abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 00:14:26 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341884
Persoonlijk vind ik het tot nu toe honderd keer beter dan de Rolf Wouters en Daphne Dek 'r 's.

Ze nemen de boel lekker wat minder serieus. Waar Rolf deed alsof de wereld volledig rond BB draaide zijn hun gewoon lekker zichzelf en relaxed. Niks geen serieuze blikken, gewoon lekker dollen...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_341895
Ik vind ze ook een stuk beter. Esther had trouwens zowat geen make-up op, dat vind ik ook weer eens iets anders dan die plamuurkop van Daphne.
dat waren nog eens tijden...
  vrijdag 15 september 2000 @ 00:19:30 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_341902
Mee eens.
Is natuurlijk niet moelijk om beter te zijn dan Daphne en Rolph.
Ik vond Esther iets relaxter en beter dan Beau, maar een hele verbetering (in tegenstelling tot de bewoners)

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_341911
Ik vind het ze allebei fantastisch doen. Ik was een beetje anti-Beau, maar ik moet nu toch even terugkrabbelen. Hij doet het beter dan Rolf X Wouters, kon ook niet anders. En die Daphne die kon ik op het laatst niet meer aanzien. Ga zo door allebei!! (als jullie dit morgen bij je krantje en ontbijtje lezen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_341915
Beetje lullig alleen dat ze niet op één lijn zaten.
Esther: hoe denk je dat je 108 dagen zonder je kinderen kunt?
Beau: 100 dagen, das veel he?

Of iets dergelijks

Hatsjoe!
pi_341920
Esther doet het h e l e maal top! Echt veel beter dan die dufne Deckers.
Beau is wel goed maar na een tijdje wordt ik hem toch wel een beetje beu denk ik. HHet ligt er nog net een tikkie bovenop.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_341923
Veel beter! Vooral Esther is een verademing om naar te luisteren. Geen van te voren ingestudeerde zinnetjes waarvan je de woordvolgorde maar moest raden, geen gespeelde interesse maar gewoon lekker spontaan. Esther kwam 'echt' over. Beau daarentegen is en verhaal apart. De man doet er alles aan om niet dezelfde fouten als Rolf te maken (Terwijl die fouten het programma zo leuk maakte). Gespannen van teen tot haarkrul : 'Kijk mij het eens goed doen'. Aardappel half uit de keel hangend probeert Beau (Mogen we hem ook gewoon Bo noemen?) zichzelf te verkopen als welbespraakt. Moeilijk woordje hier, drielettergrepig woordje daar. Ik hoop maar 1 ding : Esther de presentatie, Bo de interviewtjes op het strand.
Faith is a funny thing.
  vrijdag 15 september 2000 @ 01:35:05 #8
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_342095
Bo was niet veel vond ik. een beetje heel erug te gemaakt. Zal wel de rol van Daphne over gaan nemen: niet veel in beeld en vooral niet te veel aan het woord.

Esther: een verademing. Geweldig wijf! Wist niet dat ze al mama was, maar blijft toch leuk. Zij zal de rest van de presentatie wel voor haar rekening nemen. Blij toe! Leuk mens!

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_342256
Ik ben vooral een fan van bo hoewel ik hem op het eerste gezicht een "lullo" type vond , ben ik er al een tijdje achter dat ik zijn humor en relativerings vermogen een verademing op de tv vind.

Ester is natuurlijk wel een betere presentratrice/interviewster dan daphne , maar daar is inderdaad niet veel voor nodig

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 15 september 2000 @ 04:22:25 #10
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_342264
Okee, Rolf X deed het niet geweldig, blunderde meer dan eens, maar het hoorde wel bij BB.
Lachen!!! In tegenstelling tot anderen in dit topic vind ik juist dat Beau het heel aardig doet, maar mutsje Dullens veel minder. Daar straalt de onervarenheid nog vanaf. Moet nog veel leren...
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
pi_342298
Rolf en Dufne vond ik

Esther vind ik wel OK zo als 1e indruk, maar Beau vind ik dubbel Sorry, komt misschien omdat ik Hagenees ben, maar kan het accent van die man totaal niet uitstaan gewoon.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_342333
Hebben jullie zijn kapsel gezien...sjees wat saai...is zijn kapper op vakantie?....en waarom moet hij zo vaak zeggen dat Esther zo'n mooie blonde vrouw is?....tís een kwal en verder nix....
pi_342342
ze zijn wel beter dan die twee
Maar beau is ook niets hoor
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_342346
"Het is een blondine die in deze auto zit"....Hij's vast zeker zelf ook blond die Bo..Daar heb ik me zo al lopeh ergeren..Aan dat toontje van:"Kijk mama, ik ben der uigeschupt bij RTL Live en toen vonden ze het bij Veronica zo zielig dat ik samen met Esther dit mog gaan presteren..Joooeeeepiiieee!!!" Maar ut is ieg beter dan een Rolf Wouters en een Daphne Dekkers
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 17:14:40 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343298
Vergeet niet dat dit hun eerste uitzending van BB was. Ze waren waarschijnlijk behoorlijk nerveus en ondanks dat deden ze het beiden een stuk beter dan hun voorgangers. Kan eigenlijk alleen nog maar beter worden lijkt me ?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')