Ja, van Mainz naar Regensburg. Ruhrgebied is wel wat minder, maar je vraagt je af hoe die Duitsers het toch voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice![]()
Je bent tot Regensburg gegaan toch? Beieren
Grundlichkeit he. Hard werken, serieus werken en stiptheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, van Mainz naar Regensburg. Ruhrgebied is wel wat minder, maar je vraagt je af hoe die Duitsers het toch voor elkaar krijgen.
Ga in Duitsland wonen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, hier verbaas ik mij ook over:
Nationale Spoorwegen: Eindhoven - Regensburg Hbf 2 personen 2e klasse ¤ 293,- (nauwelijks beenruimte, geen wc in Nederlandse sprinters)
Deutsche Bahn: Regensburg Hbf - Eindhoven 2 personen 2e klasse ¤ 88,- (genoeg beenruimte, wc in Duitse sprinters)
Als ik naar Apeldoorn ging reed ik altijd vanaf Utrecht met de DB naar Apeldoorn. Vaak zelfs catering aan boordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, hier verbaas ik mij ook over:
Nationale Spoorwegen: Eindhoven - Regensburg Hbf 2 personen 2e klasse ¤ 293,- (nauwelijks beenruimte, geen wc in Nederlandse sprinters)
Deutsche Bahn: Regensburg Hbf - Eindhoven 2 personen 2e klasse ¤ 88,- (genoeg beenruimte, wc in Duitse sprinters)
Ga jij nog naar de gayparade of was Kos genoeg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
staat die dierentuin dan op streetview??
ik weet trouwens niet of het strand er een beetje goed op staat streetview
nee Kos was genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ga jij nog naar de gayparade of was Kos genoeg?
Water aan het drinken ja?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:27 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens!
Otoko no hito wa mizu o nonde imasu.
Jij bent dan het jongetje?quote:
Wel opletten dat er nog iets overblijftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:40 schreef KoningStoma het volgende:
iie. Watashi wa tamago wo tabete imasu
Nee?quote:
Je weet dat ik bij de groep laagopgeleide paupers hoor hequote:
Oja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij de groep laagopgeleide paupers hoor he
Urusai Bakaquote:
Laaggeschoolden bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij de groep laagopgeleide paupers hoor he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |