holy shit, die shit is epic triest, zelfs de oneindige tesla coil van stoma is nog beter dan ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef PierreTT het volgende:
Speciaal voor Stoma, kan die de hele dag hard gaan
ach zo erg is het toch nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef PierreTT het volgende:
Zo, genoeg. Ik moet weer werken van 1 tot 11, totale verveling dus
define oefenmunitie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef Kutstudent het volgende:
Vorige week in Krakow trouwens met een Glock 17 en een .357 geschoten. Die lul probeerde ons oefenrounds te geven voor de .357 maar ik zag dat die shit nep was, en toen kregen we toch echte. Die shit is zwaar bruut man.![]()
![]()
Grote huls met weinig kruit en een platte, kleine loden kop erin. Ik weet niet zeker of het echt oefenmunitie is want volgens mij komen ze alsnog kneiterhard aan maar het was zeker geen .38 die er zogenaamd in zou zitten.quote:
ha ha die had er zeker geen fmj als atachmant op gezet XDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Grote huls met weinig kruit en een platte, kleine loden kop erin. Ik weet niet zeker of het echt oefenmunitie is want volgens mij komen ze alsnog kneiterhard aan maar het was zeker geen .38 die er zogenaamd in zou zitten.
Stopping Powerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha die had er zeker geen fmj als atachmant op gezet XD
Lekker, ga je nog iets doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:09 schreef Michhas het volgende:
Nog drie kwartier en dan lekker een weekje vrij
Op de hond van mijn zus passen. Bij goed weer een beetje chillen op de boot in Utrecht, bij slecht weer een beetje thuis chillen.quote:
Laat maar weten, pakken we nog even een biertjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op de hond van mijn zus passen. Bij goed weer een beetje chillen op de boot in Utrecht, bij slecht weer een beetje thuis chillen.
Komt he-le-maal goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat maar weten, pakken we nog even een biertje
FMG9 akimbo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:33 schreef PierreTT het volgende:
Olympische Spelen, nu 25 meter snelvuurpistool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |