Eindelijk!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Blijft Sam nou wel of niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nog steeds kans op Aylin! Hoop dat ze gaat winnen!
Blake acteerde erg goed, alleen zie ik hem niet echt in een vernieuwende rol voor me.
Alli is me te blij en ik kan haar stem gewoon niet uitstaan. Mocht ze al winnen dan hoop ik dat ze wel hun idee voortzetten en een echte bitch-rol voor haar bedenken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Steve het volgende:
Clip van volgende week (finale):DAMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Dat ja. Ik ben benieuwd waar ze voor gaan kiezen. Waar ze het ook al kort over hadden: Willen ze een ster of willen ze iets wat ze nog nooit gedaan hebben. Kiezen ze voor het laatste, dan wint Aylin, bij de andere keus kiezen ze Blake. Denk dat Ali er net tussenin valt, iets wat ik eigenlijk ook hoopquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nog steeds kans op Aylin! Hoop dat ze gaat winnen!
Blake acteerde erg goed, alleen zie ik hem niet echt in een vernieuwende rol voor me.
Alli is me te blij en ik kan haar stem gewoon niet uitstaan. Mocht ze al winnen dan hoop ik dat ze wel hun idee voortzetten en een echte bitch-rol voor haar bedenken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Steve het volgende:
Clip van volgende week (finale):Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen is de lipsync af en toe weer ver te zoeken
Ja doei.
Echt he?! Alsof ze nog niet excited genoeg van zichzelf is.....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar *zucht* dat Ali weer de emotie 'excited' krijgt. Bah.
Best typisch Amerikaans, maar stiekem was ik er wel door geroerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:06 schreef babette21 het volgende:
Over overdreven (of typisch Amerikaans?) gedrag gesproken: die Glee-mensen waren ook lekker professioneel aan 't einde: allemaal janken en natuurlijk weer één en al "we love you guys"
Ja dat vond ik dus ook een beetje jammer. Ik snap dat het handig kan zijn als iemand al wat bagage heeft, maar jezus, iemand kan ook perfectly normal zijn en gewoon heel goed een verknipt persoon spelen. Zoeken ze nou een goede acteur of iemand die goed zichzelf kan spelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
"I mis his wound."
Fuck off, dan schrijf je een wond. Zoals je bijvoorbeeld met Quinn hebt gedaan.
Je weet zelluf!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |