Haha, inderdaad. Quinn en Puck zijn ook knappe populaire mensen, maar daar past ook prima een verhaallijn bij te bedenken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
"I mis his wound."
Fuck off, dan schrijf je een wond. Zoals je bijvoorbeeld met Quinn hebt gedaan.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef babette21 het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik 'wound' maar een smerig woord vind...
Je weet het heerlijk te omschrijven, maar: dat dus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]. Klinkt wel een beetje als een open wond waar het pus met liters uitstroomt.
.
Ja dat ja, ik snapte eerst ook niet wat ze bedoelde. En eigenlijk nog steeds niet, net alsof alle glee-acteurs mentaal of fysiek labiele kneuzen zijn waarbij het verhaal zich als het ware vanzelf ontvouwt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]. Klinkt wel een beetje als een open wond waar het pus met liters uitstroomt.
.
Ja ok, ik kan me voorstellen dat ze inspiratie krijgen door Aylin, maar bij de anderen zijn toch ook genoeg verhaallijnen te verzinnen. Mja, zo goed zijn de schrijvers van Glee meestal ook niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef babette21 het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat ze normaal helemaal los kunnen gaan bij het schrijven en daar vervolgens naar kunnen casten, dus net zo lang zoeken tot ze de juiste persoon hebben, terwijl ze nu een verhaal bij een persoon moeten bedenken. Maar je mag toch aannemen dat die persoon meerdere types kan spelen? Artie zit in het echt ook niet in een rolstoel...
Ik vind dit 'screenen' op een potentieel personage maar een zwaktebod en bovendien lullig voor de deelnemers: je zou er als beste maar uitgegooid worden vanwege een paar fantasieloze schrijvers!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Mja, zo goed zijn de schrijvers van Glee meestal ook niet.
LOL. Het maakt me ook niet zo heel erg uit, ik kijk voor de lol en de liedjes. Maar het klinkt zo raar dat daar een heel schrijversteam zit, terwijl de verhaallijnen geschreven lijken door een 8-jarige.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
sorry als ik aan de zwakke verhaaltjes denk kom ik altijd hier op uit
Ze moeten eerst maar eens die hele groep eruit gooien en weer lekker m'n z'n drieën gaan schrijven, á la seizoen 1 en 2. Scheelt volgens mij al de helft!
Ik zag Marti Noxon al niet bij het schrijversteam zitten, maar die is blijkbaar na 1 seizoen alweer gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
sorry als ik aan de zwakke verhaaltjes denk kom ik altijd hier op uit
Ze moeten eerst maar eens die hele groep eruit gooien en weer lekker m'n z'n drieën gaan schrijven, á la seizoen 1 en 2. Scheelt volgens mij al de helft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop 't. Als t aan Ryan ligt wel volgens mij. Die hamert zo op het moslimverhaal.quote:
Maar wat is de beste? Ik bedoel, de beste zanger(es)? In Glee zitten er ook die niet kunnen zingen. Liter autocorrect en het is "opgelost". Een handicap valt te schrijven, een stem valt te corrigeren. Acteren is imho dan weer iets wat lastiger 1 2 3 te fixen valt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef babette21 het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat ze normaal helemaal los kunnen gaan bij het schrijven en daar vervolgens naar kunnen casten, dus net zo lang zoeken tot ze de juiste persoon hebben, terwijl ze nu een verhaal bij een persoon moeten bedenken. Maar je mag toch aannemen dat die persoon meerdere types kan spelen? Artie zit in het echt ook niet in een rolstoel...
Ik vind dit 'screenen' op een potentieel personage maar een zwaktebod en bovendien lullig voor de deelnemers: je zou er als beste maar uitgegooid worden vanwege een paar fantasieloze schrijvers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |