abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115309533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaaa er zijn links *O*

op tv-links.eu!
Eindelijk!! :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:07:36 #52
88233 Steve
Still the best.
pi_115314097
Clip van volgende week (finale):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_115314607
Nog steeds kans op Aylin! Hoop dat ze gaat winnen!
Blake acteerde erg goed, alleen zie ik hem niet echt in een vernieuwende rol voor me.
Alli is me te blij en ik kan haar stem gewoon niet uitstaan. Mocht ze al winnen dan hoop ik dat ze wel hun idee voortzetten en een echte bitch-rol voor haar bedenken.
Feauteaux
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:25:01 #54
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115315364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Blake acteerde erg goed, alleen zie ik hem niet echt in een vernieuwende rol voor me.
Alli is me te blij en ik kan haar stem gewoon niet uitstaan. Mocht ze al winnen dan hoop ik dat ze wel hun idee voortzetten en een echte bitch-rol voor haar bedenken.
Blijft Sam nou wel of niet? :9 Aangezien Finn natuurlijk ook al weggaat, is een nieuwe quarterback nooit weg *O* Sowieso hoeft Blake geen heel boeiende rol te hebben, ze mogen ook gewoon wel de halve uitzending hem in beeld brengen zonder dat hij wat zegt :9~

Verder vind ik het wel een goede beslissing :Y Michael moest er nou eenmaal een keer uit, omdat het ergens ook niet eerlijk meer was dat hij door mocht.. En Lily vond ik niet heel erg sterk in het filmpje.

Aargh nog een week! Ik geloof dat ik voor mijn eigen gemoedsrust gewoon echt pas donderdag mag kijken hoor :') Anders zit ik weer een hele dag op torrents te wachten -O-
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:29:53 #55
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115315671
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Steve het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN O+ O+

SPOILER
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115317659
Ik vond Blake zn LCP inene op Zac Efron lijken _O- maar ik zou hem op zich wel willen zien als de quarterback die WEL echt aardig is en niet zo draaikonterig en egoïstisch en nep-helderig als Finn. Dat de mensen van New Directions ook ineens iets hebben van oh! Hee, zo kan het dus ook.

Ik moest wel even zuchten toen Ryan zei dat het zo belangrijk is om een rol te schrijven voor Ali waar haar beperking 'een van de minst belangrijke' kenmerken zou zijn. Uhuh. Want daar is ie ook echt goed in, mensen zo schrijven dat ze geen karikatuur worden op basis van 1 karaktereigenschap/beperking/uiterlijk.
♥ scars make us who we are ♥
pi_115318369
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Dat ja. Ik ben benieuwd waar ze voor gaan kiezen. Waar ze het ook al kort over hadden: Willen ze een ster of willen ze iets wat ze nog nooit gedaan hebben. Kiezen ze voor het laatste, dan wint Aylin, bij de andere keus kiezen ze Blake. Denk dat Ali er net tussenin valt, iets wat ik eigenlijk ook hoop :@.
Ja doei.
pi_115318568
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Steve het volgende:

SPOILER
Wat leuk! O+ O+ O+

Alleen is de lipsync af en toe weer ver te zoeken ;(
Ja doei.
pi_115330594
Mweh, wel jammer van Lily. ;( Had liever Ali zien gaan, toch.

Maar goed, er is nog steeds hoop op Aylin als winnares! Moet ze nog wel even iets laten zien volgende week, want ik vond haar deze week niet zo bijzonder.

Blake is overigens wel bij me gaan groeien. Ik liet me telkens leiden door dat vreselijke kapsel wat hij heeft, maar in de filmtrailer kon ik hem ineens al veel beter hebben.

Spannend!! *O*
Koel en donker bewaren
pi_115338800
Ik denk dat het Aylin wordt, omdat ze daar een goed verhaal omheen kunnen schrijven. En misschien Blake een paar afleveringen voor de meisjes :p
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:40:11 #61
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115347581
Eindelijk! Eindelijk die vreselijke Lily eruit! Jammer van Michael maar aan de andere kant: hij zou het uiteindelijk toch niet gaan winnen.
Ik hoopte dat Ali de tweede exit zou zijn, ter geruststelling dat ook zij in ieder geval niet in Glee komt, maar helaas. Fingers crossed voor Aylin of Blake!!
pi_115348682
Ben nu aan het kijken, maar *zucht* dat Ali weer de emotie 'excited' krijgt. Bah.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:09:28 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115348900
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar *zucht* dat Ali weer de emotie 'excited' krijgt. Bah.
Echt he?! Alsof ze nog niet excited genoeg van zichzelf is..... :{
pi_115350468
Ik krijg echt nare rillingen van dat kind. Bah :')
Ja doei.
pi_115350630
Gatver nee ze zit er nog in :'(
pi_115351754
Ze is zo 'happy'. Ik kan niet tegen dat soort mensen, van die heppie-de-peppie-kijk-mij-eens-altijd-heppie-de-peppie-zijn-mensen. Bah.
Ja doei.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:06:36 #67
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115352094
Superirritant inderdaad. En dan komt het bij haar ook nog eens heel erg aangeleerd over, zo van "mijn leven zou eigenlijk heel kut moeten zijn maar kijk eens hoe goed ik me daar met al mijn optimisme overheen zet!" Vraag me altijd een beetje af wat er van zulke mensen overblijft als ze een keer toch breken, als die hele act wegvalt.

Over overdreven (of typisch Amerikaans?) gedrag gesproken: die Glee-mensen waren ook lekker professioneel aan 't einde: allemaal janken en natuurlijk weer één en al "we love you guys" :')
pi_115358354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:06 schreef babette21 het volgende:

Over overdreven (of typisch Amerikaans?) gedrag gesproken: die Glee-mensen waren ook lekker professioneel aan 't einde: allemaal janken en natuurlijk weer één en al "we love you guys" :')
Best typisch Amerikaans, maar stiekem was ik er wel door geroerd :@ Vond het wel oprecht overkomen van die drie. Zach is sowieso tof. En die man met die bril (hoe heet hij?!) doet me denken aan Tim Gunn, maar dat terzijde :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:50:59 #69
88233 Steve
Still the best.
pi_115363328
"I mis his wound."

Fuck off, dan schrijf je een wond. Zoals je bijvoorbeeld met Quinn hebt gedaan.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:53:13 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_115363464
Aylin gaat winnen.
pi_115363619
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
"I mis his wound."

Fuck off, dan schrijf je een wond. Zoals je bijvoorbeeld met Quinn hebt gedaan.
Ja dat vond ik dus ook een beetje jammer. Ik snap dat het handig kan zijn als iemand al wat bagage heeft, maar jezus, iemand kan ook perfectly normal zijn en gewoon heel goed een verknipt persoon spelen. Zoeken ze nou een goede acteur of iemand die goed zichzelf kan spelen?
Feauteaux
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:11:21 #72
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115369640
Precies is 't typecasting of een talentenjacht? Zou toch niet helemaal eerlijk zijn als de allerbeste, na weken hard werken, naar huis moet omdat hij/zij te normaal is!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:18:57 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115369665
Snap ook niet zo goed waarom ze erop blijven hameren dat het een serie over misfits is, zo zie ik het allang niet meer. Ze hebben allemaal talent, zien er allemaal goed uit en worden over het algemeen allemaal (ook als club) prima geaccepteerd (zie bv hun prom-optredens). En gelukkig maar, want een beetje normaal is best prettig...
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:20:38 #74
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115375421
hopelijk wint die turkse meisje
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115375510
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:20 schreef Anonymousz het volgende:
hopelijk wint die turkse meisje
Je weet zelluf!
Feauteaux
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')