muntjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat die weddenschap iets met muntjes te maken heeft is in deze veel en veel te makkelijk. Dus: waarvoor heb je gewed?
Geen kwestie van materialistische zaken. Het is pure eer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat die weddenschap iets met muntjes te maken heeft is in deze veel en veel te makkelijk. Dus: waarvoor heb je gewed?
Hou toch op, daar verlies je dus niks aan als je weer begint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen kwestie van materialistische zaken. Het is pure eer.
Ach hou toch op man, ik heb meer eergevoel in mijn linkerbijbal dan jij in je hele donder hebt zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou toch op, daar verlies je dus niks aan als je weer begint.
Ach hou toch op man. Je kan dus gewoon dat eergevoel houden en weer beginnen met roken. Verlies je niks op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, ik heb meer eergevoel in mijn linkerbijbal dan jij in je hele donder hebt zitten.
Jawel, mijn linkerbijbal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Je kan dus gewoon dat eergevoel houden en weer beginnen met roken. Verlies je niks op.
Ach hou toch op man. Met je eergevoel. Veel geblaat, weinig daden, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, ik heb meer eergevoel in mijn linkerbijbal dan jij in je hele donder hebt zitten.
Nee, kan jij dat even uitleggen? Dan rek ik de discussie nog evenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:59 schreef KoningStoma het volgende:
Weet je wel wat hij daarmee bedoelt, pierre?
Veel geblaat sowieso. Gelukkig in mijn geval wel veel daden erbij. En doe iets aan die kutcontaminaties van je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Met je eergevoel. Veel geblaat, weinig daden, wat ik je brom.
Ach hou toch op man. Je kan net je eigen naam spellen, ga dan niet met woorden als contaminaties strooienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Veel geblaat sowieso. Gelukkig in mijn geval wel veel daden erbij. En doe iets aan die kutcontaminaties van je.
Ach hou toch op man, voordat dit echt uit de klauwen gaat escaleren laaggeschoolde pauper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Je kan net je eigen naam spellen, ga dan niet met woorden als contaminaties strooien
Nou, ik dacht dat hij bedoelde dat je altijd hard-scoped in plaats van dikke quickscopes te maken. Ik zou dat echt niet pikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, kan jij dat even uitleggen? Dan rek ik de discussie nog even![]()
Ach, we houden er wel over op man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach hou toch op man, voordat dit echt uit de klauwen gaat escaleren laaggeschoolde pauper.
Niet? Hoe zou jij reageren dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat hij bedoelde dat je altijd hard-scoped in plaats van dikke quickscopes te maken. Ik zou dat echt niet pikken.
Ja goed hè. Overdag beesten op de fiets en 's avonds vlees en weißbier. Tentje en een kaart mee, mobiel thuisgelaten, en gewoon zien waar we uitkwamen. Duitsland is ook gewoon een mooier land dan Nederland met veel minder bekrompen mensen, vooral in Beieren. Het had alleen misschien iets minder warm mogen zijn, kwam thuis en woog ineens 6 kilo minderquote:
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja goed hè. Overdag beesten op de fiets en 's avonds vlees en weißbier. Tentje en een kaart mee, mobiel thuisgelaten, en gewoon zien waar we uitkwamen. Duitsland is ook gewoon een mooier land dan Nederland met veel minder bekrompen mensen, vooral in Beieren. Het had alleen misschien iets minder warm mogen zijn, kwam thuis en woog ineens 6 kilo minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |