Ik bedank je voor deze briljante tip. Hoe kom je er toch op?quote:
Nogmaals, voor 550-650 euro heb je eerder een alu MacBook. De MacBook Pro's beginnen vanaf 700 euro voor een 13".quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:23 schreef zakkenjongen het volgende:
Ligt eraan hoeveel inch scherm. Een 13.3 van mid 2009 is makkelijk te vinden voor ongeveer 550-600 euro, 15 inch zal lastiger zijn.
13" heb ik genoeg aan. Mijn broer heeft er ook eentje weten te vinden (Een MBP!) met 8 GB RAM en 500 GB HDD. Voor 650. Ik snap dat 'ie daar enorm geluk mee heeft gehad, maar je schrijft het budget weg alsof ik een duppie te bieden heb.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 05:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nogmaals, voor 550-650 euro heb je eerder een alu MacBook. De MacBook Pro's beginnen vanaf 700 euro voor een 13".
Als ik het goed begrijp wil TS tot 650 euro gaan en niet meer, dus zal 'ie genoegen moeten nemen met een alu MacBook.
Je broer heeft dan inderdaad heel veel geluk gehad, da's een zeer mooie deal geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
13" heb ik genoeg aan. Mijn broer heeft er ook eentje weten te vinden (Een MBP!) met 8 GB RAM en 500 GB HDD. Voor 650. Ik snap dat 'ie daar enorm geluk mee heeft gehad, maar je schrijft het budget weg alsof ik een duppie te bieden heb.
Had het trouwens wel aardig gevonden als iemand serieus een Macbook aanbood, i.p.v. alleen maar over de portemonnee van een ander te discussiëren. Vind ik eerlijk gezegd niet heel erg netjes.
Ik zou het zeer zeker niet als een kansloze zaak beschouwen. Je kunt nu zeker wel een (aluminium) MacBook krijgen, maar mocht je voor de Pro willen gaan zou ik je inderdaad aanraden om nog even door te sparen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:01 schreef Feivel1 het volgende:
Klinkt als een kansloze zaak voor mij dus. Nouja, dan maar doorsparen een een tijdje Windows-gebruiker blijven.
Ik ben wel geïnteresseerd in de 2e. Maar wat versta je onder "best wel veel gebruikssporen"?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef pimmerdt het volgende:
Heb wel hier 2 13" macbooks liggen, een aluminium macbook unibody uit 2008 (met opzich niet zo veel gebruikssporen) en een macbook pro 2010 met wel best veel gebruikssporen. Interesse in een van de 2?
Een deuk in de linker hoek van het scherm, veel krassen aan de onderkant en op de klep van het scherm, een touchpad die niet meer goed klikt (is gemakkelijk te verhelpen las ik op internet alleen heb daar niet de goede schroevendraaier voor :p) en een soort van bolling bij de internetpoort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in de 2e. Maar wat versta je onder "best wel veel gebruikssporen"?
Mijn hemel.. Eh, nee. Dan geef ik 't geld liever uit aan eentje in een betere staat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef pimmerdt het volgende:
[..]
Een deuk in de linker hoek van het scherm, veel krassen aan de onderkant en op de klep van het scherm, een touchpad die niet meer goed klikt (is gemakkelijk te verhelpen las ik op internet alleen heb daar niet de goede schroevendraaier voor :p) en een soort van bolling bij de internetpoort.
Ooh oke, die uit 2008 is eigenlijk exact hetzelfde (ook kwa specs) alleen is het enige verschil dat onder het beeldscherm alleen 'macbook' staat in plaats van 'macbook pro'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mijn hemel.. Eh, nee. Dan geef ik 't geld liever uit aan eentje in een betere staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |