Je bent al zeiknat als je eindelijk die steeg uit bent waarschijnlijk -O-
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:44:41 #190
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_115747851
Als 250 valt het idd wel mee, ik dacht dat het volle bak was en vond het al zo vreemd :')
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:45:38 #191
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115747887
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Paxlie het volgende:
Als 250 valt het idd wel mee, ik dacht dat het volle bak was en vond het al zo vreemd :')
Zo ziet die er wel uit inderdaad, maar als je het geluid hoort weet je dat het niet meer is dan een mega opgevoerde grasmaaier :@
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115747932
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zo ziet die er wel uit inderdaad, maar als je het geluid hoort weet je dat het niet meer is dan een mega opgevoerde grasmaaier :@
Bwehe, doet me denken aan de broer van een vriend van mij. Die heeft ook zoiets, maar dat is een Aprilia RS250. Tweetakt :+ Over opgevoerde grasmaaiers (of knullige rijstbranders }:| ) gesproken..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:47:45 #193
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115747954

2 jaar geleden, mijn eerste motor met km stand ehm... 20 of zo... O+
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:48:55 #194
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_115747985
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Oeh, dat bied perspectieven. Volgens mij hebben wij nog "samen" gelest toch? :D
klopt :)
  zondag 19 augustus 2012 @ 15:50:01 #195
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115748018
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:48 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

klopt :)
Ik heb me opgegeven.... :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115748142
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:31 schreef BlackLining het volgende:

Tevens is mijn Bandit net uitgemaakt voor 'knullige rijstbrander' door een Harley rijder :{
* BlackLining zoekt knuppel o|O
mijn buurman heeft ook een bandit dus ik snap die harley rijder wel :+
pi_115748281
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 15:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mijn buurman heeft ook een bandit dus ik snap die harley rijder wel :+
o|O
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 16:01:16 #198
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115748328
Bekijk deze YouTube-video

En dit is de "weg" die ik moet afleggen om de motor de tuin uit te krijgen (Let niet op de zooi)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115748548
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:01 schreef Mickeys het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

En dit is de "weg" die ik moet afleggen om de motor de tuin uit te krijgen (Let niet op de zooi)
Hij staat privé ;) Je zult hem dan even op verborgen moeten zetten ofzo, dan kun je hem wel bekijken mits je de link hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 16:09:29 #200
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115748573
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hij staat privé ;) Je zult hem dan even op verborgen moeten zetten ofzo, dan kun je hem wel bekijken mits je de link hebt.
Nu dan? Heb de "video" nu op openbaar gezet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')