Ja, stomme aflevering, grmbl...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor, het topic was een stuk makkelijker te vinden dan ep 2.09!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hè, over die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat deed Abrahams schoen in vredesnaam op tafel bij de date van Michael en Lily?![]()
En ik snap de exit nog niet echtEn was t wel met Shanna eens dat ik ook niet helemaal snapte dat Michael geen last chance performance hoefde
Hoewel t zo wel fijn klonk
![]()
Volgens mij is het thema van volgende week alleen maar gekozen om een 'fiasco' a la vorig jaar te voorkomen, wel handig an sich
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ja ik was hem dus kwijt, en me maar afvragen waarom er geen nieuw deel was geopendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Is alsnog iedereen het topic kwijt?
Heb je de clip voor volgende week gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, Shanna eruit! Nietszeggend typ. Nu Ali nog. Lily mag ook wel weg.
Blake gaat sowieso wel door, die is volgens mij het sterkst met acteren. Lily kan dat ook wel. Zal dus tussen de overige drie gaan (denk ik dan). Doei Ali! Maar ik denk dat Michael volgende keer exit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ze heeft een goed verhaal - moslimcultuur is misschien wat controversieel. Dat werkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Aylin winnen. Zo. Het is gezegd.
Van mij ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Aylin winnen. Zo. Het is gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |