SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
nou nou nou. Jij zou het ook niet leuk vinden als je per ongeluk leest wie er gewonnen heeft. Ik vind dat we nu met de finale wel extra voorzichtig kunnen doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik erger me al het hele seizoen aan
alles dat ontopic is word verborgen
kijk gewoon niet en refresh je torrentzoekding
daarom kijk ik hier nooit voor ik de aflevering gezien hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou nou nou. Jij zou het ook niet leuk vinden als je per ongeluk leest wie er gewonnen heeft. Ik vind dat we nu met de finale wel extra voorzichtig kunnen doen.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vorige week heeft geleerd dat hier kijken vóórdat je 't gezien hebt wel loont omdat het eerder op streamingsites stond dan op de bekende torrent sites die vaak gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe m wel in spoilers want ik vind het een beetje flauw om de uitslag te spoileren terwijl het zo moeilijk zoeken is naar de streams/downloads, vorige 2 keer duurde het ook lang en hebben we m elkaar hier doorgegeven.
Overigens staan er nu links op watchseries.eu
♥ scars make us who we are ♥
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |