abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:06:31 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115145947
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Van mij ook :)
Blake is goed maar ik sta niet te wachten op zo'n typische pretty boy. Alli heeft een irritante stem en nog een rolstoeler hoeft van mij ook niet. Lily vind ik niet leuk, en alweer het dikke meisje, dat weten we nu ook wel. Ik vind Mercedes al genoeg, hoef geen blanke versie van haar erbij. Michael, geen idee wat ze daarmee zouden moeten. En dan houden we Aylin over, iemand waarmee ze eindelijk eens een nieuw verhaal kunnen beginnen, het moslimmeisje. Biedt genoeg voor een goede verhaallijn. Botsingen tussen de moslimcultuur en de moderne 'alles moet kunnen en mogen-cultuur' waar zij tussen in zit. Wie weet ouders die dingen niet goedkeuren of juist conflicten in zichzelf omdat ze het allebei wil. Ja, ik zie opties :P Naast de verhaallijn is Aylin gewoon flink getalenteerd en kan ze wel wat op zowel zang- als acteergebied :)
Die botsing van cultuur en ouders hebben we wel al gehad... Mike Chang ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_115147105
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die botsing van cultuur en ouders hebben we wel al gehad... Mike Chang ;)
Maar dat is toch wel een andere botsing (Asian F, verwachtingen op studiegebied vooral die werden benadrukt) dan de verwachtingen op meer sociaal gebied, zeker als meisje, die ze aan kunnen snijden.
Ja doei.
pi_115148659
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar dat is toch wel een andere botsing (Asian F, verwachtingen op studiegebied vooral die werden benadrukt) dan de verwachtingen op meer sociaal gebied, zeker als meisje, die ze aan kunnen snijden.
Ja precies, daar ging het vooral om hoge verwachtingen om te presteren, dit zou meer kunnen gaan over dat haar cultuur bepaalde dingen niet toelaat die zij wel graag wil doen. En wellicht ook een conflict met zichzelf omdat ze respect heeft voor haar afkomst en die regels ook wil naleven, maar dat ze ondertussen ook graag wil optreden of verliefd wordt of noem maar op :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:32:19 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115153107
Dat is de Aziatische cultuur, de prestatiedrang, de hoge verwachtingen en het volgen van je vaders voetstappen plus de familieschande als je dat niet doet. Dus dit was ook wel degelijk een culture clash met boze ouders. En een conflict met zichzelf. De regels willen naleven, ouders trots willen maken, maar zo graag willen dansen en voor de droom gaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_115153209
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Dat is de Aziatische cultuur, de prestatiedrang, de hoge verwachtingen en het volgen van je vaders voetstappen plus de familieschande als je dat niet doet. Dus dit was ook wel degelijk een culture clash met boze ouders. En een conflict met zichzelf. De regels willen naleven, ouders trots willen maken, maar zo graag willen dansen en voor de droom gaan.
Dat ontkent toch niemand, dat het ook ene culture clash is. Dit zou alleen een heel andere clash opleveren.
Ja doei.
pi_115158143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Heb je de clip voor volgende week gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, ik laat me verrassen ;) Maar ik juich een slechte acteerprestatie alleen maar toe, Lily mag van mij lekker naar huis :) (met Ali rolstoelend erachteraan)
pi_115158590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Heb je de clip voor volgende week gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mee eens!!!!
Ja doei.
pi_115160513
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Zeker, maar ik denk dat dit weer botsingen op andere manieren teweeg zal brengen. En er dan dus van uitgaande dat ze uit een streng gelovig gezin komt. Vriendje of geen vriendje? Meedoen aan de Glee club en dan in sexy jurkjes optreden, dat soort dingen.
En geaccepteerd worden op school, moslims zijn niet altijd overal even populair, vooroordelen.
Feauteaux
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:05:17 #34
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115270583
MORGEN! *O* Beter staat ie er direct op.. En begin het nu toch wel een klein beetje spannend te vinden, ik voel me vreselijk kansloos :') Maar dat is het probleem van vakantie, ik heb vrij weinig omhanden op het moment :D :'(
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115270926
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef ejiraM het volgende:
MORGEN! *O* Beter staat ie er direct op.. En begin het nu toch wel een klein beetje spannend te vinden, ik voel me vreselijk kansloos :') Maar dat is het probleem van vakantie, ik heb vrij weinig omhanden op het moment :D :'(
+1 :') :@
Ja doei.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:39:10 #36
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115284363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

+1 :') :@
*)

Nog niks trouwens -O-
pi_115284458
Nee ;( Fffffuuuu Wel Pretty Little Liars gelukkig, maargoed, die heb ik nu ook alweer gezien :@ :')
Ja doei.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:47:24 #38
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_115284681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef ejiraM het volgende:
Ik ben mn scriptie aan het afronden, kben jaloers...
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 13:00:22 #39
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_115285154
Ben benoeuwd!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_115296135
Verdorie, kom je thuis na een dag hard werken, helemaal blij omdat je zo Glee Project kan kijken, is er nog niks -O-
Feauteaux
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:43:06 #41
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115297781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdorie, kom je thuis na een dag hard werken, helemaal blij omdat je zo Glee Project kan kijken, is er nog niks -O-
Ik heb de hoop al weer een beetje opgegeven voor vandaag, hoewel vakantie vierende Amerikanen zo ongeveer nu uit bed zullen komen, dus wie weet..
pi_115301930
Ja, wil m'n aflevering, NU :'(
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 19:16:11 #43
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_115302115
Ook niet op mijn beveiligde serie-torrent-site :'(
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 19:16:50 #44
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_115302140
Alhoewel, daar stond-ie toen ook pas 3-8 ;(
pi_115304852
Vorige week was het ook pas op vrijdag inderdaad, niet eerder online te kijken of laaglaadbaar ;(
Feauteaux
pi_115304906
Stop eens met posten hier tot er een dwld link is :') elke keer als er iemand post denk ik *O* YAY *O* en vervolgens -O- oh ;(
Ja doei.
pi_115305008
Haha, dat heb ik ook en ik post toch zelf ook, sorry :*
Feauteaux
pi_115305062
NU DOE JE HET WEER :(

EN IK OOK! :(

*kras*
Ja doei.
pi_115305362
:D
Feauteaux
pi_115309238
Jaaaa er zijn links *O*

op tv-links.eu!
♥ scars make us who we are ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')