Ja, stomme aflevering, grmbl...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor, het topic was een stuk makkelijker te vinden dan ep 2.09!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hè, over die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat deed Abrahams schoen in vredesnaam op tafel bij de date van Michael en Lily?![]()
En ik snap de exit nog niet echtEn was t wel met Shanna eens dat ik ook niet helemaal snapte dat Michael geen last chance performance hoefde
Hoewel t zo wel fijn klonk
![]()
Volgens mij is het thema van volgende week alleen maar gekozen om een 'fiasco' a la vorig jaar te voorkomen, wel handig an sich
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ja ik was hem dus kwijt, en me maar afvragen waarom er geen nieuw deel was geopendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Is alsnog iedereen het topic kwijt?
Heb je de clip voor volgende week gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, Shanna eruit! Nietszeggend typ. Nu Ali nog. Lily mag ook wel weg.
Blake gaat sowieso wel door, die is volgens mij het sterkst met acteren. Lily kan dat ook wel. Zal dus tussen de overige drie gaan (denk ik dan). Doei Ali! Maar ik denk dat Michael volgende keer exit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ze heeft een goed verhaal - moslimcultuur is misschien wat controversieel. Dat werkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Aylin winnen. Zo. Het is gezegd.
Van mij ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Van mij mag Aylin winnen. Zo. Het is gezegd.
Die botsing van cultuur en ouders hebben we wel al gehad... Mike Changquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Van mij ook![]()
Blake is goed maar ik sta niet te wachten op zo'n typische pretty boy. Alli heeft een irritante stem en nog een rolstoeler hoeft van mij ook niet. Lily vind ik niet leuk, en alweer het dikke meisje, dat weten we nu ook wel. Ik vind Mercedes al genoeg, hoef geen blanke versie van haar erbij. Michael, geen idee wat ze daarmee zouden moeten. En dan houden we Aylin over, iemand waarmee ze eindelijk eens een nieuw verhaal kunnen beginnen, het moslimmeisje. Biedt genoeg voor een goede verhaallijn. Botsingen tussen de moslimcultuur en de moderne 'alles moet kunnen en mogen-cultuur' waar zij tussen in zit. Wie weet ouders die dingen niet goedkeuren of juist conflicten in zichzelf omdat ze het allebei wil. Ja, ik zie optiesNaast de verhaallijn is Aylin gewoon flink getalenteerd en kan ze wel wat op zowel zang- als acteergebied
Maar dat is toch wel een andere botsing (Asian F, verwachtingen op studiegebied vooral die werden benadrukt) dan de verwachtingen op meer sociaal gebied, zeker als meisje, die ze aan kunnen snijden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die botsing van cultuur en ouders hebben we wel al gehad... Mike Chang
Ja precies, daar ging het vooral om hoge verwachtingen om te presteren, dit zou meer kunnen gaan over dat haar cultuur bepaalde dingen niet toelaat die zij wel graag wil doen. En wellicht ook een conflict met zichzelf omdat ze respect heeft voor haar afkomst en die regels ook wil naleven, maar dat ze ondertussen ook graag wil optreden of verliefd wordt of noem maar opquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel een andere botsing (Asian F, verwachtingen op studiegebied vooral die werden benadrukt) dan de verwachtingen op meer sociaal gebied, zeker als meisje, die ze aan kunnen snijden.
Dat ontkent toch niemand, dat het ook ene culture clash is. Dit zou alleen een heel andere clash opleveren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Dat is de Aziatische cultuur, de prestatiedrang, de hoge verwachtingen en het volgen van je vaders voetstappen plus de familieschande als je dat niet doet. Dus dit was ook wel degelijk een culture clash met boze ouders. En een conflict met zichzelf. De regels willen naleven, ouders trots willen maken, maar zo graag willen dansen en voor de droom gaan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb je de clip voor volgende week gezien?Nope, ik laat me verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik juich een slechte acteerprestatie alleen maar toe, Lily mag van mij lekker naar huis
(met Ali rolstoelend erachteraan)
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Heb je de clip voor volgende week gezien?Zo mee eens!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Zeker, maar ik denk dat dit weer botsingen op andere manieren teweeg zal brengen. En er dan dus van uitgaande dat ze uit een streng gelovig gezin komt. Vriendje of geen vriendje? Meedoen aan de Glee club en dan in sexy jurkjes optreden, dat soort dingen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Dat is de Aziatische cultuur, de prestatiedrang, de hoge verwachtingen en het volgen van je vaders voetstappen plus de familieschande als je dat niet doet. Dus dit was ook wel degelijk een culture clash met boze ouders. En een conflict met zichzelf. De regels willen naleven, ouders trots willen maken, maar zo graag willen dansen en voor de droom gaan.
+1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef ejiraM het volgende:
MORGEN!Beter staat ie er direct op.. En begin het nu toch wel een klein beetje spannend te vinden, ik voel me vreselijk kansloos
Maar dat is het probleem van vakantie, ik heb vrij weinig omhanden op het moment
![]()
Ik ben mn scriptie aan het afronden, kben jaloers...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef ejiraM het volgende:
MORGEN!Beter staat ie er direct op.. En begin het nu toch wel een klein beetje spannend te vinden, ik voel me vreselijk kansloos
Maar dat is het probleem van vakantie, ik heb vrij weinig omhanden op het moment
![]()
Ik heb de hoop al weer een beetje opgegeven voor vandaag, hoewel vakantie vierende Amerikanen zo ongeveer nu uit bed zullen komen, dus wie weet..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Catwoman1986 het volgende:
Verdorie, kom je thuis na een dag hard werken, helemaal blij omdat je zo Glee Project kan kijken, is er nog niks
Eindelijk!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Blijft Sam nou wel of niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nog steeds kans op Aylin! Hoop dat ze gaat winnen!
Blake acteerde erg goed, alleen zie ik hem niet echt in een vernieuwende rol voor me.
Alli is me te blij en ik kan haar stem gewoon niet uitstaan. Mocht ze al winnen dan hoop ik dat ze wel hun idee voortzetten en een echte bitch-rol voor haar bedenken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Steve het volgende:
Clip van volgende week (finale):DAMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ja. Ik ben benieuwd waar ze voor gaan kiezen. Waar ze het ook al kort over hadden: Willen ze een ster of willen ze iets wat ze nog nooit gedaan hebben. Kiezen ze voor het laatste, dan wint Aylin, bij de andere keus kiezen ze Blake. Denk dat Ali er net tussenin valt, iets wat ik eigenlijk ook hoopquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Nog steeds kans op Aylin! Hoop dat ze gaat winnen!
Blake acteerde erg goed, alleen zie ik hem niet echt in een vernieuwende rol voor me.
Alli is me te blij en ik kan haar stem gewoon niet uitstaan. Mocht ze al winnen dan hoop ik dat ze wel hun idee voortzetten en een echte bitch-rol voor haar bedenken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:07 schreef Steve het volgende:
Clip van volgende week (finale):Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen is de lipsync af en toe weer ver te zoeken
Ja doei.
Echt he?! Alsof ze nog niet excited genoeg van zichzelf is.....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben nu aan het kijken, maar *zucht* dat Ali weer de emotie 'excited' krijgt. Bah.
Best typisch Amerikaans, maar stiekem was ik er wel door geroerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:06 schreef babette21 het volgende:
Over overdreven (of typisch Amerikaans?) gedrag gesproken: die Glee-mensen waren ook lekker professioneel aan 't einde: allemaal janken en natuurlijk weer één en al "we love you guys"
Ja dat vond ik dus ook een beetje jammer. Ik snap dat het handig kan zijn als iemand al wat bagage heeft, maar jezus, iemand kan ook perfectly normal zijn en gewoon heel goed een verknipt persoon spelen. Zoeken ze nou een goede acteur of iemand die goed zichzelf kan spelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
"I mis his wound."
Fuck off, dan schrijf je een wond. Zoals je bijvoorbeeld met Quinn hebt gedaan.
Je weet zelluf!quote:
Haha, inderdaad. Quinn en Puck zijn ook knappe populaire mensen, maar daar past ook prima een verhaallijn bij te bedenken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Steve het volgende:
"I mis his wound."
Fuck off, dan schrijf je een wond. Zoals je bijvoorbeeld met Quinn hebt gedaan.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:04 schreef babette21 het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik 'wound' maar een smerig woord vind...
Je weet het heerlijk te omschrijven, maar: dat dus!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]. Klinkt wel een beetje als een open wond waar het pus met liters uitstroomt.
.
Ja dat ja, ik snapte eerst ook niet wat ze bedoelde. En eigenlijk nog steeds niet, net alsof alle glee-acteurs mentaal of fysiek labiele kneuzen zijn waarbij het verhaal zich als het ware vanzelf ontvouwt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]. Klinkt wel een beetje als een open wond waar het pus met liters uitstroomt.
.
Ja ok, ik kan me voorstellen dat ze inspiratie krijgen door Aylin, maar bij de anderen zijn toch ook genoeg verhaallijnen te verzinnen. Mja, zo goed zijn de schrijvers van Glee meestal ook niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef babette21 het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat ze normaal helemaal los kunnen gaan bij het schrijven en daar vervolgens naar kunnen casten, dus net zo lang zoeken tot ze de juiste persoon hebben, terwijl ze nu een verhaal bij een persoon moeten bedenken. Maar je mag toch aannemen dat die persoon meerdere types kan spelen? Artie zit in het echt ook niet in een rolstoel...
Ik vind dit 'screenen' op een potentieel personage maar een zwaktebod en bovendien lullig voor de deelnemers: je zou er als beste maar uitgegooid worden vanwege een paar fantasieloze schrijvers!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Mja, zo goed zijn de schrijvers van Glee meestal ook niet.
LOL. Het maakt me ook niet zo heel erg uit, ik kijk voor de lol en de liedjes. Maar het klinkt zo raar dat daar een heel schrijversteam zit, terwijl de verhaallijnen geschreven lijken door een 8-jarige.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
sorry als ik aan de zwakke verhaaltjes denk kom ik altijd hier op uit
Ze moeten eerst maar eens die hele groep eruit gooien en weer lekker m'n z'n drieën gaan schrijven, á la seizoen 1 en 2. Scheelt volgens mij al de helft!
Ik zag Marti Noxon al niet bij het schrijversteam zitten, maar die is blijkbaar na 1 seizoen alweer gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
sorry als ik aan de zwakke verhaaltjes denk kom ik altijd hier op uit
Ze moeten eerst maar eens die hele groep eruit gooien en weer lekker m'n z'n drieën gaan schrijven, á la seizoen 1 en 2. Scheelt volgens mij al de helft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop 't. Als t aan Ryan ligt wel volgens mij. Die hamert zo op het moslimverhaal.quote:
Maar wat is de beste? Ik bedoel, de beste zanger(es)? In Glee zitten er ook die niet kunnen zingen. Liter autocorrect en het is "opgelost". Een handicap valt te schrijven, een stem valt te corrigeren. Acteren is imho dan weer iets wat lastiger 1 2 3 te fixen valt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef babette21 het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat ze normaal helemaal los kunnen gaan bij het schrijven en daar vervolgens naar kunnen casten, dus net zo lang zoeken tot ze de juiste persoon hebben, terwijl ze nu een verhaal bij een persoon moeten bedenken. Maar je mag toch aannemen dat die persoon meerdere types kan spelen? Artie zit in het echt ook niet in een rolstoel...
Ik vind dit 'screenen' op een potentieel personage maar een zwaktebod en bovendien lullig voor de deelnemers: je zou er als beste maar uitgegooid worden vanwege een paar fantasieloze schrijvers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
nou nou nou. Jij zou het ook niet leuk vinden als je per ongeluk leest wie er gewonnen heeft. Ik vind dat we nu met de finale wel extra voorzichtig kunnen doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik erger me al het hele seizoen aan
alles dat ontopic is word verborgen
kijk gewoon niet en refresh je torrentzoekding
daarom kijk ik hier nooit voor ik de aflevering gezien hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou nou nou. Jij zou het ook niet leuk vinden als je per ongeluk leest wie er gewonnen heeft. Ik vind dat we nu met de finale wel extra voorzichtig kunnen doen.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vorige week heeft geleerd dat hier kijken vóórdat je 't gezien hebt wel loont omdat het eerder op streamingsites stond dan op de bekende torrent sites die vaak gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe m wel in spoilers want ik vind het een beetje flauw om de uitslag te spoileren terwijl het zo moeilijk zoeken is naar de streams/downloads, vorige 2 keer duurde het ook lang en hebben we m elkaar hier doorgegeven.
Overigens staan er nu links op watchseries.eu
♥ scars make us who we are ♥
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Tenzij je hier komt voor de linksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef babette21 het volgende:
Als het gisteren al online had gestaan hadden we ook direct spoiler-vrij gepost, toch?! Uitgezonden is gewoon posten en dus wegblijven als je nog niet gekeken hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Tja, had op Twitter dus al gelezen dat het Blake was. Ik had liever Aylin gezien, want een moslima lijkt me wel interessant voor Glee, plus ze kan goed zingen en redelijk acteren. Maar Ali in Glee had ik niet getrokken, wat een draak van een mens
Met Blake heeft Glee er in elk geval wel een prima acteur bij, en als ze iets verrassends met hem doen (niet de populaire, doch sympathieke jock ofzo, want zoiets is Sam al) kan het wel leuk worden. Ik kan even niet bedenken wat, want bijna alles is al in de serie voorbij gekomen, maar dat is aan Ryan en co
Super awkward ja, die speech van Charlie. Sowieso nogal wat awkward momenten in de uitzending![]()
![]()
Uit afkickverschijnselen zit ik nu nog eens de finale te kijken![]()
Dat doe ik ook altijd bij films, als ik weet dat ze goed aflopen
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Blake gewonnen! LeukNiet verwacht en ik had Aylin gehoopt. Had ze dan gewonnen omdat ze een moslim is? ja, denk t wel. Maar dat had ik niet erg gevonden. Misschien wurmen ze haar toch nog wel ergens in Glee, want Ryan was wel erg te spreken over zo'n verhaallijn.
Maar ben al lang blij dat het weelchairbaby niet is, al vond ik haar popular performance wel erg leuk. Ze is echter zo uppity cheery broadway zoet dat ik er tandpijn van kijg.
En dus Blake. Mja ach. Zingt goed, acteert goed, ziet er goed uit, is geen eikel volgens mij. Ik vind hem nergens echt uitknallen, maar hey, aan de schrijvers om dat te doen gebeuren.
Blake
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik vond de speech van Charlie juist vertederendquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Super awkward ja, die speech van Charlie. Sowieso nogal wat awkward momenten in de uitzending![]()
L'Amour menaçant:
Getverrrrrrrdemme! (dat is omdat ALi nu weer op m'n netvlies zit, niet vanwege lesbians)L'Amour menaçant:
zoooo cute!!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG Dani en Ali zijn nu een setje
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/74150878.html
ownee ik was in de war
niet cute
die ene is zo irritantHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die![]()
Say whaaaat?!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG Dani en Ali zijn nu een setje
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/74150878.html![]()
Die zag ik eh, niet helemaal aankomen
Is er eigenlijk al iets bekend over een seizoen 3?![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef ejiraM het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over een seizoen 3?
quote:‘The Glee Project’ season 3 sadly facing uncertain future
It may sound strange, but there is a part of us that loves “The Glee Project” even more than the show it is actually based on in “Glee.” It combined most of the strongest elements of the latter show’s musical number, throws a story in there to boot, and it actually presents a depiction of the real casting process. It’s one of the strongest competition shows on TV, and it does so despite not being focused on petty drama or negativity.
Sadly, it is still unsure as to whether or not Oxygen’s show (which, for the sake of finding a devoted “Glee” audience, probably never should have been on this particular network to begin with) will be renewed for a third season. Why? It’s not because the network’s executives do not want the show, but they still are unsure as to whether or not “Glee” is going to be renewed for a fifth season. Without that, it’s impossible to have a show where the winner gets an arc on the show.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in![]()
Ik zie zelf ook liever Gleee Project dan Gleee eerlijk gezegd
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |