Goh, wat fijn. Dankuwel, aardige knaap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef Rensjebree het volgende:
Hier een bloemkool!
[ afbeelding ]
Cursus vijvertje graven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Morgen een ouderwetse tuin training
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Ik ben weer terug. Morgenochtend even een soatest halen en dan geef ik jullie als ik zin heb mijn relaas.
ga terug naar je eige landquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Ik ben weer terug. Morgenochtend even een soatest halen en dan geef ik jullie als ik zin heb mijn relaas.
lol, ik ging gister om 14u slapen en werd rond 21-22 wakker en ben kort daarna weer gaan slapen en ben nu weer wakker!quote:
Het leeft,welkom terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Welkom terug MauMauquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:56 schreef Kutstudent het volgende:
Nope. Wel geregeld door een Poolse hoer, wat ik natuurlijk weer niet doorhad omdat ik mijn kop eraf had geschroefd, maar gelukkig hadden mijn vrienden door dat ze een hoer was en hebben ze me bij haar weggesleept.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welkom terug MauMau
Ben je door een ouwe Roemeen in je reet geneukt?
Dus nu ben je nog steeds maagd!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Wel geregeld door een Poolse hoer, wat ik natuurlijk weer niet doorhad omdat ik mijn kop eraf had geschroefd, maar gelukkig hadden mijn vrienden door dat ze een hoer was en hebben ze me bij haar weggesleept.
heb de afgelopen 30 uur iets van 20 uur geslapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:35 schreef Pixell het volgende:
[..]
lol, ik ging gister om 14u slapen en werd rond 21-22 wakker en ben kort daarna weer gaan slapen en ben nu weer wakker!
Dagritme: gefixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |