abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:27:58 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_114986290
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

Huphup, aan het werk, of moeten we ook nog de vacaturesites voor je opzoeken?
Omdat we dan toch in FHF fokkers zitten en ik de laatste 3 posts offtopic ben geweest :

www.banen.nl
www.werk.nl
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:31:00 #177
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_114986393
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:26 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Misschien zou er zelfs nog wel een spoedplaatsing gedaan kunnen worden. Ik weet niet precies hoe dat zit, maar toch de moeite waard om dat eens uit te zoeken.
Via de gemeente krijg je vaak voorrang. Vaak is het zelfs zo dat die in het begin, wanneer je in een traject naar werk zit, de eigen bijdrage betalen of iig een groot deel daarvan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:31:49 #178
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_114986418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:31 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Via de gemeente krijg je vaak voorrang. Vaak is het zelfs zo dat die in het begin, wanneer je in een traject naar werk zit, de eigen bijdrage betalen of iig een groot deel daarvan.
Ja, daar is volgens mij best veel in mogelijk.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:34:16 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114986530
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

De eigen bijdrage die DJMO zou moeten betalen is bijna niks, dus ze kan makkelijk gaan werken :).
wachtlijsten bij de opvang zijn een heeeeel stuk minder, dus ook qua plaatsing moet dat geen probleem zijn.
Nou, dat is helemaal mooi ^O^
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 10:44:26 #180
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114986821
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Someone has seen the light. Nu de rest nog :')
Naja, het is natuurlijk zo dat ik met/rond de Kerst wat makkelijker ben dan zo door de week. Ik ben ook heelmaal niet vies van helpen. Geld overmaken (waar het hier niet om draait) doe ik ook met alle liefde en plezier omdat ik in de gelukkige positie ben dat ik 't kan, maar niet gewoon maar naar iedereen.

Daarbij hangt veel af van de historie van die user (het verhaal van topic zelf + historie op fok) + hoe die user overkomt. Nou, dan haak ik in dit geval af.

Users als Asfalthooligan met zn stuk tapijt-topic is zoń voorbeeld dat ik direct bereid ben te helpen. Net als dat vrouwtje wat laatst een topic opende over dat ze heelmaal geen geld had om te eten etc etc. Goed, laatste geval beetje dubbel maar voordeel van twijfel.

In geval van deze user haak ik gewoon af.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:46:07 #181
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114986874
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:24 schreef CoolGuy het volgende:
hmm, heb de topics gelezen. Nu heb ik DJMO 1,5 jaar geleden al eens voorzien van wat DVD's, maar toen gaf ik haar het voordeel van de twijfel. Nu doe ik dat niet meer. Het kopen van rookwaar + smartphone + schoenen + digitale camera i.c.m. hier in FHF alles bij mekaar schooien en vooral niks doen met suggesties die daadwerkelijk zoden aan de dijk zetten maar ook moeite kosten maakt dat ik daar geen zin in heb om te helpen.
die schoenen waren toch een soort bruidsschat?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 10:49:32 #182
16180 crew  CoolGuy
pi_114986988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

die schoenen waren toch een soort bruidsschat?
Whatever, laat die schoenen eens weg uit dat rijtje, maakt 't dan heel veel verschil voor het uiteindelijke beeld dat (zij nota bene zelf door die info te geven) (ge)schetst (wordt) ?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:51:57 #183
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114987058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Whatever, laat die schoenen eens weg uit dat rijtje, maakt 't dan heel veel verschil voor het uiteindelijke beeld dat (zij nota bene zelf door die info te geven) (ge)schetst (wordt) ?
nee hoor CG, ik ben het volkomen met je eens...wat mij ook een beetje stoort is het feit dat er altijd maar dan ook altijd een excuus is...als er gezegd wordt dat het overkomt als bedelen krijg je als antwoord van "ja maar die en die Fok!ster haar lijstje was nog veel langer.
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 10:55:59 #184
16180 crew  CoolGuy
pi_114987227
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nee hoor CG, ik ben het volkomen met je eens...wat mij ook een beetje stoort is het feit dat er altijd maar dan ook altijd een excuus is...als er gezegd wordt dat het overkomt als bedelen krijg je als antwoord van "ja maar die en die Fok!ster haar lijstje was nog veel langer.
Ja, dat is dus hoe de user overkomt. Afwijzen van eigen verantwoordelijkheid, de manier van reageren als er iets gezegd wordt wat dr niet uitkomt, etc. Dat maakt gewoon dat je je eigen topic eigenlijk om zeep helpt want users reageren daar op.

Daar komt natuurlijk bij dat DJMO een fervent gebruikster is van FHF, dus ja, mensen hebben al gauw iets van 'jij weer?' en vorige topics zitten bij mensen nog in het geheugen, die doen ook 1 + 1 natuurlijk.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:58:24 #185
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_114987309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is dus hoe de user overkomt. Afwijzen van eigen verantwoordelijkheid, de manier van reageren als er iets gezegd wordt wat dr niet uitkomt, etc. Dat maakt gewoon dat je je eigen topic eigenlijk om zeep helpt want users reageren daar op.

Daar komt natuurlijk bij dat DJMO een fervent gebruikster is van FHF, dus ja, mensen hebben al gauw iets van 'jij weer?' en vorige topics zitten bij mensen nog in het geheugen, die doen ook 1 + 1 natuurlijk.
Ik zat gisteren te denken, kan het ook niet zo zijn dat men even "gul&geef"-moe is omdat er nu 3 van dit soort "huisraadtopics" achter elkaar zijn? Het huis van Billie is onlangs helemaal ingericht, Ingrid is aan een bijna complete inboedel geholpen. Kan me voorstellen dat men nu geen vergiet, blikopener, boekenkast of wandplank meer heeft liggen?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 11:02:30 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_114987447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zat gisteren te denken, kan het ook niet zo zijn dat men even "gul&geef"-moe is omdat er nu 3 van dit soort "huisraadtopics" achter elkaar zijn? Het huis van Billie is onlangs helemaal ingericht, Ingrid is aan een bijna complete inboedel geholpen. Kan me voorstellen dat men nu geen vergiet, blikopener, boekenkast of wandplank meer heeft liggen?
Dat zou wel kunnen, maar dan moet je geen FHF forum starten. IMmers, er zitten tig users hier dus de kans dat er een aantal users zijn die snel achter mekaar in een situatie zitten waardoor ze soortgelijke topics openen in FHF is behoorlijk aanwezig. Daarvoor is FHF ook dus moe zijn...tja, mensen die hun spullen die ze over hebben weg geven kunnen dat niet nog een keer weg geven natuurlijk.

Daarnaast zijn er mensen die gewoon nieuwe spullen geven, zoals ElisaB, dus ik denk niet zo zeer dat het een kwestie van moe zijn van is, maar meer een kwestie van wat voor gevoelens mensen krijgen bij de OP + TS.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:02:40 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114987453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:58 schreef Ireth het volgende:

[..]

ik denk dat het lijstje in de OP de toon zette, zo van "oke, kom maar op met jullie spullen"
En dan ook nog de FHF bloedhonden die iedere tegenspraak probeerden de mond te snoeren
pi_114987624
Ik mag het misschien niet zeggen, en ik krijg hierdoor vast iemand op mn dak.. Maar, volgens mij vind ze spullen van een kringloop of rommelmarkt niet goed genoeg.. Het is al vaker gezegd dat daar veel te vinden is, maar er wordt niet op ingegaan of er is een smoes dat ze die dag niet kan gaan :')
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_114987693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen, en ik krijg hierdoor vast iemand op mn dak.. Maar, volgens mij vind ze spullen van een kringloop of rommelmarkt niet goed genoeg.. Het is al vaker gezegd dat daar veel te vinden is, maar er wordt niet op ingegaan of er is een smoes dat ze die dag niet kan gaan :')
En waar komt het spul van een kringloop vandaan ... 8)7
Oh, and that's a bad miss!
  Admin donderdag 2 augustus 2012 @ 11:10:32 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114987713
Klaar, is iedereen van de pot gerukt?!
Wat een tribunaal zeg.
Dit is de tweede keer in korte tijd dat ik dit zie gebeuren.

Stelregel is en blijft:
Help een medemens omdat je helpen wilt ongeacht in hoeveel sloten iemand ook kan lopen..
Commentaar en kritiek is zo enorm makkelijk vanaf de zijlijn.
NIEMAND van ons kan zich verknipte situaties als deze voorstellen, geloof me.

UIt de huisregels:
Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')