abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115071425
quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:00 schreef leeell het volgende:
gewoon vertellen face to face als het ter berde mocht komen, je hoeft het niet van de daken te schreeuwen
Ja, gewoon erover doen. Want het ís ook gewoon. :)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:54:50 #32
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115074706
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ja, gewoon erover doen. Want het ís ook gewoon. :)
Helaas. Mijn collega's doen altijd lacherig en geniepig over homo's, alsof het derderangs mensen zijn...
How can I make this topic about me?
pi_115075045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Helaas. Mijn collega's doen altijd lacherig en geniepig over homo's, alsof het derderangs mensen zijn...
Dat is dus echt kinderachtig gedrag, veroorzaakt door onzekerheid en weinig kennis van het fenomeen homoseksualiteit. Je kunt het vergelijken met schoolkinderen die lacherig doen over seks enzo.
Het staat er een beetje simpel, maar het is ook simpel.
Als je homo bent: prima. Alles is nog steeds hetzelfde, alleen word je verliefd op iemand van hetzelfde geslacht. Boeiend.

Zoals ik al zei: Gewoon erover doen, het ís gewoon.
pi_115077612
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze of zelf homo of ze willen zelf geen homo gevonden worden.
pi_115078041
Dat wordt ook niet beter, dat lacherige gedoe, als we zelf gaan doen alsof we van een andere planeet komen ofzo door er een big deal van te maken hoe en wanneer het te verkondigen.
Heteros hebben het gewoon over hun uitgaansleven en dagelijkse leven, waarom zou een homo dat niet kunnen doen?
Hoe meer we gesprekken hebben over dagelijkse dingen waarin alleen zij vervangen wordt met hij, hoe gewoner het ook wordt voor de collegas/klasgenoten/vrienden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cavalinho op 03-08-2012 23:55:06 ]
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_115078325
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Cavalinho het volgende:
Dat wordt ook niet beter, dat lacherige gedoe, als we zelf gaan doen alsof we van een andere planeet komen ofzo door er een big deal van te maken hoe en wanneer het te verkondigen.
Heteros hebben het gewoon over hun uitgaansleven en dagelijkse leven, waarom zou een homo dat niet kunnen doen?
Hoe meer we gesprekken heben over dagelijkse dingen waarin alleen zij vervangen wordt met hij, hoe gewoner het ook wordt voor de collegas/klasgenoten/vrienden.
Precies.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:47:58 #37
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115091137
Jammer dat TS niet meer reageert.
How can I make this topic about me?
pi_115096284
Je zult toch een keer een kerel moeten worden dus volgens mij kun je dat dan het beste meteen maar doen ter gelegenheid van het uit de kast komen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115183839
quote:
19s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:00 schreef BrandX het volgende:
Ik word oud... :')

Waarom niet gewoon face to face? Dan kan er ten minste echt interactie tussen jou en de ander plaats vinden. Ik zou het tenminste totaal niet tof vinden als een vriend/vriendin/familielid mij het op zo'n enorm onpersoonlijke wijze zou laten weten.
Generatiekloofje. :')

"I'm getting too old for this shit" was mijn eerste gedachte bij het openen van dit topic.

Volgend jaar m'n verjaardag maar op Facebook vieren.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:35:36 #40
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_115185906
Als je zegt: ''Ik ben homo'', denkt 99% meteen dat een vriend van je dat gepost heeft.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:05:15 #41
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_115199147
Uit de kast komen. :{w
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')