Hohoo genietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Vanmiddag in dierentuin Antwerpen geweestmorgen naar het strand als het een beetje goed weer is..
staat die dierentuin dan op streetview??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Vanmiddag in dierentuin Antwerpen geweestmorgen naar het strand als het een beetje goed weer is..
Deze poep wordt echtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas:
[ afbeelding ]
Leviathan. Ik kan echt niet wachten.
Terwijl jij op vakantie was heb ik ondertussen ME1 en bijna ME2 uitgespeeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas:
[ afbeelding ]
Leviathan. Ik kan echt niet wachten.
Nounou, het is wat. Terwijl jij hier zat heb ik het motherfucking Oostblok uitgespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Terwijl jij op vakantie was heb ik ondertussen ME1 en bijna ME2 uitgespeeld
Pics!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nounou, het is wat. Terwijl jij hier zat heb ik het motherfucking Oostblok uitgespeeld.![]()
![]()
En ik heb de meest decadente rokerszaak ooit gezien.![]()
Zeker wat. Kost aardig wat uur. Maar nu bijna klaar met 2, daarna voordat de universiteit weer begint 3 afhebben. Je kan er maar doorheen zijnquote:
True story.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Als je 3 goed wilt doen kost dat je nog wel een uur of 60.
Gay story.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja, ik ben trouwens officieel volledig gestopt met roken.
Morgen weer beginnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Als je 3 goed wilt doen kost dat je nog wel een uur of 60.
Ohja, ik ben trouwens officieel volledig gestopt met roken.
Neen. Ik ben er oprecht klaar mee. Ik heb gewoon geen zin meer om te roken.quote:
Dan heb ik er respect voor, volhouden man.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neen. Ik ben er oprecht klaar mee. Ik heb gewoon geen zin meer om te roken.
Dat komt echt wel goed hoor, zo moeilijk is het niet als je gewoon een beetje commitment hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb ik er respect voor, volhouden man.
Rabarber.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor, zo moeilijk is het niet als je gewoon een beetje commitment hebt.
De eerste keer dat je weer bier drinkt sta je weer te roken mien jong, dat weten wij allemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt echt wel goed hoor, zo moeilijk is het niet als je gewoon een beetje commitment hebt.
Nee hoor, al is het maar omdat ik een kei en kei harde weddenschap heb afgesloten met mijn ook ex-rokende vrienden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De eerste keer dat je weer bier drinkt sta je weer te roken mien jong, dat weten wij allemaal
Dat die weddenschap iets met muntjes te maken heeft is in deze veel en veel te makkelijk. Dus: waarvoor heb je gewed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, al is het maar omdat ik een kei en kei harde weddenschap heb afgesloten met mijn ook ex-rokende vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |