abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115632232
De piratenbaai heeft 'm dus wellicht andere sites ook (mochten de piraten geblokkeerd zijn bij je!)
Ja doei.
pi_115633277
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:56:35 #103
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115634774
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115634840
SPOILER
Ja doei.
pi_115635910
Nou ik kan er mee leve
het is in iedergeval niet ali. ik had zelf liever ayleen gezienaar die ali trek ik gewoon niet dus ik kan me er wel bij neer leggen

volgens mij willen ze gewoon een nieuwe finn

[ Bericht 28% gewijzigd door motorbloempje op 16-08-2012 13:07:41 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_115636543
SPOILER
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 12:51:48 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_115638375
Weet je wat? Ik ga de spoilers NIET lezen!

:'(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_115638677
Waarom moet het in spoilers? Je bepaald toch zelf wanneer je het topic opend en de afleverinf kijkt?
Bij amerikaanse series hoeft het niet
anders krijg je een topic vol spoilers

zo zijn de regels in tv ook zo ver ik weet maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_115638744
True, maar vandaag nog even spoilers kan nog wel denk ik omdat veel mensen ook in dit topic lezen om te zien of hij al ergens online staat! Vanaf morgen zou 't wel gewoon zonder spoilers moeten kunnen denk ik. Glee Project is gewoon ' wat anders ' omdat het echt eeuwig duurt voordat dingen online staan en vorige week hebben we hier ook bijna 2 dagen zitten posten voordat het eindelijk ergens te vinden was :) Vandaar :+
Ja doei.
pi_115638800
Ik erger me al het hele seizoen aan
alles dat ontopic is word verborgen
kijk gewoon niet en refresh je torrentzoekding
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_115638958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik erger me al het hele seizoen aan
alles dat ontopic is word verborgen
kijk gewoon niet en refresh je torrentzoekding
nou nou nou. Jij zou het ook niet leuk vinden als je per ongeluk leest wie er gewonnen heeft. Ik vind dat we nu met de finale wel extra voorzichtig kunnen doen.
Koel en donker bewaren
pi_115638969
Tsja, wat betreft alle andere series ben ik het met je eens, maar vind dat het online komen van deze serie toch wel wat discretie mag verkrijgen. Maargoed, jij je zin, je ding ontspoilerd.

Dus, mensen die de link zoeken:

PAS OP RHUBARBJE HEEFT ZONDER SPOILER DE UITSLAG AL GEPOST.
Ja doei.
pi_115639194
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

nou nou nou. Jij zou het ook niet leuk vinden als je per ongeluk leest wie er gewonnen heeft. Ik vind dat we nu met de finale wel extra voorzichtig kunnen doen.
daarom kijk ik hier nooit voor ik de aflevering gezien heb
het is allemaal geen rocket science
maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_115639239
Vorige week heeft geleerd dat hier kijken vóórdat je 't gezien hebt wel loont omdat het eerder op streamingsites stond dan op de bekende torrent sites die vaak gebruikt worden.
Ja doei.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:45:40 #115
88233 Steve
Still the best.
pi_115640298
Charlie, hoe awkward was dat. _O-.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_115640315
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef Steve het volgende:
Charlie, hoe awkward was dat. _O-.
Ja, wat een wijf :')
Ja doei.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:47:52 #117
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115640368
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vorige week heeft geleerd dat hier kijken vóórdat je 't gezien hebt wel loont omdat het eerder op streamingsites stond dan op de bekende torrent sites die vaak gebruikt worden.
Dat inderdaad :Y Toen ik vorige week na de aflevering te bekijken in stream nog eens op mijn torrentsite keek stond hij er nog niet op, hoor :N
En FOK! zit sowieso makkelijker in mijn checkrijtje dan torrent/streamsites, hoewel ik wel moet toegeven dat ze gisteren heel de dag open hebben gestaan :')

En inderdaad; Charlie :') Maar ergens ook wel schattig, en terecht omdat ze het gewoon niet over Aylin hadden..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115641325
Van Ryan Murphy zn eigen twitter trouwens:

SPOILER
ik doe m wel in spoilers want ik vind het een beetje flauw om de uitslag te spoileren terwijl het zo moeilijk zoeken is naar de streams/downloads, vorige 2 keer duurde het ook lang en hebben we m elkaar hier doorgegeven.

Overigens staan er nu links op watchseries.eu :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_115641389
SPOILER
Ja doei.
pi_115646489
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 18:24:51 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_115650421
Kijk altijd via tvtorr... hij is nu aan het binnenlopen :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_115650706
SPOILER
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:42:31 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115651039
Godzijdank: géén Ali! Ik had per ongeluk een gifje langs zien komen waardoor ik de indruk had dat zij had gewonnen, maar die ellende wordt ons bespaart (ze is me echt té overdreven). Wat betreft voorkeur voor Blake of Aylin was het voor mij stuivertje wisselen, ik zie hun allebei wel in Glee... en verwacht ze ook eigenlijk allebei wel :) Ik kan hier prima mee leven!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:49:26 #124
88233 Steve
Still the best.
pi_115651282
Ik vind het wel grappig dat ze de hele show doen alsof ze inspiratie zoeken, iemand met een verhaal, en dan voor de standaard lead guy gaan. Niet dat ik het erg vind dat Blake heeft gewonnen (al had ik liever Aylin gezien, omdat die verhaallijn best interessant zou zijn (mits goed aangepakt, en dat weet je nooit bij Glee)). Zal in ieder geval een betere zijn dan Finn. Blake kan in elk geval zingen. :').

Ik was wel even bang dat ze voor Ali zouden gaan met al die enthousiaste reacties van die mensen in het publiek...

[ Bericht 8% gewijzigd door Steve op 16-08-2012 18:56:32 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:54:07 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115651416
Ze gaven deze aflevering ook aan vertrouwen te hebben in de acteerkwaliteiten van Blake, één van hen noemde iets van "ik weet zeker dat hij alles kan spelen" waardoor ze er niet voor hóeven te gaan om hem de cliché football-dude te laten spelen. Maar inderdaad: hij zal wel de nieuwe Finn worden (maar dan hopelijk iets beter geschreven!). Ik denk ook dat het belangrijk is dat hij zo professioneel is, ze hebben met hem toch de zekerheid dat er goed met hem te werken valt.

Met Ali hadden ze ons inderdaad goed op het verkeerde been gezet! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')