Maar betwijfel of het de kas in gaat nu.quote:Toeristenbelasting hoogseizoen 18 - 99 jaar: per persoon per dag ¤ 2,50
Het gelde trouwens ook voor kinderen. En het was ook echt een Dagobert duck, ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef OProg het volgende:
Die man wil rijk worden
Toch ff in Google ingetoetst:
Zag dit bij Eurocamp:
[..]
Maar betwijfel of het de kas in gaat nu.
op campings is dit een gewone gang van zaken ja. Zelfs vaak al voor bezoekers die alleen overdag komen en niet blijven slapen. ¤2,50 is nog niet eens zo duur in vergelijking met wat andere campings soms rekenen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Een kennis van me heeft een week op de Euro-camping gestaan in België, bij vrienden. Die betalen per jaar ¤1.400 euro voor een vaste staanplaats, met 5 personen.
Nu is het zo dat de eigenaar van de camping er achter kwam dat mijn kennis drie dagen gelogeerd heeft bij zijn vrienden. Deze kwam aangelopen en eiste ¤2.50 van hem, per dag. Wat ik mij nu afvraag: is dit een normale gang van zaken? En zeker omdat hij het direct in zijn zak stak, zonder factuur etc?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het gelde trouwens ook voor kinderen. En het was ook echt een Dagobert duck, ja.
Je bent niet alleen een beroepsautist, je bent ook een beroepsfaalhaas wat betreft je Nederlandsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Het gelde trouwens ook voor kinderen. En het was ook echt een Dagobert duck, ja.
18 tm 99quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef OProg het volgende:
Die man wil rijk worden
Toch ff in Google ingetoetst:
Zag dit bij Eurocamp:
[..]
Maar betwijfel of het de kas in gaat nu.
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:01 schreef Patrickovik het volgende:
2,50 per nacht is niets voor logees op een camping.
Het gelde voor kinderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Geld dat je moet betalen als je naar binnen gaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |